Auteur Topic: [KANDIDAAT] Annelies  (gelezen 59437 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Annelies
« Reactie #120 Gepost op: 28-02-2017, 15:37:39 »
Vreemd dat zoveel mensen zeggen dat ze niks doet, terwijl ze wel veel opdrachten verpest met niks doen.

Wat zou ze volgens jullie dan kunnen doen als ze de mol is? Ze kan zich moeilijk opwerpen als lantaarnfietser, daar gaat niemand in mee. Je moet het als mol ook doen met je eigen sterktes en zwaktes.

Of kan iemand die fysiek minder sterk is nooit de mol zijn?

Mee eens. Ik weet zo een paar voorbeelden van fysiek minder sterke mollen.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #121 Gepost op: 28-02-2017, 22:36:36 »
De mooiste molactie van Annelies blijft toch wel het aanwijzen van Eline als "toonvaste kandidaat" terwijl ze hier (extra filmpje) eerder pal naast een zo vals als een kraai "Shake It Off" zingende Eline zat. ;D

Offline FrankLapidus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #122 Gepost op: 28-02-2017, 23:07:04 »
Nog steeds hoofdverdachte en ik zou haar WEL een goede mol vinden  ::jaja::. Is een keer wat anders dan we gewend zijn.
Frankje Lapi

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #123 Gepost op: 1-03-2017, 08:40:16 »
Marzena ligt eruit. Reden kan als volgt zijn: als Annelies de mol is, kan Marzena geantwoord hebben in de test dat de mol niet in het team Annelies/Marzena zat. Een aantal zal Marzena als mol gehad hebben, en dus de mol in het team Annelies/Marzena hebben gedacht. Daarmee zat Marzena in het nadeel bij de test.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2017, 08:53:49 door Run »

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 1-03-2017, 13:20:15 »
Annelies zou wat mij betreft een goede mol kunnen zijn, juist omdat ze in de groep zo'n actieve (!) houding inneemt. Annelies geeft zich telkens zelf op voor bepaalde taken en stuurt daarbij erg in met wie ze dat doet; dat is tot nu toe in elke aflevering gebeurt, Gilles is nog niet uitgesproken of Annelies stelt zich al ter beschikking. Annelies zorgt dat ze bij de koorzanggroep zit, stelt zichzelf meteen kandidaat voor de rustige groep (en dus voor de museumkraak) en werpt zich op als fanatiek scrabble-speelster. Dat ze uiteindelijk niet of nauwelijks bijdraagt aan de opdrachten, lijkt de groep haar nog niet echt kwalijk te nemen. Ergens vind ik het jammer als ze de mol zou zijn, want ik vind het niet echt een leuke molstrategie, maar origineel is hij zeker!

Offline hamsterdam

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 1-03-2017, 14:57:08 »
ik zou het wel tof vinden als ze wél de mol is. Van mij mag ze dan nog wat meer tactieken laten zien dan - tot nu toe - vooral "niks" doen. Maar langs de andere kant: Ze doet dat wel steeds heel erg in t zicht van de kandidaten, dus t is ook wel verdacht.

bij mij staat ze op dit moment in elk geval op 1 als potentiele Mol!

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 1-03-2017, 17:32:46 »
ik zou het wel tof vinden als ze wél de mol is. Van mij mag ze dan nog wat meer tactieken laten zien dan - tot nu toe - vooral "niks" doen. Maar langs de andere kant: Ze doet dat wel steeds heel erg in t zicht van de kandidaten, dus t is ook wel verdacht.

bij mij staat ze op dit moment in elk geval op 1 als potentiele Mol!
Als ze de mol is, zal ze op een gegeven moment haar tactiek veranderen, want anders valt het te veel op dat ze niets presteert, dus nogal dom is, en toch niet afvalt.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 1-03-2017, 17:59:29 »
Juist omdat ze zo dom en gestressed doet, passief is en er niet helemaal bij lijkt hoop ik niet dat ze de mol is.

En omdat het allemaal zo breed uitgemeten wordt door de montage (zelfs de voiceover zegt bij de museumopdracht dat ze er niet helemaal bij is) denk ik ook dat ze het niet is. (maar kan wensdenken zijn)

Durf haar helaas nog niet door te strepen

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 1-03-2017, 21:17:42 »
De montagemensen weten niet wie de mol is.
klaar voor de strijd

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 1-03-2017, 21:35:01 »
Eens met Heinz dat de mol fysiek niet sterk hoeft te zijn. Dat is misschien beter want dan komt het niet verdacht over als hij/zij niet slaagt in een fysieke proef.
Ik neem nu Annelies als hoofdverdachte. Misschien lijkt zij passief maar uiteindelijk heeft zij eigenhandig het meeste uit de pot gehouden.

1. Nelson Mandela-bedevaart: kiest voor de moeilijke vragen die Eline niet weet te beantwoorden. € 1000 uit de pot.
2. Busrit voor kaapstad: kiest voor de pasvragen. Sowieso geen € 1500 in de pot.
3. Gospelkoor: kiest ten onrechte Eline voor deze opdracht en wordt zelf door de jury uitgekozen. € 1500 uit de pot.
4. Speciale eliminatie: zorgt ervoor dat zij werd gekozen als kandidaat met het rode scherm. € 3000 uit de pot.
5. Scrabble: maakt korte woorden en geeft Gilles meermaals de kans om letters bij te voegen met 3x woordwaarde. Stuurt de kandidaten niet door het doolhof. € 3000 uit de pot.
6. Fietsen: wordt snel door Hans ingehaald. € 500 uit de pot.

Het enige onmolse van haar is dat zij in de eerste opdracht niet heeft gedrukt (maar zij wist wel de beroepen van haar medekandidaten).
« Laatst bewerkt op: 1-03-2017, 21:38:42 door Luc »

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #130 Gepost op: 1-03-2017, 23:10:24 »
Juist omdat ze zo dom en gestressed doet, passief is en er niet helemaal bij lijkt hoop ik niet dat ze de mol is.

En omdat het allemaal zo breed uitgemeten wordt door de montage (zelfs de voiceover zegt bij de museumopdracht dat ze er niet helemaal bij is) denk ik ook dat ze het niet is. (maar kan wensdenken zijn)

Durf haar helaas nog niet door te strepen

Wil niet weer gaan vergelijken, maar vind het toch wel heel spannend en leuk dat 'over exposure' bij de Belg niet meteen betekent dat ze een kandidaat moet zijn  :D  Nog een mindfuck, en er zijn er al zoveel elke aflevering  ::jaja::

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #131 Gepost op: 2-03-2017, 21:51:47 »
Ik heb echt ontzettende moeite om Annelies weg te strepen als molverdachte. Maar ik wil haar eigenlijk ook niet als mol.
Voorlopig los ik mijn dilemma op met de gedachte dat ze helemaal niks opwerpt om marzena haar uitleg bij de museumroof te verstoren.. mede door t niet ingrijpen van Annelies wordt er hier geld verdiend . Hier zou een mol anders moeten spelen denk ik.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #132 Gepost op: 2-03-2017, 21:55:20 »
Ik heb echt ontzettende moeite om Annelies weg te strepen als molverdachte. Maar ik wil haar eigenlijk ook niet als mol.
Voorlopig los ik mijn dilemma op met de gedachte dat ze helemaal niks opwerpt om marzena haar uitleg bij de museumroof te verstoren.. mede door t niet ingrijpen van Annelies wordt er hier geld verdiend . Hier zou een mol anders moeten spelen denk ik.

Mee eens, maar een Mol is ook een mens en kan na een dag wellness en een intensieve voorbereiding op de proef (mogelijk met sabotages die we niet gezien hebben) midden in de nacht óók behoorlijk moe zijn.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 2-03-2017, 22:32:12 »
Mee eens, maar een Mol is ook een mens en kan na een dag wellness en een intensieve voorbereiding op de proef (mogelijk met sabotages die we niet gezien hebben) midden in de nacht óók behoorlijk moe zijn.

slecht tunnelantwoord  ::) :P

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #134 Gepost op: 2-03-2017, 22:39:11 »
slecht tunnelantwoord  ::) :P

Ik weet dat ik hier niet serieus op moet ingaan gezien de smileys maar ik hap toch (;D): natuurlijk doet het gedrag van Annelies me hier twijfelen (lees mijn berichten maar eens terug) en ik stond zelfs op het punt om naar Davey te switchen. Maar het overzicht bewarende en alles tegen elkaar afwegende kom ik toch echt weer bij Annelies uit. Niks tunnelvisie! >:( ::rofl::

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 2-03-2017, 22:43:05 »
Ik heb even naar Davey geswitcht maar omdat hij teveel onmolse acties achter zijn naam heeft heb ik ook Annelies als hoofdverdachte. Eline verdenk ik in mindere mate.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 2-03-2017, 22:46:58 »
Ik weet dat ik hier niet serieus op moet ingaan gezien de smileys maar ik hap toch (;D): natuurlijk doet het gedrag van Annelies me hier twijfelen (lees mijn berichten maar eens terug) en ik stond zelfs op het punt om naar Davey te switchen. Maar het overzicht bewarende en alles tegen elkaar afwegende kom ik toch echt weer bij Annelies uit. Niks tunnelvisie! >:( ::rofl::

Haha ik weet het Heinz. Ik lees alles hier. Incl jouw posts. Maar dit is natuurlijk een beetje recht lullen wat nogal krom is. En gelukkig deed het je twijfelen. Want het is nogal raar voor een mol. Maar goed...

Ik verdenk haar ook nog steeds hoor. Maar door deze situatie wel een stuk minder. Ze staat bij mij op 2..... of 3.

Ben zelf nogal in de war over wie het nou is  ::rofl::

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #137 Gepost op: 3-03-2017, 21:02:36 »
Stom toevallig heb ik vorige week een leugendetectietest gedaan. Ik sommige antwoorden van een quiz en sommigen niet. Vervolgens moest ik tegenover de computer - inclusief alle hartslag en ademhalingsbedradingen die je erbij voorstelt, supertof - op alle mogelijke antwoorden die voor de vragen voorbij kwamen 'nee' zeggen, ongeacht of ik dacht dat het het juiste antwoord was.

De manier waarop Annelies 'nee' tegen Gilles zei aan het begin van de aflevering deed me heel erg denken aan de manier waarop ik iedere keer stoïcijns 'nee' probeerde  te zeggen. ::vergroot::

(Al moet ik ook zeggen dat ik ongeacht of ik de Mol zou zijn altijd wel zenuwachtig zou zijn als mij de vraag werd gesteld, dus de vraag is of het nu wat zegt of niet.)
...óf niet!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #138 Gepost op: 3-03-2017, 21:34:10 »
maar ben jij de mol ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #139 Gepost op: 3-03-2017, 21:50:23 »
...óf niet!