En omdat Nathan in de aflevering zooo verdacht werd neergezet ( voor alle soorten kijkers) zou ik nog eerder Buddy verdenken (van de "geld kiezers")
Dat valt nog wel mee hoor, want op dit moment worden Leonie en Mil meer verdacht dan Nathan.
Dan moet zij ook enorm opgevallen zijn.
@ERdoubeD: de bedragen worden al sinds vorig jaar getoond, hierdoor kon iedereen ook achterhalen dat Merel of Sinan geld moest hebben verduisterd.
@FS: ik heb ergens een screenshot zien passeren waarop bij die scene een jongetje in de achtergrond iets aan het drinken was. Het drankpeil was nagenoeg gelijk.
(Credits voor Moldo, post 218 bij theepot)
Verder blijft mijn mening over haar hetzelfde:
Ze is een goede mol of een kandidaat die zeer fanatiek is.
Aangezien zij bij beeldig op de slechtste positie stond én voor gokken was (wat ik bij een 4-4 stand absoluut niet mols vind want dat risico is te groot), neig ik naar het tweede.
@ Regis Filia:
Vorig jaar was er de opdracht op treden waar de kandidaten de tijd konden kiezen. Sarah gaf daar aan dat een mol voor 30 min zou gaan. Niet alleen ging Merel voor 30min, ze ging vlak voor Rik tegen de groep in door dit luidop te zeggen en werd direct overruled (en daardoor even geschrapt door mij
).
Kortom, het wil niets zeggen over mol zijn of niet.