1. Bruno
2. Corry
3. Shadia (de mol)
4. Inge
5. Marc
6. Sandra
7. Stijn
8. Nicole (verliezer deze aflevering)
9. Walter.
De volgorde klopt niet helemaal (ik heb de video erbij aangezet). Dit is de juiste volgorde:
Bruno
Corry
Shadia
Marc
Sandra
Stijn
Nicole
Walter
Inge
In 't rijtje staan dus Shadia, Nicole en Inge niet in alfabetische volgorde. Als je idd Shadia vervangt door 'de mol' en Nicole door 'verliezer' (wat ik zelf nogal vreemd vind, omdat ik onder 'verliezer' de verliezend finalist versta, maar goed...) dan klopt 't rijtje tot Inge. Als Inge dan vervangen wordt door 'winnaar' dan klopt 't in z'n totaliteit.
Maar in denk eerlijk gezegd dat we niet onze hoop op deze volgorde moeten richten. Ze hebben al 'n keer zoiets uitgehaald en daarom verwacht ik eigenlijk dat ze dat nu niet weer doen. Maar je weet maar nooit natuurlijk.... :-\
Ik heb ook nog effe de volgorde van 'wakker' maken opgeschreven:
Stijn
Bruno
Shadia
Marc
Corry
Inge
Nicole
Sandra
Walter
Ik zie hier echt totaal geen logica in.
Ik heb nog effe opgezocht wat Michiel precies zegt als Shadia haar koker toont. Hij zegt eerst nadat Inge 'm niet heeft 'dat betekend dat iemand hier zich heel verdacht aan 't maken is' waarbij hij de groep rondkijkt. Vervolgens zegt hij: 'en Shadia...die heeft natuurlijk haar koker wel', waarna er iemand (ik denk Inge) zegt 'tuurlijk' op 'n beetje 'n sarcastische toon.