Bedankt voor de nieuwe opties weer. Ik vond de keuze bij de Hartslag opdracht wel lastig.
De kandidaten hebben daar de volgende vier opties:
1. antwoord goed, hartslag fout
2. antwoord fout, hartslag goed
3. antwoord fout, hartslag fout
4. antwoord goed, hartslag goed
Optie 3 wil je niet als mol, want dat is wel erg opvallend mollen. Optie 4 wil je ook niet, want je wil geen geld verdienen. Het meest logisch is dus optie 1 of optie 2. Dit maakt het moeilijk om te stemmen wat mols is en wat niet, omdat het naar mening met elkaar samenhangt dus.
Ik snap je punt. Maar misschien is de actie niet helemaal duidelijk in de formulering dan. Met "Je hartslag binnen de marge bij het goede antwoord laten komen" bedoel ik eigenlijk optie 4. Het is namelijk bij het
goede antwoord en bij optie 2 laat je je hartslag binnen de marge bij het foute antwoord komen. Dus deze actie zou jij volgens mij als onmols zien.
De andere actie die ertussen staat (een goed antwoord kiezen) lijk jij dan noch als mols noch als onmols te zien (dus of allebei of geen van beide aanvinken) omdat het afhangt van je volgende actie. Die volgende actie wordt wel benoemd, dus dat is in principe geen probleem. Als iedereen dit vindt, blijkt dan ook dat het weinig (on)mols is dus zal de grafiek voor de kandidaten die dit doen hier ook niet veel voor stijgen of dalen.
Alleen optie 3, wat voor jou ook onmols is, wordt niet echt ondervangen met deze vragen... Maar volgens mij krijgen we ook vrij weinig te zien wat er gebeurt na een fout antwoord.. maar misschien heb ik dat fout en zien we wel wat de hartslag is bij een fout antwoord. Ik moet nog gaan tellen en kijken, dan zal ik dat ongetwijfeld wel merken. Niet dat ik er dan nog iets mee zou kunnen met deze poll als ik zou willen.
Ik merk ook vaak bij de tellingen dat er toch nog veel interpretatie zit. Maar het is best lastig om goede eenduidige acties te bedenken. Zeker aangezien het ook nog ligt aan hoe ik tel. Suggesties zijn overigens altijd welkom als ik de poll nog niet heb neergezet