Auteur Topic: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen  (gelezen 21299 keer)

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
Re: [Hints] Topic voor alle mogelijke verborgen aanwijzingen
« Reactie #320 Gepost op: Gisteren om 22:38:05 »
Nee, vanaf verdieping 37 (waar ze de schakelaars moesten omzetten) zou het toch nog 13 verdiepingen naar het dak zijn bij een gebouw van 50 verdiepingen?

Offline Namlesh

• Forumlid
« Reactie #321 Gepost op: Gisteren om 23:29:17 »
Volgorde op
 Strange Man, Changed Man
volgens wiki
9
"I'm a Believer"       
10
"Sarah Smiles"       
11
"Turn On the Light

Bram Tchaikovski

Klopt met Sarah zingend bij de wax en het diner.

Offline Rinusoide

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #322 Gepost op: Vandaag om 00:02:11 »
Ik heb de 'hint' in de trailer die destijds door Klaartje was gevonden toch nog eens onder de loep genomen. Het is namelijk zo dat van de drie kandidaten die daar te vinden waren (Els, Michèle, Alexy) er daadwerkelijk twee in de finale zitten. Daarnaast stond de naam van Els ook nog in spiegelbeeld en op de plek waar op de voorpagina nu gewoon 'Mol' staat. Allemaal bewust gedaan, en ik dacht eerst lange tijd gewoon een enorme red herring omdat Els vroegtijdig afviel.
Maar ik vind dat toch wel raar, al die moeite om dit te verstoppen met een kandidaat die maar 4 afleveringen meegaat als red herring en twee andere kandidaten die daadwerkelijk de finale halen. Ik heb daarom het idee dat 'ie misschien nog verder gaat. Els is uiteraard niet de Mol, maar misschien is de Mol wèl het spiegelbeeld van Els.

Als we naar de groepsfoto kijken, valt er iets op aan de voorste rij. Alle zes kandidaten op de voorste rij staan met hun armen over elkaar. In 5 van de 6 gevallen met de linkerarm boven de rechterarm. Alleen Sarah niet. Zij heeft juist haar rechterarm bovenop liggen, in spiegelbeeld dus.
Als je verder kijkt naar de handen van Els, zie je dat de wijsvinger van haar linkerhand opvallend ver gespreid staat. Sarah doet dit ook, maar dan dus met haar rechterhand. Voor de andere hand lijkt dit ook zo te zijn. Wijsvinger wat verder, middel- en ringvinger juist dicht op elkaar.

Helemaal 1 op 1 is het niet (lijkt me ook bijna niet mogelijk), maar bij Els en Sarah komt het spiegelbeeld verreweg het best overeen.

« Laatst bewerkt op: Vandaag om 00:04:19 door Rinusoide »

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #323 Gepost op: Vandaag om 00:13:22 »
Sarah's blonde haar is ook een soort spiegelbeeld van Els' zwarte haar.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #324 Gepost op: Vandaag om 00:14:14 »
Bij het pingpongen zie je op de muur bloemen etc. Maar ook een stoel van de umpire bij tennis. En wie tennist er?

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #325 Gepost op: Vandaag om 00:16:34 »
Inderdaad, Sarah is lid van een tennisclub.

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: Vandaag om 11:40:39 »
Bij het pingpongen zie je op de muur bloemen etc. Maar ook een stoel van de umpire bij tennis. En wie tennist er?

En de tennisraketten in de container, en waren er ook geen bij de meloenen?

Online Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #327 Gepost op: Vandaag om 11:52:15 »
Ik heb de 'hint' in de trailer die destijds door Klaartje was gevonden toch nog eens onder de loep genomen. […]

mooi  ::ok::

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #328 Gepost op: Vandaag om 12:12:15 »
Ik heb de 'hint' in de trailer die destijds door Klaartje was gevonden toch nog eens onder de loep genomen. Het is namelijk zo dat van de drie kandidaten die daar te vinden waren (Els, Michèle, Alexy) er daadwerkelijk twee in de finale zitten. Daarnaast stond de naam van Els ook nog in spiegelbeeld en op de plek waar op de voorpagina nu gewoon 'Mol' staat. Allemaal bewust gedaan, en ik dacht eerst lange tijd gewoon een enorme red herring omdat Els vroegtijdig afviel.
Maar ik vind dat toch wel raar, al die moeite om dit te verstoppen met een kandidaat die maar 4 afleveringen meegaat als red herring en twee andere kandidaten die daadwerkelijk de finale halen. Ik heb daarom het idee dat 'ie misschien nog verder gaat. Els is uiteraard niet de Mol, maar misschien is de Mol wèl het spiegelbeeld van Els.

Als we naar de groepsfoto kijken, valt er iets op aan de voorste rij. Alle zes kandidaten op de voorste rij staan met hun armen over elkaar. In 5 van de 6 gevallen met de linkerarm boven de rechterarm. Alleen Sarah niet. Zij heeft juist haar rechterarm bovenop liggen, in spiegelbeeld dus.
Als je verder kijkt naar de handen van Els, zie je dat de wijsvinger van haar linkerhand opvallend ver gespreid staat. Sarah doet dit ook, maar dan dus met haar rechterhand. Voor de andere hand lijkt dit ook zo te zijn. Wijsvinger wat verder, middel- en ringvinger juist dicht op elkaar.

Helemaal 1 op 1 is het niet (lijkt me ook bijna niet mogelijk), maar bij Els en Sarah komt het spiegelbeeld verreweg het best overeen.

Mooi gevonden, met de voorzet van Klaartje. Alexy, Michèle de finalisten. Spiegelbeeld van Els de mol.  ::ok::