Op de één of andere manier, lijkt Sarah mij een prima persoon om de mol te zijn.
Ze lacht voortdurend! Een leuke positieve 'kandidaat', die alles weglachen kan

Opdracht 1.1 - De molkoffer
Leuk dat ze (mocht ze de mol zijn) in het donker start. Mollen bevinden zich in donkere plekken, ondergronds.
Sarah geeft voorzetjes en zo komen ze als eerste uit de container. Wat ook anderen zeggen: je hebt grip op de rest van het spel.
Ze gooit in het spel dat de andere groep wel eens kan liegen, waarmee ze verwarring zaait. Een fout antwoord invoeren zorgt voor tijdverlies en dat lukt met het kiezen voor het antwoord 'Roderik' i.p.v. 'Nimrod'.
Toch wel heerlijk dat je als eerste aankomt, zodat je nog invloed hebt op het wel/niet kiezen van de molkoffer.
Bij het rennen naar de helikopter rent Sarah als laatste, je wilt niet eerder aankomen als mol dan hoeft. En je ontvangt de molkoffer...
Het lijkt erop dat Sarah (als ze de mol is logisch) een minder enthousiaste reactie heeft als kenbaar wordt dat er een 'voordeel' is.
Ze schuift het slim naar het kiezen van het voordeel, want we hebben al 3000 euro verdiend en het kost geen geld (dus dan neemt de groep het ze minder kwalijk).
Zou echt geweldig zijn, mocht Sarah de mol zijn, dat ze 'haar' koffer dan heeft weten te bemachtigen. Ik zie het gebeuren!
Sarah kijkt als enige van de drie een beetje weg als ze over het voordeel hebben. Ook wrijft ze over haar arm, als teken van jezelf geruststellen.
Opdracht 1.2 Thaiboksen
Sarah komt in de groep waar Thaiboksen wordt gedaan. De grootste groep, waar je het minst opvalt.
Ze ligt weer helemaal dubbel om het mondharmonica-bitje. Ten opzichte van de andere tweetallen halen Sarah en Alexy weinig op. Sarah blaast op de mondharmonica als Alexy naar de bokser gaat. Ze zorgt voor één lintje en 200 euro door 'Gladiator' uit te beelden.
Sarah is geblesseerd en dat wordt goed in beeld gebracht.
Ik hoor Sarah geen enkel goed antwoord zeggen. Wel Hilda beschuldigen dat ze niet goed een hond uitbeeldt. Doet ze ook als het lintje te vroeg op de grond is gegooid door Pedro. In plaats van 'jammer' komt het meer beschuldigend over. Dit doen mollen graag!
Opdracht 1.3 De lift
Sarah kan niet goed in haar molboekje schrijven. Ook dit wordt goed in beeld gebracht.
Gilles heeft het over "Wat de mol heeft uitgestoken." Ik heb Sarah een gladiator zien uitbeelden met een uitgestoken denkbeeldig zwaard in haar hand...
Verdieping 37 staat centraal. Tijdens de eliminatietest moet ze dan 37 over 36 geplakt hebben.
Sarah bevestigt dat het stoelnummer het voordeel is, zoals Pedro als eerste aangeeft. Ook durft ze zich goed te mengen in waar ze uit wil stappen. Als ze een mol is, dan wil ze natuurlijk wel op tijd uit die lift. Ze wil niet op 11 uitstappen, maar dat doen ze wel. Ze gaan gelijk voor het goede antwoord en komen zo vrij.
Sarah laat Pedro gaan. Ze hebben waarschijnlijk wel afgestemd welke stoelnummers ze hebben. Pedro zet haar stoel uit, als blijkt dat zijn stoelnummer al uit is.
Ook van Sarah wordt getoond dat ze de schakelaar niet kan vinden, omdat ze op 36 zit. Zou mooi toneelspel kunnen zijn!
Alexy heeft op Sarah ingezet in zijn eliminatietest. Hij zit in het spel.
Ik ga Sarah lekker volgen en in de gaten houden, totdat ik denk dat ze het niet meer kan zijn. Dan spring ik over op een andere mol-kandidaat.