Auteur Topic: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen  (gelezen 120116 keer)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Miljuschka Witzenhausen
« Reactie #220 Gepost op: 31-01-2020, 08:17:09 »
Al die testbeelden zijn voor de sier. Als ze de test echt maken klikken ze er veel sneller doorheen. (Bronvermelding heb ik even niet, ga ik nog opzoeken.) Het kan best dat het antwoord dat getoond wordt echt door Mil is ingegeven, maar misschien had ze nog amper op Johan ingezet en koos ze ervoor die zo toch nog even mee te nemen. Ik zie er niks geks in.

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #221 Gepost op: 31-01-2020, 08:38:44 »
Al die testbeelden zijn voor de sier. Als ze de test echt maken klikken ze er veel sneller doorheen. (Bronvermelding heb ik even niet, ga ik nog opzoeken.) Het kan best dat het antwoord dat getoond wordt echt door Mil is ingegeven, maar misschien had ze nog amper op Johan ingezet en koos ze ervoor die zo toch nog even mee te nemen. Ik zie er niks geks in.

Het was vraag 18, dus die mogelijkheid zou wel kunnen.
klaar voor de strijd

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #222 Gepost op: 31-01-2020, 11:12:58 »

Je doet er heel luchtig over  ::rofl::

Persoonlijk vind ik het bloedirritant dat ze klooien met testbeelden. En vind ik dat wel “gek”

Maar dat is wel de situatie denk

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 31-01-2020, 11:15:08 »
Het was vraag 18 en die zit dicht bij vraag 20. Als ze amper op Johan had ingezet dan wacht ze toch tot vraag 20, want die is maar voor één kandidaat correct. Dat was ook de strekking van mijn eerdere opmerking.
En die testbeelden zijn niet alleen voor de sier volgens mij. Het is natuurlijk ook weer niet zo dat je hieruit af kunt leiden wie de Mol is. Ook niet uit de verdenkingen die je tijdens de test ziet.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2020, 11:20:57 door MartinJ »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 31-01-2020, 11:23:20 »
Jawel hoor. De testbeelden zijn voor de sier en worden later gemonteerd. Het is gewoon tv en hebben we hier al lang ontdekt dat ze dat doen dus daar hoeven we geen discussie over te voeren

Gewoon irritant dat ze dat doen

Offline martijn2308

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 31-01-2020, 11:24:06 »
Het was vraag 18 en die zit dicht bij vraag 20. Als ze amper op Johan had ingezet dan wacht ze toch tot vraag 20, want die is maar voor één kandidaat correct. Dat was ook de strekking van mijn eerdere opmerking.
En die testbeelden zijn niet alleen voor de sier volgens mij. Het is natuurlijk ook weer niet zo dat je hieruit af kunt leiden wie de Mol is. Ook niet uit de verdenkingen die je tijdens de test ziet.

Vind je dat juist wel of niet verdacht voor molzijnde?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 31-01-2020, 11:41:07 »
Ze zijn nog met zijn achten, en als ze van zichzelf weet dat ze de mol niet is, is er - puur statistisch, zonder andere informatie over gedrag, etc. - 1 op 7 (1/7) kans dat Johan de mol is en 6/7 kans dat Johan de mol niet is. Door deze vraag op Johan in te vullen heeft ze puur statistisch 6/7 = 85,7% kans om deze vraag fout in te vullen.

Oh ja thx
Ik ben geen rekenwonder   ::rofl::

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 31-01-2020, 11:55:41 »
Vind je dat juist wel of niet verdacht voor molzijnde?
Ik vind het verdacht temeer omdat we niet te zien krijgen op wie ze heeft ingezet. Altijd veilig als Mol om te zeggen dat het iedereen nog kan zijn behalve Jaike en Claes. Van Jaike weten we het inmiddels en Claes  zou wel eens de volgende afvaller kunnen zijn (let op mijn woorden).
De vorige test zat ze op Tina en Leonie. Tina is ook al naar huis. En Leonie de Mol? Vul zelf maar in.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #228 Gepost op: 31-01-2020, 13:30:49 »
Citaat van: MartinJ
En Leonie de Mol? Vul zelf maar in.

Leonie was alvast niet in 2 minuten uit haar escaperoom om vervolgens goed te parkeren.

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 31-01-2020, 13:44:11 »
Leonie was alvast niet in 2 minuten uit haar escaperoom om vervolgens goed te parkeren.
In mijn optiek dus een hele goede reden om NIET de Mol te zijn. Bedoelde je dat ook?

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #230 Gepost op: 31-01-2020, 15:49:13 »

In aflevering 1, waar een mol vaak vertrouwen wil winnen. En wat ook nog eens op zichzelf geen geld oplevert. Het houdt het ook niet tegen, maar het euroteken plaatsen levert op zichzelfstaand helemaal niks op.

Ik zit op andere mollen, maar vind haar wel nog altijd verdacht.

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 31-01-2020, 20:14:18 »
Dat valt nog wel mee hoor, want op dit moment worden Leonie en Mil meer verdacht dan Nathan.

Dan moet zij ook enorm opgevallen zijn.

@ERdoubeD: de bedragen worden al sinds vorig jaar getoond, hierdoor kon iedereen ook achterhalen dat Merel of Sinan geld moest hebben verduisterd.

@FS: ik heb ergens een screenshot zien passeren waarop bij die scene een jongetje in de achtergrond iets aan het drinken was. Het drankpeil was nagenoeg gelijk.
(Credits voor Moldo, post 218 bij theepot)

Verder blijft mijn mening over haar hetzelfde:
Ze is een goede mol of een kandidaat die zeer fanatiek is.
Aangezien zij bij beeldig op de slechtste positie stond én voor gokken was (wat ik bij een 4-4 stand absoluut niet mols vind want dat risico is te groot), neig ik naar het tweede.

@ Regis Filia:

Vorig jaar was er de opdracht op treden waar de kandidaten de tijd konden kiezen. Sarah gaf daar aan dat een mol voor 30 min zou gaan. Niet alleen ging Merel voor 30min, ze ging vlak voor Rik tegen de groep in door dit luidop te zeggen en werd direct overruled (en daardoor even geschrapt door mij  :-X).

Kortom, het  wil niets zeggen over mol zijn of niet.

1. die beker is best wel een stuk leger
2. zonder het drinktempo van het kind te weten zegt het niks. mss neemt ie maar af en toe een slokje.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #232 Gepost op: 31-01-2020, 20:19:06 »
Wat een heerlijk forum is dit toch. ::rofl::

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 31-01-2020, 20:25:18 »
Wat een heerlijk forum is dit toch. ::rofl::

Lijkt me zo leuk om dit programma te maken en dan dit allemaal te lezen.
 ::rofl::

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 1-02-2020, 02:31:28 »
Mil zou zeggen: het is koffiedik kijken :). Zijn positie van de handen op het bekertje is ook anders. En de toeschouwers hebben zich t.o.v. elkaar verplaatst. Het lijkt er op dat we wel meer dan een paar tellen (zeg 10 seconden, maar het zou ook een paar minuten kunnen zijn) missen.

Meest aannemelijk vind ik nog dat iemand met de suggestie kwam de penningmeester de beslissing te laten nemen. De Mol kan dan, om de impasse te doorbreken, met die suggestie hebben ingestemd. Om achteraf wel nog even wat bedenkingen te uiten, natuurlijk. De Mol wist vermoedelijk al dat de waarde van het servies uit zou komen, en heeft zich dan mooi verschanst in het onverdachte groepje van gokkers.

Het feit dat de waarde van het servies op verschillende manieren uitkwam, maakt dat ik de gokkers verdachter ben gaan vinden dan degenen die voor het geld gingen.

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #235 Gepost op: 1-02-2020, 02:43:35 »
Bondje Mil en Rob...
Rob gaat voor Johan, Mil zegt: "jij hebt een zwak voor Nathan dus ik ga voor.....
(in de vertaling -letterlijke ondertitling-; Johan en Buddy"", maar volgens mij zegt zij:"Johan en Nathan.".
De laatste naam is niet te verstaan, ik hoor "Rutger" maar die doet (godezijdank) niet mee.

*Wat horen jullie @19.37u. ?*
Omnia vincit amor

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 1-02-2020, 03:21:34 »
Johan of Buddy, hoor ik. Maar het lijkt me sterk dat hier open kaart wordt gespeeld.

Waar baseert Mil zich trouwens op als ze zegt: "We gaan het gokje wagen volgens mij, toch?" Ik had niet het idee dat iemand (Johan, Claes of Buddy) was geswitched naar gokken, en dat het opeens 5-3 was. Dan zou de actie van Nathan meteen tot protesten hebben geleid. Dus ik kan me voorstellen dat als Mil dit zegt op 4-4, de hakken van de tegenpartij in het zand gingen. Misschien was dat juist wel haar bedoeling?

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 1-02-2020, 05:11:50 »
Kan (nog) niet geloven dat Mil de mol is, wel dat ze de finale kan halen en zou kunnen winnen. Niet alleen doet ze erg veel goed en stuurt ze anderen goed, ik vind haar gedrag niet mols maar erg observerend naar de mol.

Denk ook dat ze Rob wijst op Nathan simpelweg omdat ze meer informatie over Nathan wil hebben en Rob de beste ingang geeft. Ze is goed in netwerken en dat is heel erg zichtbaar.

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 1-02-2020, 14:08:57 »
Niet alleen doet ze erg veel goed en stuurt ze anderen goed, ik vind haar gedrag niet mols maar erg observerend naar de mol.

Grappig om te lezen dat dat sturende voor jou maakt dat ze niet de Mol is, want voor mij is dat juist waardoor ik haar wel heel erg verdenk.
Ze stuurt inderdaad veel en lijkt de opdrachten goed te begrijpen en uit te kunnen leggen. Maar uiteindelijk...levert het allemaal meestal niet zoveel op. En dan schuift ze het in de biechten meestal op anderen af. Ik krijg daar dus echt een Molgevoel bij.  :)

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 1-02-2020, 14:19:52 »
Na het elektriciteitskastje zegt ze tegen de groep dat het echt niet alleen aan Leonie lag. Nathan houdt slim zn mond.

Hier zou een mol dus niet zeggen dat het niet aan Leonie lag

Edit: ze staat nu met stip op 1 in de landelijke verdenkingen
« Laatst bewerkt op: 1-02-2020, 14:50:51 door FS »