Rob is voor mij de mol. 100%
Ik zit volgens mij buitengewoon diep in de Rob-tunnel hahaha Geen redden meer aan.
Daarbij is me echter iets opgevallen, waarvan ik benieuwd ben of anderen ook dit verband inmiddels hebben gelegd. Veel molacties en aanwijzingen lijken te refereren aan eerdere seizoenen. Niet verwonderlijk, aangezien we allemaal weten dat dit een jubileum-seizoen is. Toch zou het mij niets verbazen als dit op zichzelf ook weer een aanwijzing is.
Even snel een paar voorbeelden:
1. In aflevering 3, op 32:18, roept Rob in de bus "Money! Money!", waarbij hij een 'Georgje' doet ("Show me the money!)
2. Op 32:42 zien we Rob bovendien voorbijschuiven tijdens Riks introductie. Door velen op dit forum werd een vergelijking met Jan snel gemaakt.
3. Op 36:12 vervolgens de mededeling van Leonie: "want Rob kun je heel makkelijk op 't verkeerde been zetten". Een dergelijke onderschatting van de mol hebben we ook vaker gezien. Ik moest zelf bijvoorbeeld gelijk denken aan Argentinië.
Misschien dat wat meer doorgewinterde molloten de voorgaande seizoen scherper op hun netvlies hebben, zodat zij deze zogenoemde 'referentie-theorie' kunnen onderschrijven of juist van tafel kunnen vegen? Ik ben benieuwd. Ik zal er zelf zeker op blijven letten. Iets voor een nieuw topic?