Auteur Topic: Aflevering 1 (08-01-2009)  (gelezen 131649 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #140 Gepost op: 8-01-2009, 22:49:17 »
Jon: 'Ik twijfel aan jouw ... [weet niet meer wat Yvon zei].'
Flexibiliteit toch?
The British are not impressed.

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #141 Gepost op: 8-01-2009, 22:50:46 »
dennis kan opzich wel de mol zijn, maar ik denk het eerlijk gezegd niet
wel vind ik knap dat hij volgens mij de eerste bnn presentator is die een ronde verder is gekomen :o
dat is wel een applausje waard ::hypocriet::
misschien kan dat alleen gebeuren als hij de mol is <-- natuurlijk is dit laatste echte onzin ::niet-ok::
Haha inderdaad! ;D
Molloot sinds seizoen 4

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #142 Gepost op: 8-01-2009, 22:54:36 »
WIDM is gewoon een mindf*cking spel, niet alleen voor de kandidaten ook voor de fanatieke molspeurders, de redactie probeerd je gewoon gek te maken, daarom hou ik zo van het programma, het heeft mij gewoon altijd in zijn ban, alles is verdacht en alles ook weer niet als het niet in je theorie hoort :-X
er zijn wel honderden theorien en er is er misschien eentje goed, of je hebt een hint en die draai je gewoon naar je eigen theorie toe. 8)
Dit jaar hebben ze het naar mijn idee nog verwarrender en leuker gemaakt door zo'n soort opening, i ::bravo:: WIDM
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #143 Gepost op: 8-01-2009, 22:55:13 »
WIDM is gewoon een mindf*cking spel, niet alleen voor de kandidaten ook voor de fanatieke molspeurders, de redactie probeerd je gewoon gek te maken, daarom hou ik zo van het programma, het heeft mij gewoon altijd in zijn ban, alles is verdacht en alles ook weer niet als het niet in je theorie hoort :-X
er zijn wel honderden theorien en er is er misschien eentje goed, of je hebt een hint en die draai je gewoon naar je eigen theorie toe. 8)
Dit jaar hebben ze het naar mijn idee nog verwarrender en leuker gemaakt door zo'n soort opening, i ::bravo:: WIDM
So true.
Molloot sinds seizoen 4

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #144 Gepost op: 8-01-2009, 22:56:10 »
Ik heb weer genoten van deze eerste aflevering.

Dat gedoe in het begin van de aflevering over de keuze van de Mol hoefde van mij niet zo, ik denk dat een Mol die eerder is aangewezen zijn werk beter kan doen. Maar het was wel weer een verrassende wending aan het concept.

Vreemd dat Dennis de mogelijkheid kreeg om een andere naam in te typen. In theorie kan hij nu gemist hebben dat hij de Mol is, en heeft het programma nu een Mol die niet weer dat hij de Mol is ???

De opdracht in de grote hal was een typische Wie is de Mol-opdracht. In feite vrij simpel, maar met veel mogelijkheden tot saboteren.

De tweede en laatste opdracht was een stuk minder. Ze hadden nog een opdracht nodig die niet te veel tijd kostte en hebben toen hier voor gekozen.
« Laatst bewerkt op: 8-01-2009, 23:16:30 door Siebrand »

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #145 Gepost op: 8-01-2009, 22:57:44 »
Ik heb weer genoten van deze eerste aflevering.

Deat gedoe in het begin van de aflevering over de keuze van de Mol hooefde van mij niet zo, ik enk dat en Mol die eerder is aangewezen zijn werk beter kan doen. Maar het was wel weer een verrassende wending aan het concept.

Vreemd dat Dennis de mogelijkheid kreeg om een andere nam in te typen. In theorie kan hij nu gemist hebben dat hij de Mol is, en heeft het programma nu een Mol die niet weer dat hij de Mol is ???

De opdracht in de grote hal was een typische Wie is de Mol-opdracht. In feite vrij simpel, maar met veel mogelijkheden tot saboteren.

De tweede en laatste opdracht was en stuk minder. Ze hadden nog$ een opdracht nodig die niet te veel tijd kostte en hebben toen hier voor gekozen.

Je zegt zelf dat de Mol waarschijnlijk al eerder bekend was. Dat betekent ook dat de Mol weet wie die is. Dus kan iedereen een rood scherm krijgen en weet Dennis nog niks.
En zoals ik al eerder zei, hoe hadden ze in moeten grijpen? Dennis heeft 2 seconden nodig om een naam in te typen en op enter te drukken.
Molloot sinds seizoen 4

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #146 Gepost op: 8-01-2009, 23:02:20 »
Vreemd dat Dennis de mogelijkheid kreeg om een andere nam in te typen. In theorie kan hij nu gemist hebben dat hij de Mol is, en heeft het programma nu een Mol die niet weer dat hij de Mol is ???
Nee, want als je gelooft dat de mol is gekozen, moet deze ook ja hebben gezegd om bij de Secret Mole Society te komen. PJ weet niet wie de Mol is, dus hij kon niet twee antwoorden opnemen of alsnog de SMS deur binnenlopen om gekozen te worden.

Als je gelooft dat de mol vooraf is bepaald, maakt het niet uit wat hij intikt.

Offline Ritchey

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #147 Gepost op: 8-01-2009, 23:05:04 »
Oke, dank je annaholic voor het screenshot:) Sebastiaan verdenk ik nog niet zo. reageert ook oprecht verbaast dat ze bij het onderhandelspel geen kans meer krijgen om mee te doen etc

Vera heeft waarschijnlijk op Jon gestemd omdat zij aangaf dat zij hem het meest verdacht vond. Jon zal de Mol dus niet zijn.
Dennis zegt achter zijn pc op 44:10 duidelijk het woordje MOL

Offline Barbara76

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #148 Gepost op: 8-01-2009, 23:05:36 »
We weten niet of Dennis nu ja of nee heeft gezegd.

Stel dat hij ja heeft gezegd. Dan zou het kunnen dat hij bij het intikken van een andere naam, al wist dat hij de mol was. En dan is het een geniale zet! (alle kijkers flink om de tuin geleid).

Ik heb het virus te pakken....

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #149 Gepost op: 8-01-2009, 23:09:52 »
Om maar met Peggy te spreken:

"Game's on !" ::ok::

Offline Yellowfish

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #150 Gepost op: 8-01-2009, 23:15:07 »
Vermakelijke aflevering!

Nog een hintje misschien?

Op het kenteken van die bus stond 67-2.. de geboortedatum van Paula is in februari 1967.

Who knows..  ;D

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #151 Gepost op: 8-01-2009, 23:17:18 »
Opvallende dingen sofar:
* Dennis typt: "IKKE" en drukt dan triomfantelijk op enter.
* Er worden in het groengetekende gebouw 11 blauwe rondjes getoond... Waren er 11 locaties met camera's en 10 kandidaten?
* Dennis blijft in de televisiekamer om zich te bemoeien met de setting.. Als iedereen staat kan ie niet anders dan naar zijn plek

« Laatst bewerkt op: 8-01-2009, 23:31:26 door wwg »

Offline Geriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Eerst was k minky.
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #152 Gepost op: 8-01-2009, 23:22:26 »
Bij de vraag als die gozer die het presenteert van wil je mol zijn zegt tie zonder na te denken of een nieuwe gezichtsuidrukking NEE zegt die gozer ja 500 euro in de pot denk er nog overna gaat tie vet overdreven nadenken zegt tie dat tie zeker is.

Maar aan de andere kant is als je iemand op het oog hebt om de mol te zijn alles verdacht dus dat maakt het wel weer moeilijker:p

Offline Ritchey

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #153 Gepost op: 8-01-2009, 23:23:08 »
WWG, ik zit toevallig ook net 30 keer het stukje op 18:10 te analyseren.
De laatste letters van de naam moeten dicht bij elkaar zitten gezien zijn typen.
Geen enkele naam heeft dit. iKKe zou een goede mogelijkheid kunnen zijn

Tenzij hij VivieNNEe heeft ingetypt. Maar die zou het dan volgens Dennis ook niet zijn, aangezien het een rood scherm opleverde.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #154 Gepost op: 8-01-2009, 23:24:04 »
(...) die gozer die het presenteert (...)
Pieter Jan Hagens, wij mogen PJH zeggen.
The British are not impressed.

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #155 Gepost op: 8-01-2009, 23:24:24 »
Je zegt zelf dat de Mol waarschijnlijk al eerder bekend was.

Nee, dat zei ik niet. Ik zei dat als de Mol eerder was aangewezen, dat hij dan zijn werk beter kon doen.

En zoals ik al eerder zei, hoe hadden ze in moeten grijpen? Dennis heeft 2 seconden nodig om een naam in te typen en op enter te drukken.

Het is niet zo heel erg moeilijk om een beveiliging in te bouwen, dat iemand alleen zijn eigen naam kan invoeren. Die was er misschien ook wel, en dan heeft Dennis gedaan als of hij een andere naam intypte.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #156 Gepost op: 8-01-2009, 23:24:31 »
die gozer die het presenteert

Pieter Jan.

Offline topitohater

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #157 Gepost op: 8-01-2009, 23:24:52 »
JON zit dicht bij elkaar en 3 letters !

Offline Barbara76

  • Forumlid
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #158 Gepost op: 8-01-2009, 23:26:54 »
Of hij tikt gewoon netjes z'n eigen naam ik en ziet een groen scherm.

Spreekt vervolgens de voice-over in met een mooi verhaaltje ;-)


Offline Geriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Eerst was k minky.
Re: Aflevering 1 (08-01-2009)
« Reactie #159 Gepost op: 8-01-2009, 23:27:49 »
Pieter Jan Hagens, wij mogen PJH zeggen.

Oke sorry PJH :)
Was zn naam ff vergeten