Ik vind hem eigenlijk wel mooi!
Ze is voor mij wel gestegen als mol-kandidaat. Vooral om het feit dat ze Buddy betrekt in haar bondje en tegen hem zegt dat ze op Nathan moeten letten (haar hoofdverdachte). Waarom zou je dat zeggen als kandidaat? Dan verklein je toch de winkans?
Als ze de mol is, zou dat wel weer tactisch kunnen zijn.
Ze miste haar zoontjes heel erg, las ik, maar als je ervan uitgaat dat iedere kandidaat voor de winst gaat is dit vreemd ja. Heel goed punt. We weten trouwens niet helemaal zeker of Nathan haar hoofdverdachte is, maar het lijkt er wel op ja.
Bij mij is ze ook gestegen op m'n lijstje (naar de eerste plaats vandaag
), maar vooral om hoe ze de discussie over het gokken aanpakte. Als mol weet je dat er kandidaten kunnen zijn die dit gaan terugrekenen. Als jij dan net die kandidaat bent die de anderen ertoe aanzette om 1200 uit de pot te houden... niet handig.
Als je dan als mol toch de leiding wilt nemen (en waarom zou je dat niet doen als dat bij je persoonlijkheid past? -- altijd dicht bij jezelf blijven ...juist als mol) dan is dit een manier.
Leuk een-tweetje met Rik ook, die de druk nog verder opvoerde na Miljuschka's gepoer, waardoor Nathan het helemaal niet meer had en naar voren stapte om een verkwisting van (wist hij veel, 1400 euro?) voor de pot te voorkomen. Nathan gaat altijd voor de groep en wilde dit risico gewoon niet nemen denk ik. He took one for the team. Dat hij dan net in de val van Mil trapte, tja.