de volgorde vrouwen plebejers, mannen plebejers en de uitverkorene 3; de namen daar waag ik mij nog steeds niet echt aan zeker niet op dit uur.
Dat is uiteraard ook een mogelijkheid,broeder Dictionarius.
Dat zou impliceren dat kandidaat 8 dan eerste Hofdame zou worden ( volgens mijn ploegopstelling denk ik dan aan Sandra )
Dat de filosofische,maar mijns inziens zeer intelligente ( zo ziet hij er alvast uit en zijn hobby's wijzen ook in die richting) Stijn ( een certitude op plaats 9 volgens mij) de nieuwe Molgoeroe zou worden en dat dierendokter Inge het grijze beestje zou zijn.Nu is dierendokter ook zo wel een beetje een Mols beroep,vind ik,dus ja, alles is mogelijk.
Maarrr...dat zou echter ook impliceren dat er 3 dames na elkaar en vervolgens 4 heren op een rij naar het Molse slachthuis zouden vertrekken.(Hopelijk is het IVK het daar mee eens
)En dat lijkt me minder waarschijnlijk
En belangrijkst van alles : Als deze volgorde van optreden ook de volgorde van aftreden is dan valt Nicole als eerste af.
En dat kan ik nu echt niet goedkeuren.
Want dan is heel mijn promolaire zoektocht naar de vlaggetjes. Niet dat dat zo erg is,want ik heb er mij al prima mee geamuseerd...Maar toch,dan zou er toch wel een waterlandertje neerplengen op het prachtige,handgeknoopte, Nepalees tapijt,dat Zuster Jetairia voor een prikje heeft gekocht op de markt van Kathmandu,tijdens één van haar vele avontuurlijke reizen.Ze vertelde me echter langs haar neus weg dat ze haar Joker had ingezet en dat het daar toen juist solden waren en dat ze daardoor die fikse kortingen had gekregen.Maar ik mocht niks zeggen tegen Zuster Fiscalia,onze boekhoudster,want die wist daar niks van...
En natuurlijk zouden Zuster Spicenspania en Zuster Puritania, die samen instaan voor de zuiverheid,dan weer komen klagen dat zij het weeral mogen komen opkuisen,en dat het hier ook altijd hetzelfde is met die jeugdzusters...
Ze vergeten zeker dat ze zelf ook jong geweest zijn ?