Het ging er mij vooral om dat ze Buddy hier niet meer vernoemt, dus dat die waarschijnlijk afgevallen is.
De 3 die overblijven, daar is dan 1 de mol van, want zijzelf is het niet, dus: Nathan, Rob of Mil is de mol. Dat vind ik niet vreemd dat ze het zo zegt.
Nathan valt (heeft ze "ook" gezegd? Dat heb ik zo niet opgeschreven.) af, zie ik als, Nathan is zeker niet de mol. En dan blijven over Rob, en heel erg Mil, die samen met Buddy haar verdachte was.
Ja ze heeft wel degelijk "Nathan valt
ook al af" gezegd. Als zij inderdaad Buddy als hoofdverdachte heeft dan is het uiterst merkwaardig dat ze daarnaast zegt "Rob en heel erg Mil". Dan zou ze dus over 3 personen spreiden, terwijl ze de vorige test maar op 2 zat.
Volgens mij is er een stuk van Leonies biecht weggelaten, namelijk waar ze zegt dat ze Buddy altijd heeft verdacht maar er niet meer in gelooft dat hij de Mol is na de kleur rijk opdracht. Hier was Buddy zo overduidelijk aan het nepmollen dat dit Leonie niet kan zijn ontgaan. Een echte Mol zou hier toch een heel mooi schema maken en (indien nodig) een extra autootje erbij verzinnen om bij 2 of 3 vragen net niet het juiste antwoord uit te laten komen. Het domweg opschrijven wat Buddy deed was kansloos vanaf het begin. Ook zou de Mol nooit zo'n absurd antwoord geven.
Ook belangrijk om op te merken is dat Leonie over Buddy zegt bij test 4 dat Buddy "fouten maakt en heel erg verongelijkt doet en ook een beetje gepikeerd als je daar iets van zegt". Bij de kleur rijk opdracht neemt Buddy heel duidelijk de schuld op zich. Waarom verdedigt hij zich nu ineens niet meer?
tl;dr Leonie heeft Buddy als molverdachte laten vallen, maar die argumentatie mogen wij niet zien. Ze zit gewoon heel erg op Miljuschka en wat minder op Rob.