Min of meer afgestreept:
Hilde: De 800 euro in haar koffer kan ik niet verklaren als ze de mol is, tenzij de scène met Gilles allemaal gescript was.
Els: Ze vroeg bijna of anderen met haar mee wilde gaan naar de volgende coupé waar de molkoffer stond, erg onwaarschijnlijk dus als mol. (Tenzij het nooit het echte plan is geweest.)
Sarah: Nam het initiatief om Hilde te geloven als kinderpsychiater in de allereerste opdracht, terwijl de eerste vraag voor de mol niet interessant is in de wedstrijd om het eerste busje te worden. Dat zou het alleen zijn als de mol 9000 euro wil verdienen in ruil voor invloed op de keuze op de molkoffer. Gaf ook de doorslag door Thailand op het allerlaatste moment nog te roepen.
Minder waarschijnlijk:
Nimrod: Ik vond zijn strategie om 2x goodwill te kweken in de busjes een goede, maar te dure strategie voor een mol. Zou pas in aflevering 2 beginnen mollen.
Alexy en Michèle: De eerste opdracht buitenspel staan bij zowel de vragen à 3000 euro per stuk én het dilemma voor de molkoffer, kan nooit de strategie van de mol geweest zijn. Het kan nog botte pech zijn geweest natuurlijk, maar beide kandidaten saboteren verder ook amper in de rest van aflevering 1.
Waarschijnlijker:
Jan: Zou amper gemold hebben in aflevering 1, maar had wel de strategische laatste positie in de trein.
Pedro: Heeft een gemengd molbeeld; haalt tot nu toe elke opdracht geld binnen maar heeft ook als enige elke opdracht wel een mogelijke sabotage.
Kortom, ik ben er nog niet uit. Omdat we niet kunnen zien wie er met de koffer heeft gefoefeld blijft de mol dit seizoen denk ik meer onder de radar.