Thanks voor de overzichten! Ik heb nog vrij veel dingen gepost in dit topic, dus als je inspiratie wil, kijk gerust!
Goed en duidelijk overzicht! Nog een extra toevoeging:
- Bij de aflevering "aangeraakt" is Buddy duidelijk te laat en springt over een laser heen. Hierbij kun je zeggen dat hij "aangeraakt" is, maar zichzelf niet af meldt. Productie gaf toe dat ze lasers met de hand bestuurden, dus kan best dat dit er voorbij is geslipt. Ik heb geen idee waarom dit in de montage zit, met extra donker gemaakte beelden.
En het "opzichtig liegen" van Buddy is ook niet waar. Hij werd beide keren betrapt op leugens en dikte het zelf aan. Bij de parkeeropdracht hing hij de sleutel op het laatste moment terug. Johan kwam hier op het laatste moment achter. Ook heel toevallig dat ze in de montage meteen het bondje van Miljushka en Buddy hierbij halen, waarbij Buddy de rol van "nepmol" op zich nam om dit moment af te zwakken. Bij geluk en wijsheid stak hij zijn hand niet op, waardoor Anita en Tina zelf tot de conclusie kwamen dat Buddy loog. Hij wilde het in eerste instantie niet.
FOTO's:
Ter ondersteuning van een eerdere post, waarbij ik de "afgeschermd" hint analyseerde in aflevering 1. Namelijk hij schermt bij Buddy als enige het woord "mol" niet af. Dit is hoe hij kaartjes vasthoudt gedurende het hele seizoen. Kan toeval zijn, maar is dan wel een rare toeval.