Auteur Topic: Aflevering 1 (08-01-2009)  (gelezen 131618 keer)

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #80 Gepost op: 8-01-2009, 21:50:01 »
Zouden die Topito's nu nog in het spel zitten?
Tuurlijk, anders hadden ze net zo goed om die vrijstelling kunnen handelen door gewoon per duo een kandidaat te nomineren. Die topito's blijven.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #81 Gepost op: 8-01-2009, 21:50:27 »
Wie ik NIET verdenk van de mol:
de twee nee-zeggers (omdat ze nee zeggen;gaan we er maar van uit dat dit klopt)
Jon: wil raag mol zijn maar volgens mij (en volgens de oud-mollen is hij er niet toe instaat
Voor zover ik me kan herinneren Paula: ben weer vergeten waarom ik dat denk maar ik kijk morgen nog wel een keer op uitzendinggemist.nl en dan vertel ik het :P

btw: ik ken bijna niemand van deze mensen Oo

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #82 Gepost op: 8-01-2009, 21:50:48 »
Als de topito's gebruikt worden voor dit soort flauwe spelletjes mogen ze van mij direct in het water gemieterd worden. Ik neem toch aan dat DEZE topito's weg zijn, anders hebben Rick en Paula een voordeel zonder het spel te hebben gewonnen.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Momfer de Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #83 Gepost op: 8-01-2009, 21:51:30 »
Theorietje

Kandidaten werden binnengehaald met de opmerking dat er nog geen mol was.
De laatste kandidaat (Froukje) werd gevraagd of ze de mol wilde zijn zonder deze opmerking.
Wellicht omdat de mol net binnenkwam. ???



Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #84 Gepost op: 8-01-2009, 21:51:58 »
De helm uit de bus wer gedragen door Froukje dus kon ze naast Sebastiaan staan. Waarom ze daar mocht staan was mij ook een raadsel, ze had er helemaal geen functie.
Het topito gedoe begrreep ik ook niet wat was daar nou enig nut van? Een vrijstelling Toch? Maar waarom mochten die laatste 2 dan niet meedingen?

Offline beertie

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #85 Gepost op: 8-01-2009, 21:52:03 »
ik zou zeggen dan sjon en hans niet de mol zijn want de dingen die hun doen vallen juiste te veel op en dat is nooit bj de mol wat hun doen is gewoon ons te laten denken dat hun het zijn

ECHT NIET

veder heb ik geen idee nog kan iedereen zijn

Offline Geriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Eerst was k minky.
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #86 Gepost op: 8-01-2009, 21:52:22 »
Dennis is mijn mol. xD
1. Hij zegt nee, extra reden dat hij het wel is.
2. Hij valt niet op.
3. niemand denk dathij de mol is, en daarom maakt dat hem al een mol voo rmij. :)

Stel dat Dennis eruit gaat wordt het wss JOn, of er moet nog iets gebeuren. Hij was zo erg de mensen helpen dat het gewoon opvallend was.

Hans leek mij een goede mol, hij heeft jaren meegemaakt met muzikale hints etc. Maar na de eerste aflevering lijkt hij mij toch geen mol. dan zou hij een soort Milouska-tactiek toepassen maar hij is het denk ik niet.
 
Mijn gevoel zegt Dennis. Best grappig vorig jaar ook al Dennis:d

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #87 Gepost op: 8-01-2009, 21:53:08 »
Ik heb me kapot gelachen om hoe Hans rende in de fabriek haha  ::rofl::
Maar vond hem ook erg verdacht... Doof en een zonnenbril op in een fabriek??

Maar mijn mol voor deze aflevering is Sebastiaan, ik denk dat hij de 4 oud-mollen heeft kunnen overtuigen, hij kwam erg zelfverzekerd over!!
En hij wou mollen in de fabriek door te zeggen dat Dennis op de plek van Rick moest staan. Maar dat was mislukt  ::vergroot::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #88 Gepost op: 8-01-2009, 21:53:56 »

Vonden jullie Anniek niet té onschuldig???

Nou en of. Nauwelijks in beeld gebracht bovendien. Kan me niet herinneren dat er ooit een mol al prominent in beeld kwam in afl. 1. (nou ja peentjeszwetende George misschien). Wat dat aangaat is ze dus wel al bij voorbaat verdacht nu  ;)
En nee ik geloof er niks van dat er nog geen mol was. Allemaal poppenkast en mindfuck als je het mij vraagt.

Offline Leandra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Is onmogelijk
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #89 Gepost op: 8-01-2009, 21:54:32 »
Aaah we zijn weer begonnen. Ik vond het begin merkwaardig en niet eens zo heel erg leuk. Maar goed..

ik irriteerde me aan het feit dat Hans z'n zonnebril binnen in een loods droeg. Dennis deed te overdreven. En Vivienne heeft ook iets mollerigs. ::)
Idd die zonnebril op in de loods deed hem er bijna uitzien als een cliché-mol.... het zag er simpelweg niet uit zoals hij de trappen oprende met die zwarte zonnebril op z'n neus.

Destemeer verdacht omdat hij later in het volle zonlicht, terwijl anderen wel een zonnebril ophadden, geen zonnebril ophad  ???
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #90 Gepost op: 8-01-2009, 21:54:39 »
En ik denk vrij zeker te weten dat de Mol allang van tevoren bekend was. Alle vorige series had de Mol allemaal opdrachten al van tevoren uitgeprobeerd en trainingen gekregen enzo. Dat kan niet zo ineens.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #91 Gepost op: 8-01-2009, 21:54:55 »
Ik bedenk me nu opeens dat Paula als eerste aan de topito opdracht mee wou doen, daarna even goed onderhandelen tot in de finale en dan niet onderhandelen  8)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #92 Gepost op: 8-01-2009, 21:55:42 »
Nou en of. Nauwelijks in beeld gebracht bovendien. Kan me niet herinneren dat er ooit een mol al prominent in beeld kwam in afl. 1. (nou ja peentjeszwetende George misschien). Wat dat aangaat is ze dus wel al bij voorbaat verdacht nu  ;)
En nee ik geloof er niks van dat er nog geen mol was. Allemaal poppenkast en mindfuck als je het mij vraagt.

Ik vond Yvonne Jaspers anders wel erg aanwezig in de eerste aflevering.

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #93 Gepost op: 8-01-2009, 21:56:07 »
Theorietje

Kandidaten werden binnengehaald met de opmerking dat er nog geen mol was.
De laatste kandidaat (Froukje) werd gevraagd of ze de mol wilde zijn zonder deze opmerking.
Wellicht omdat de mol net binnenkwam. ???



Zou kunnen, maar dat spreekt het feit tegen dat PJ de mol niet kent. Hij kon niet weten of er een mol was gekozen tenzij iemand het hem vertelde.

Offline vlees

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #94 Gepost op: 8-01-2009, 21:57:18 »
Aflevering staat al op Uitzendinggemist!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #95 Gepost op: 8-01-2009, 21:57:30 »
Tijdens de eerste beelden van de test zag ik op deur van de loods een grote L geschilderd.... Dit was toen Dennis de test aan het maken was.. Hint??? Wij denken van niet maar we zullen het zien.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #96 Gepost op: 8-01-2009, 21:57:42 »
Ik vond Yvonne Jaspers anders wel erg aanwezig in de eerste aflevering.

Ja dat is waar ook! Ik schreef haar toen meteen al af   ;D

Offline moffelsch

  • Forumlid
mollenstreek
« Reactie #97 Gepost op: 8-01-2009, 21:59:44 »
Vivieanne is denk ik de mol, zij liet Paula bij het partjesspel de partjes behouden en wist dat niemand ze zo zou krijgen. Ideaale mollenstreek eerst zelf partjes verzamelen en dan onder haar voorwaarden doorgeven.  8)

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #98 Gepost op: 8-01-2009, 22:00:15 »
En ik denk vrij zeker te weten dat de Mol allang van tevoren bekend was. Alle vorige series had de Mol allemaal opdrachten al van tevoren uitgeprobeerd en trainingen gekregen enzo. Dat kan niet zo ineens.
PJ zegt in de intro dat er iets unieks gebeurt. "Er is nog geen mol" Ik vond het eerst ook onwaarschijnlijk, maar nu het eruit is, kunnen we er niet omheen. Waarschijnlijk komen er gewoon geen opdrachten waarbij de mol zich zo intensief moet voorbereiden.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #99 Gepost op: 8-01-2009, 22:03:35 »
Geweldige uitzending!!!   :D

Alleen jammer dat vera er al als eerste eruit ligt. IK denk dat Rick de mol is. Hoop dat we morgen de musikale aanwijzing krijgen.. (Als die er komt teminste.. hoorde PJ het niet zeggen op het eind.. Alleen dat er een intervieuw was Met Vera..)  ::oink::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !