Vismemory of silent disco. In silent disco gaat er te weinig fout. Of wordt de wissel gespot en Wilde elisabet wel mollen . Ik ga voor memory.
Kunst of schoolplein. Duidelijk Kunst, je wilt bij je Eigen Kunst werk zijn om de Anderen te misleiden.
Dan heb je nog brommers, tuktuk, of muurmozaiek. De mozaiek geeft wel info door en is daar mee spin in t web.
Vovinam of rivier. Rivier
Dus op basis van positie zou ik bas of axel moeten zeggen. Bas die heeft dan echt tnodige uit te leggen, steen, jungle, hoogste prijs schiet op grootste fruit.
En axel ja .nee. Ik weet t niet.
4 joeri, te veel testosteron en had paar keer echt makkelijk kunnen mollen , maar haalt als laatste in keten het geld binnen (escapeboot, tunnels)
3 bas . Teveel geld binnen gehaald, met name de paintball in de jungle. Past wel super in de mol omschrijving van zichzelf gebleven.
1/2 axel. Blijft verdacht, maar haalt gewoon geld binnen bij tunnels, Waar hij zelf al aan gaf voor een dilemma te gaan. Zijn exit is wel erg beeld gelijk aan een mol uit een molshoop
2/1 elisabet. Heb haar afgeschreven op het feit van het slapen met de slang. De wissel bij de silent disco is niet haar verdienste ( bij herbekijken). In de tunnels verspeelt ze 2 k en ook haar bezoek kost 1 k.
Vanwege de positie kies ik voor Axel.