Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 31924 keer)

Offline Melissa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is het helemaal !
Re:Aflevering 2
« Reactie #80 Gepost op: 29-01-2003, 15:01:12 »
Sorry het is misschien niet gepast hier maar nog iets dat me zeer erg is opgevallen in de eerste afevering en jullie blijkbaar niet is dat ze bij het afroepen van de namen om punten te geven ze iedereen lieten zien en als ze naar hun plaats gingen lieten ze ook elke keer diegene zien , behalve bij 1 iemand maar ik weet niet meer bij wie lieten ze Shadia zien ... De mol of ...
Melissa
xxx

Dikke zoen,
Melissa

Offline Knudde

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #81 Gepost op: 29-01-2003, 17:48:21 »
Sorry het is misschien niet gepast hier maar nog iets dat me zeer erg is opgevallen in de eerste afevering en jullie blijkbaar niet is dat ze bij het afroepen van de namen om punten te geven ze iedereen lieten zien en als ze naar hun plaats gingen lieten ze ook elke keer diegene zien , behalve bij 1 iemand

Iedereen krijgt een kaartje heen en terug met uitzondering van Sandra. Hint of dwaalspoor?
Zoals reeds eerder gemeld door Han dacht ik, werden in diezelfde scene de kandidaten volgens leeftijd bij Michiel geroepen waarbij Bruno en Sandra, beiden 30 jaar maar Sandra 2 maand ouder, in omgekeerde volgorde verschenen.

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 29-01-2003, 18:11:30 »
Zoals reeds eerder gemeld door Han dacht ik, werden in diezelfde scene de kandidaten volgens leeftijd bij Michiel geroepen waarbij Bruno en Sandra, beiden 30 jaar maar Sandra 2 maand ouder, in omgekeerde volgorde verschenen.

De psychotici onder ons (mensen die na het zien van een nieuwe aflevering hun binnen- en buitenwereld niet meer kunnen scheiden) menen hierin te zien dat als je Bruno en Sandra omdraaid, dat hier natuurlijk duidt op de initialen van Shadia Bellafkih

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 29-01-2003, 23:24:50 »
Dit is de juiste volgorde:

Bruno
Corry
Shadia
Marc
Sandra
Stijn
Nicole
Walter
Inge

In 't rijtje staan dus Shadia, Nicole en Inge niet in alfabetische volgorde. Als je idd Shadia vervangt door 'de mol' en Nicole door 'verliezer' (wat ik zelf nogal vreemd vind, omdat ik onder 'verliezer' de verliezend finalist versta, maar goed...) dan klopt 't rijtje tot Inge. Als Inge dan vervangen wordt door 'winnaar' dan klopt 't in z'n totaliteit.

je kan nicole ook vervangen door 'uitvaller', dan klopt het ook...

mvg
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #84 Gepost op: 29-01-2003, 23:48:28 »
Ik heb deel 2 nog eens bekeken, en die trap stond ergens op een andere verdieping....Even later zie je Inge en Stijn een soort van vaste trap beklimmen....

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Teddybear

• Forumlid
  • Bach rules !
« Reactie #85 Gepost op: 30-01-2003, 00:22:37 »
wanneer Inge en Stijn door dat venster komen geklauterd, er daar een cameraman staat met een heus licht bovenop zijn apparaat dat echt wel verblindend werkt.

Sorry Knudde, maar dat klopt niet. De camera had geen licht op zijn lamp staan. Er was dus geen verblindend effect mogelijk. De ruimte was voldoende verlicht om het al mogelijk te maken om vanop afstand te filmen. Wat ook gebeurde, want de 'muur met gezicht van Stijn of Bruno of Sandra of Inge op' was anvankelijk 'van ver' in beeld. daarna werd er ingezoomd.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 30-01-2003, 08:25:41 »
je kan nicole ook vervangen door 'uitvaller', dan klopt het ook...

Aha! Dat ik daar niet aan gedacht had.  ::)

Ik vind 't toch wel 'n mooi rijtje nu. Ik weet dat er in 't verleden al meerdere keren hints in verstopt zijn, maar volgens mij nog nooit op deze manier (met de mol, uitvaller en winnaar). Correct me if I'm wrong...  :-\

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #87 Gepost op: 30-01-2003, 09:32:23 »
De psychotici onder ons (mensen die na het zien van een nieuwe aflevering hun binnen- en buitenwereld niet meer kunnen scheiden) menen hierin te zien dat als je Bruno en Sandra omdraaid, dat hier natuurlijk duidt op de initialen van Shadia Bellafkih

ik vind dit toch wel weer prachtig gevonden en zeker niet te ver gezocht. ik kan me voorstellen dat er zo'n soort hint inzit. maar of het een hint naar de mol is weet ik niet, het kan er natuurlijk ook 1 zijn naar de winnaar........

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #88 Gepost op: 31-01-2003, 17:17:18 »
Vreemd genoeg heb ik nog niets gehoord over dat moment dat de camera inzoomde op een stuk muur tijdens de bomopdracht. Volgens mij stond een van de kokers op dit muurtje, maar het was zo onduidelijk, omdat het donker was, maar volgens mij was het echt een koker. Als dit zo is, zou dit duiden op een Mollenstreek en vallen Sandra en Walter af.

Offline Z-Man

• Forumlid
  • De Mol Is Wonderful
« Reactie #89 Gepost op: 31-01-2003, 20:16:19 »
Vreemd genoeg heb ik nog niets gehoord over dat moment dat de camera inzoomde op een stuk muur tijdens de bomopdracht. Volgens mij stond een van de kokers op dit muurtje, maar het was zo onduidelijk, omdat het donker was, maar volgens mij was het echt een koker. Als dit zo is, zou dit duiden op een Mollenstreek en vallen Sandra en Walter af.

Dat ding waar de camera op inzoomde was niet een koker, maar het was de bom zelf. Dat ronde ding wat je zag, zat vol met verf. Daarom zoomde de camera er ook op in. Met het spannende muziekie eronder gemonteerd.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 1-02-2003, 15:30:32 »
op de gang als michiel de kandis gaat wekken staan er allerlei dinges op de muur geschreven, naast elke deur iets, dus 't is bijna zeker dat het geen aanwijzingen zijn, maar wat zou er daar toch staan? iemand een gedacht?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 1-02-2003, 15:37:59 »
op de gang als michiel de kandis gaat wekken staan er allerlei dinges op de muur geschreven, naast elke deur iets, dus 't is bijna zeker dat het geen aanwijzingen zijn, maar wat zou er daar toch staan? iemand een gedacht?

Ik heb hier deze week idd naar gekeken. Ik heb de video echt tig keer teruggespoeld, maar ik krijg 't niet voor elkaar om 'm stil te zetten op 't moment dat de letters in beeld staan. 't is echt maar 'n fractie van 'n seconde....

Als ik me 't goed herinner zien we de letters bij Stijn en bij Bruno. Ik meende bij Bruno iets van 'brero' te hebben zien staan, waarna ik dacht dat dat wel erg veel op z'n naam leek.  :-\

Misschien dat ik zo dadelijk nog 'ns 'n poging doe om te lezen wat er staat...

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 1-02-2003, 15:50:00 »
Ik heb hier deze week idd naar gekeken. Ik heb de video echt tig keer teruggespoeld, maar ik krijg 't niet voor elkaar om 'm stil te zetten op 't moment dat de letters in beeld staan. 't is echt maar 'n fractie van 'n seconde....

ik heb een poging gedaan om er een screenshot van te maken, helaas beschik ik niet over goede apparatuur

1)

2)

« Laatst bewerkt op: 1-02-2003, 15:50:27 door vlaming »

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #93 Gepost op: 1-02-2003, 15:57:55 »
Ik zal proberen een screenshot te maken, helaas was het beel dop mijn video nogal met veel ruis, dus gecaptured wordt t er niet veel beter op, maar heb beide afleveringen in ( sleht beeld ) mpg nu.. zal die van morgen rechtstreeks opnemen, denk dat t dan beter is..

Corien

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 1-02-2003, 16:06:31 »
Het eerste wat in mij opkomt bij het zien van die screenshots van Vlaming zijn plantennamen:
Memosa
Hedera

Misschien hebben de kamers daar namen?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 1-02-2003, 16:07:48 »
ik heb een poging gedaan om er een screenshot van te maken, helaas beschik ik niet over goede apparatuur

Thanx vlaming.  :)

Ik lees op de eerste foto 'Mimoia' en in de tweede 'odera'. 't laatste screenshot is geloof ik bij de deur van Bruno, nietwaar? Dat 'odera' is duidelijk niet helemaal compleet. Er moeten nog 'n aantal letters voor vrees ik....

Ik ga met deze woorden wel 'ns zoeken in 'n Italiaans woordenboek op 't net.  :)

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 1-02-2003, 16:13:46 »
't laatste screenshot is geloof ik bij de deur van Bruno, nietwaar?

correct Han13, en ja Rose, 't zou best kunnen dat het gewoon de namen van de kamers zijn. het lijkt me iig iets dat er altijd gestaan heeft - gemaakt uit een soort ijzerdraad - al is dat op bovenstaande screenshots niet meteen duidelijk

mvg
vlaming

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 1-02-2003, 16:31:25 »
Het eerste is volgens mij "mimosa". Is dat geen bloemennaam ? Misschien hebben alle kamers namen van bloemen ?

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 1-02-2003, 16:41:49 »
Het eerste is volgens mij "mimosa". Is dat geen bloemennaam ?

yup

Citaat
Misschien hebben alle kamers namen van bloemen ?

dat zal het zijn!

« Laatst bewerkt op: 1-02-2003, 16:42:13 door vlaming »

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 1-02-2003, 16:47:10 »
Ja dat dacht ik dus ook...
"Hedera" is klimop