Auteur Topic: Door wie zijn jullie met het WIDM-virus besmet?  (gelezen 4321 keer)

Offline ArPeVe

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Door wie zijn jullie met het WIDM-virus besmet?
« Gepost op: 18-04-2002, 07:52:30 »
Door wie zijn jullie met het WIDM-virus besmet? Ik zelf ben door een klasgenoot aan het Wie is de mollen gekomen (ja, jelte jij ja), ik zou graag willen weten hoe jullie er mee in aanraking zijn gekomen of zijn jullie 'gewoon' allemaal fans van het eerste uur???

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Door wie zijn jullie met het WIDM-virus besmet?
« Reactie #1 Gepost op: 18-04-2002, 09:22:09 »
Ik ben gewoon zelf de eerste NL serie gaan kijken en sindsdien verslaafd......sinds de tweede B serie op het (een) forum actief.

no offence, maar dit lijkt me trouwens meer een topic voor de huiskamer.... :)

« Laatst bewerkt op: 18-04-2002, 10:05:22 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #2 Gepost op: 18-04-2002, 09:48:45 »
Toen na 'Schalkse Ruiters' op de toenmalige BRT, het bericht in de krant verscheen dat Tom, Bart en Michiel aan een nieuwe spelformule aan het werken waren, wist ik gewoon dat dit een schot in de roos moest zijn.

Ik zat dan ook vanaf afl1 aan het scherm gekluisterd.
En het was ook net op dat moment dat ik mijn eerste internetaansluiting kreeg. De microbe is daarna halsstarrig blijven hangen... :D

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 18-04-2002, 10:25:56 »
woestijnvis is ook hier de schuldige, ben het wel maar op internet gaan volgen tijdens de 2e vlaamse serie. toen is het pas écht een verslaving geworden

ciao!
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 18-04-2002, 10:54:13 »
Ik heb zelf vanaf de eerste Nederlandse serie gekeken, dus 1 t/m 3 van Nederland en serie 2 van Belgie heb ik gezien. (klopt dit wel wat ik zeg?  ??? ) Maar hoe ik erbij kwam om WIDM te gaan kijken, de eerste Ned. serie, dan weet ik eigenlijk niet meer zo goed.  :- Misschien gewoon toeval dat er 'n keer niks interessants op tv was en dat ik toen bij WIDM uitkwam........

Ik volg 't op internet pas vanaf de Nederlandse serie 2, want toen hadden we pas kabel en kon ik veel tijd op 't net besteden!  ;)

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 18-04-2002, 13:11:41 »
Ik ben al fan vanaf de allereerste serie NL, die ik ging kijken omdat ik wel van puzzelen houd en de manier waarop het werd aangekondigd in de pers kreeg ik meteen het idee : da's een spel voor mij (om naar te kijken dan - niet om mee te doen!).
De eerste serie volgde ik nog vrij oppervlakkig, dus zonder aantekeningen te maken, maar de mol had ik toch al snel te pakken. Serie 2 heb ik meer werk van gemaakt, ondanks dat zat ik helemaal verkeerd met Sigrid als mol.
De Belgische reeksen heb ik helaas slechts half kunnen volgen, vooral omdat ik gewoon niet wist dat ze begonnen waren en er bij het zappen per ongeluk inviel, maar daardoor steeds de eerste afleveringen gemist. Voor de volgende hoop ik toch tijdig gewaarschuwd te worden!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 18-04-2002, 14:24:29 »

Voor de volgende hoop ik toch tijdig gewaarschuwd te worden!

Ik stel voor dat je deze site zo af en toe in de gaten houdt en dan ben je zeker tijdig op de hoogte wanneer 't zal gaan beginnen!  :)

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 18-04-2002, 14:47:11 »

Ik stel voor dat je deze site zo af en toe in de gaten houdt en dan ben je zeker tijdig op de hoogte wanneer 't zal gaan beginnen!  :)

Dat was ik zeker van plan ja, ik ben dan ook erg blij dat ik deze site gevonden heb  :D

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 18-04-2002, 16:06:04 »
Mijn moeder zei 1x dat er een nieuw leuk TV programma kwam. Dat bleek 'Wie Is De Mol' te zijn. Ma en ik zijn sinds afl 1 verslaafd en pa vind het maar niks  ;D ???

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #9 Gepost op: 18-04-2002, 16:09:45 »
Da's een tijdje terug....ohja ik weet 't weer. Ik kwam beneden, en ik zag dat mijn ouders naar een programma zaten te kijken. Dit was een van de eerste afleveringen van WIDM seizoen 1. Ik heb mee zitten kijken, en vond het zo leuk dat ik gelijk verslaafd was. (btw, mijn vader, die het initiatief genomen had om te kijken, kijkt nu niet meer ;D)

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #10 Gepost op: 18-04-2002, 16:31:20 »
Mijn ouders zijn zeeeeer geinteresseerd in schotland, dus toen MOL2NL kwam.....

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Thef Inal

• Forumlid
  • Wie a zegt moet ook mol zeggen
« Reactie #11 Gepost op: 18-04-2002, 16:51:13 »
Gewoon tijdens het zappen kwam ik aflevering 3 van WIDM deel1 NL tegen, in Australie, en daar was ik net op vakantie geweest, bleef ff hangen, en een verslaving was geboren.

Later, Thef

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 18-04-2002, 17:11:07 »
De Vlaamse bevolking heeft me het virus gegeven. Heb de eerste Vlaamse reeks niet gezien en tegen de laatste aflevering was IEDEREEN erover aan't praten. Toen was het te laat, aar een jaartje later kwam ik toevallig WIDM 1 tegen op tv en ben het toen gaan volgen en onmiddellijk verkocht.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 18-04-2002, 20:30:53 »
Ik volg de mol al sinds de eerste NL serie. de Belgische heb ik nog nooit gezien, wat ik wel vreemd vind omdat wij best veel naar de Belgische zenders kijken. Al bij de eerste mol heb ik wel eens iets gepost in wat toen nog het gastenboek was op de officiele zite vn de avro. Vorig jaar werkte de off. site heel langzaam bij ons en keek ik er maar af en toe op. Sinds dit seizoen zit ik op de .com site. Ik heb nu ook kabel, dus ik kan ongegeneerd net zo lang als ik wil internetten. Echt leuk!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 18-04-2002, 20:44:14 »
Michiel en de kandidaten van de eerste Mol-reeks hebben het mij gelapt !
Spijtiggenoeg de eerste afleveringen van de 2 WIDM-reeksen gemist op Ned. (wist toen niet dat ze begonnen waren)
En voor het eerst dit jaar ook via Internet.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #15 Gepost op: 19-04-2002, 13:51:14 »
Ik kijk et vanaf de eerste aflevering van de 1e nederlandse seizoen, maar hoe ik er bij kwam  ???
Volgens mij tipte mn moeder me dat er iets leuks op tv kwam.. zou et anders ook nie weten :) Owjah, vorig jaar volgde ik de serie via de officiele site, dit jaar voor et eerst ook op .com

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #16 Gepost op: 19-04-2002, 17:51:46 »
Hoorde dat Woestijnvis destijds in België spectaculaire reeks had gemaakt rond groep mensen en een verrader in de groep.
Het had zogezegd hoog chiro -en scoutsgehalte (iets waar ik vooraf wat angst van had, want ik hou niet zo van die jeugdbewegingstoestanden), maar was achteraf wel leuk...

Btw, de allereerste afl in België was er ook geen touw aan vast te knopen... Wat is nu toch de bedoeling?  Maar gaandeweg werd het duidelijk. Blijf ook van mening dat spelletjes in Vlaanderen duidelijker worden uitgelegd en dat heeft werkelijk niets met de intelligentie van de kijkers te maken...  ;D

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 19-04-2002, 18:05:34 »
Wat een goeie vraag!!! Ik heb werkelijk geen idee meer!!!

...wat heb ik toch een goed geheugen he, ja, ik weet alleen nog dat ik de Belgische series nooit heb gevolgd maar ik zapte er wel eens langs en tja als je het niet volgt is er toch niet zoveel aan (ja sorry dat ik dat zeg maar het lijkt mij dat je het toch echt moet volgen wil het leuk zijn, ja toch?? en verban me nu niet gelijk uit de superfans want iedereen verklaart me voor gek dat ik zo ongelofelijk weg van widm ben). Toen bij dat zappen, en toen zag ik echt maar 5 min of zo he, je kent geen namen en zo, dacht ik echt van "huh, wat is dit, nou, niet veel aan" (tja, je zag op dat moment alleen maar een paar mensjes achter een auto aanrennen oid, ja helaas te vroeg weer weggezapt...). Later kwam ik erachter dat dat ook een afl was geweest van mijn inmiddels favoriete programma...

Ik heb alle ned. series dus wel gevolgd, maar zoals ik al zei geen idee meer hoe ik erbij kwam. Maar ik heb het wel vanaf afl 1 gezien geloof ik. Ik had het er altijd over met een vriendin, haar verslaving is wat afgezwakt (volgens mij omdat ze denkt dat andere mensen het niet zo cool vinden als je superwidmfan bent, nou boeiend ik kom er voor uit  ;)), maar de mijne dus in serie 3 opgestuwd tot oneindige hoogte. Volg het internet sinds serie 3.

Oja mijn ouders hebben het nooit gevolgd, ik denk dat ik gewoon een keer een aankondiging heb opgepikt of zo... Ik kan me ook niet meer herinneren hoe fanatiek ik was bij 1 en 2... Nouja iig nooit een afl gemist, dat meen ik toch vaag in dat vage geheugentje te lezen...

Offline nettie

• Forumlid
Re: Door wie zijn jullie met het WIDM-virus besmet?
« Reactie #18 Gepost op: 27-02-2004, 17:44:05 »
Alweer een paar jaartjes geleden ging ik een nachtje bij een vriendin van mij slapen en die wilde graag naar de ontknopping van de eerste Nederlandse serie van Wie is de mol? kijken. Ik kende het programma nog niet en was wel nieuwsgierig. Ik vond de ontknopping leuk en toen er een jaar later een nieuwe serie op tv kwam ben ik deze gaan volgen. Vanaf toen ben ik besmet met het WIDM-virus. Ik ben nu zelfs een grotere fan dan die vriendin die mij heeft besmet.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
Re: Door wie zijn jullie met het WIDM-virus besmet?
« Reactie #19 Gepost op: 28-02-2004, 10:41:32 »
Ik ben halverwege serie 2 NL gaan kijken, kon er toen geen touw aan vastknopen, vanaf serie 3 NL ben ik het intensief gaan volgen.