Mijn hoofdverdachte blijft
Martijn Hij lijkt me een hele leuke mol.
Hij was verdacht bij het koken omdat hij bijvoorbeeld op het doorgeefmoment van informatie nog aan het bellen was over de dipsaus met Elisabet, en dat gesprek ging ook niet bepaald soepel. Bij de hike leek Martijn constant sneller te willen, en sneller te willen, en sneller te willen. Ook op het einde nam hij liever een risico om €250 meer te krijgen en sneller alles te verliezen. Bij de roeitocht heeft hij met Elisabet geen extra inzet verkregen, en dat hij bleef slapen met de slang hoeft hem niet vrij te pleiten; elke mol verdiend wel eens wat geld om het vertrouwen van de groep te krijgen.
Dan nu de rest van de kandidaten. Bij dit drietal weet ik niet of ik ze verdacht vind: Axel, Kaat en Eva.
Eva omdat ze is afgezonderd van de groep, daarvoor heb ik nog een aflevering nodig om te bepalen hoe ik erover denk.
Kaat en
Axel omdat ze voor mijn gevoel compleet onverdacht zijn, maar in de opdrachten niet spetterend bezig, ook als je kijkt naar Follow the Money.
Ingrid was in aflevering 2 heel onmols, maar heel verdacht in aflevering 3. Toch lag het er te dik op voor mijn gevoel, dus ik denk dat ze het niet is.
Bij
Elisabet heb ik precies het tegenovergestelde, eerst verdacht, dan juist niet. Ook bij haar houd ik het er nu op dat ze het niet is.
Bruno, Bas en Joeri zijn het niet. Ze gingen allemaal naar vovinam.
Bruno heb ik nog niets verdachts zien doen,
Bas leek me na het molkeuzemoment al niet heel waarschijnlijk en ook
Joeri zie ik niet snel gekozen worden voor de rol van mol. Hij zou misschien te veel met Pieter overeenkomen.
Dus ik heb nu één verdachte, drie vraagtekens en vijf mensen afgestreept