Auteur Topic: Aflevering 1 (08-01-2009)  (gelezen 131581 keer)

Offline Ritchey

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #120 Gepost op: 8-01-2009, 22:20:41 »
Hans kon haast niet NOG opvallender doen inderdaad met zijn zonnebrillenactie. Die deed heel erg zijn best, maar is het daarom niet.

Wat me eigenlijk het meest opviel was dat toen de 2e kandidaat (even de naam ontschoten) in de grote kamer kwam waar Dennis al zat eerst richting Dennis liep en vervolgens opeens helemaal omliep. Heb helemaal niet het idee dat dat een hint kan zijn eigelijk maar vond het wel heel opvallend. Was daar misschien meer te zien in die kamer toen? Zal de aflevering er nog eens op na slaan. Die bordjes op de kast naast PJ met op de randen een tekst wil ik ook nog wel eens ontcijferen. Die waren echt te promiment in beeld.

Heb trouwens even opgezocht wat "Mol"in het Iers is en dat is "caochán". Wie weet komt dat ergens nog van pas. Ik ga er in ieder geval op letten.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #121 Gepost op: 8-01-2009, 22:22:27 »
Hans kon haast niet NOG opvallender doen inderdaad met zijn zonnebrillenactie. Die deed heel erg zijn best, maar is het daarom niet.

Wat me eigenlijk het meest opviel was dat toen de 2e kandidaat (even de naam ontschoten) in de grote kamer kwam waar Dennis al zat eerst richting Dennis liep en vervolgens opeens helemaal omliep. Heb helemaal niet het idee dat dat een hint kan zijn eigelijk maar vond het wel heel opvallend. Was daar misschien meer te zien in die kamer toen? Zal de aflevering er nog eens op na slaan. Die bordjes op de kast naast PJ met op de randen een tekst wil ik ook nog wel eens ontcijferen. Die waren echt te promiment in beeld.

Heb trouwens even opgezocht wat "Mol"in het Iers is en dat is "caochán". Wie weet komt dat ergens nog van pas. Ik ga er in ieder geval op letten.
volgens mij was dat vivienne
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #122 Gepost op: 8-01-2009, 22:24:06 »
Die rolstoellen op de taxi van Dennis waren verdacht.
Misschien try before you die, daar doen ze veel dingen die gevaarlijk zijn, dus kan je in een rolstoel komen? En try before you die; de mol zijn?
Nah beetje ver gedacht haha.  ::zwaai::
Denk namelijk niet dat hij het is ..

denk niet dat je voor try before you die kan regelen dat je de mol wordt...
en denk dat dat idd een beetje vergezocht is van die rolstoelen en TBYD :P
van de meeste dingen kom je nl niet in een rolstoel  ;)

Ik vind Dennis wel verdacht, ten eerste... Waarom zou je nee zeggen op zo'n vraag? Waarom zou je meedoen aan een programma als wie is de mol, en dat je dan de mol niet wil zijn?
Tenzij je natuurlijk in een goed blaadje wilt komen door alvast 'wat geld te verdienen', terwijl je toch eigenlijk wel kan verwachten dat bijna iedereen ja zegt en er dus geld uit de pot gaat.
Het nee zeggen op zich is dus al verdacht.. En vervolgens observeren wat de anderen doen en hoe zij reageren op dit rare gebeuren (dat er zogenaamd nog geen mol is).. Want jij weet natuurlijk al dat deze vraag gaat komen.

Paula vind ik ook verdacht, en Sebastiaan en Vivienne...
Triomf!

Offline JCDoc

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #123 Gepost op: 8-01-2009, 22:27:54 »
Toch een leuk begin ;)

Naar mijn mening moet de Mol goed voorbereid worden en alle ins en outs van het spel en de opdrachten kennen. Dit kan niet eventjes tussendoor. Als er iemand is die steeds gebriefd moet worden over de komende opdrachten dan moet dat opvallen.

Let the games begin....

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #124 Gepost op: 8-01-2009, 22:30:20 »
Ik vind Dennis wel verdacht, ten eerste... Waarom zou je nee zeggen op zo'n vraag? Waarom zou je meedoen aan een programma als wie is de mol, en dat je dan de mol niet wil zijn?
Tenzij je natuurlijk in een goed blaadje wilt komen door alvast 'wat geld te verdienen', terwijl je toch eigenlijk wel kan verwachten dat bijna iedereen ja zegt en er dus geld uit de pot gaat.
Het nee zeggen op zich is dus al verdacht.. En vervolgens observeren wat de anderen doen en hoe zij reageren op dit rare gebeuren (dat er zogenaamd nog geen mol is).. Want jij weet natuurlijk al dat deze vraag gaat komen.

Paula vind ik ook verdacht, en Sebastiaan en Vivienne...

Ik denk dat ik wel kan begrijpen waarom je geen mol zou willen zijn, je draagd dan namelijk heel veel verantwoordelijkheid, je kan bang zijn dat binnen no-time iedereen weet dat je de mol bent, d=ik zou daar denk ik wel bang voor zijn ;D maar ik denk dat wel dat hele gedoe het best aan de kant kunnen schuiven van "wil je de mol zijn" misschien zit daar een aanwijzing in, maar de makers willen je op een 'verkeerd' spoor brengen, het ligt er gewoon aan hoe ze het op beeld brengen, bij de helft weet je niet wat ze uit eindelijk hebben geantwoord >:D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #125 Gepost op: 8-01-2009, 22:30:57 »
Als ik de mol was zou ik in de eerste aflevering helemaal niks opvallends doen. Ik zou eerst eens afwachten wat de niet mollen voor acties gaan uithalen en niet de aandacht op mezelf vestigen. Dus de mol heeft nog niks gedaan.!!!!

Offline Joren91

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #126 Gepost op: 8-01-2009, 22:32:37 »
Ik weet wie de mol is, dit door een hint in de aflevering. Wil je het weten? dan zet ik het hier zo neer. 8)

Offline rvv

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #127 Gepost op: 8-01-2009, 22:33:03 »
Aardige aflevering wel, grappig idee voor het begin van een aflevering om mensen te laten kiezen of ze de mol willen zijn, en natuurlijk perfect om geld van de pot af te snoepen.

Opvallend vond ik dat je bij Hans Schiffers niet de vraag hoorde, maar dat hij het zelf zei. Meer kennis toevallig?  :) En dan de opdracht in de Hangar. Langer rekken ging gewoon weg niet voor hem, maar hij heeft het een mooie periode volgehouden.

Vraag me af waarop Vera stemde, maar Hans was het dacht ik niet...

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #128 Gepost op: 8-01-2009, 22:33:25 »
het is owke gewoon erg onlogisch dat de mol niet van tevoren bekend was ze zijn hier dat gedoe in dat huis naar dat hotel gegaan en daarna was al de opdracht zo veel tijd was er duss (denk ik) niet om helemaal met de mol door te spreken wat de opdrachten waren zo als in die loots waar die camera's stonden

ik denk dat het al van te voren bekend was

en froukje de mol is
Weet jij dan hoeveel tijd er tussen de selectie en de loodsopdracht zat? Wie is de mol maken is vaak wachten, die 3 uur tussen opdrachten worden niet getoond in de uitzending

Offline bambam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #129 Gepost op: 8-01-2009, 22:33:56 »
Ik weet wie de mol is, dit door een hint in de aflevering. Wil je het weten? dan zet ik het hier zo neer. 8)

kom maar op!!  ::jaja::

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #130 Gepost op: 8-01-2009, 22:33:59 »
Hallo kijkers

Heb genoten van aflevering 1. Hierbij wel de kanttekening plaatsen dat het moeilijk is in te schatten wie de mol kan zijn. Er zijn 2 snelle aanwijzigingen voor gekomen. froukje jansen is toch fotomodel geweest tijdens de opdracht in de scheepswerf van de Titanic zie je geloof ik froukje staan in een presentatiepose van model op de catwalk. 2e verwijzing is een beeld dat bij de aankomende taxi's voor het kasteel geshowd werd. de rolstoelen van in het taxibordje. Momenteel presenteerd ze toch zo'n programma ben de naam ff kwijt waarin valide en invalide mensen samen moeten werken om de eindstreep te halen.

dus froukje is mijn mol.
als zij de mol is en dat deed.. ik zag idd die rolsteol.. dan is dat goed gevonden.. leuke hint ook.
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #131 Gepost op: 8-01-2009, 22:37:07 »
Ik vind Dennis wel verdacht, ten eerste... Waarom zou je nee zeggen op zo'n vraag? Waarom zou je meedoen aan een programma als wie is de mol, en dat je dan de mol niet wil zijn?
Dat is al eens uitgelegd. Sommige kandidaten durven de verantwoordelijkheid niet aan, wat natuurlijk extra geldt als ze op het laatste moment worden gekozen.

Offline Joren91

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #132 Gepost op: 8-01-2009, 22:37:50 »
http://player.omroep.nl/?aflID=8598475

wanneer je hier kijkt naar de eerste aflevering en je kijkt goed rond de tijd 2:54 tot 2:59 zie je dat ze een foto van dennis in een map hebben die ze dichtdoen. Je ziet dan het logo van de mol. Dit is toch duidelijk? 99%

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #133 Gepost op: 8-01-2009, 22:39:24 »
Ik weet wie de mol is, dit door een hint in de aflevering. Wil je het weten? dan zet ik het hier zo neer. 8)
http://player.omroep.nl/?aflID=8598475

wanneer je hier kijkt naar de eerste aflevering en je kijkt goed rond de tijd 2:54 tot 2:59 zie je dat ze een foto van dennis in een map hebben die ze dichtdoen. Je ziet dan het logo van de mol. Dit is toch duidelijk? 99%

Had 'm gezien. Maakt voor mij niet de mol, is te opvallend, of juist niet gnagnagna
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Ritchey

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #134 Gepost op: 8-01-2009, 22:40:58 »
Wat me trouwens ook opviel is dat toen Vera zag dat ze een rood scherm had en zij in beeld werd genomen, de persoon rechts achter haar met zijn rechterduim omhoog zat. ::vergroot:: Volgens mij was dat Dennis toch die rechtsboven Vera zat?

Offline annaholic

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #135 Gepost op: 8-01-2009, 22:41:27 »
http://player.omroep.nl/?aflID=8598475

wanneer je hier kijkt naar de eerste aflevering en je kijkt goed rond de tijd 2:54 tot 2:59 zie je dat ze een foto van dennis in een map hebben die ze dichtdoen. Je ziet dan het logo van de mol. Dit is toch duidelijk? 99%

Er liggen meer van die dossiers met het logo erop ...

Offline bambam

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #136 Gepost op: 8-01-2009, 22:42:02 »
http://player.omroep.nl/?aflID=8598475

wanneer je hier kijkt naar de eerste aflevering en je kijkt goed rond de tijd 2:54 tot 2:59 zie je dat ze een foto van dennis in een map hebben die ze dichtdoen. Je ziet dan het logo van de mol. Dit is toch duidelijk? 99%

dat was toch al de hint in de serie met Yvon als de mol?? zullen dat niet nog een keer gebruiken  ::ohno::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #137 Gepost op: 8-01-2009, 22:42:46 »
dennis kan opzich wel de mol zijn, maar ik denk het eerlijk gezegd niet
wel vind ik knap dat hij volgens mij de eerste bnn presentator is die een ronde verder is gekomen :o
dat is wel een applausje waard ::hypocriet::
misschien kan dat alleen gebeuren als hij de mol is <-- natuurlijk is dit laatste echte onzin ::niet-ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline annaholic

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #138 Gepost op: 8-01-2009, 22:44:29 »
Wat me trouwens ook opviel is dat toen Vera zag dat ze een rood scherm had en zij in beeld werd genomen, de persoon rechts achter haar met zijn rechterduim omhoog zat. ::vergroot:: Volgens mij was dat Dennis toch die rechtsboven Vera zat?

Het was sebastiaan.
Maar hij doet zn duim niet omhoog maar maakt een schrikbeweging..

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #139 Gepost op: 8-01-2009, 22:48:04 »
Eerlijk gezegd vond ik het een beetje tegenvallen... Het staat me echt niet aan als de SMS een Mol heeft gekozen. Je kon er al zo twee afschrijven door de commentaarstukken die je te zien kreeg (Jon: 'Ik twijfel aan jouw ... [weet niet meer wat Yvon zei].' en Froukje: 'Ze is wel heel twijfelachtig.'), Dennis doordat hij nee zei en ga maar zo door. Dan heb je aan de andere kant natuurlijk dat ze dat er in gedaan kunnen hebben om je op het verkeerde been te zetten, maar mening is mening.

De eerste opdracht vond ik wel leuk, de tweede vond ik niet zo. Verder wel mooie beelden en zo te zien leuke kandidaten!