Wat een goeie vraag!!! Ik heb werkelijk geen idee meer!!!
...wat heb ik toch een goed geheugen he, ja, ik weet alleen nog dat ik de Belgische series nooit heb gevolgd maar ik zapte er wel eens langs en tja als je het niet volgt is er toch niet zoveel aan (ja sorry dat ik dat zeg maar het lijkt mij dat je het toch echt moet volgen wil het leuk zijn, ja toch?? en verban me nu niet gelijk uit de superfans want iedereen verklaart me voor gek dat ik zo ongelofelijk weg van widm ben). Toen bij dat zappen, en toen zag ik echt maar 5 min of zo he, je kent geen namen en zo, dacht ik echt van "huh, wat is dit, nou, niet veel aan" (tja, je zag op dat moment alleen maar een paar mensjes achter een auto aanrennen oid, ja helaas te vroeg weer weggezapt...). Later kwam ik erachter dat dat ook een afl was geweest van mijn inmiddels favoriete programma...
Ik heb alle ned. series dus wel gevolgd, maar zoals ik al zei geen idee meer hoe ik erbij kwam. Maar ik heb het wel vanaf afl 1 gezien geloof ik. Ik had het er altijd over met een vriendin, haar verslaving is wat afgezwakt (volgens mij omdat ze denkt dat andere mensen het niet zo cool vinden als je superwidmfan bent, nou boeiend ik kom er voor uit
), maar de mijne dus in serie 3 opgestuwd tot oneindige hoogte. Volg het internet sinds serie 3.
Oja mijn ouders hebben het nooit gevolgd, ik denk dat ik gewoon een keer een aankondiging heb opgepikt of zo... Ik kan me ook niet meer herinneren hoe fanatiek ik was bij 1 en 2... Nouja iig nooit een afl gemist, dat meen ik toch vaag in dat vage geheugentje te lezen...