Poll

Wie is de Mol?

Alina
74 (44.3%)
Bart
38 (22.8%)
Jolien
55 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 166

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 63923 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #60 Gepost op: 9-03-2020, 21:37:00 »
Dorien of Bruno
Dorien hoogtevrees en dan genieten van parasailen.
Bruno geeft molkriebels, lekker op de achtergrond en ondertussen niet te veel bijdragen
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #61 Gepost op: 9-03-2020, 21:37:26 »
Dát dus! Ik vond dat een niet erg slimme opmerking als hij de Mol is. Zou me niks verbazen als Chrisian hem nu al goed in de gaten houdt.

Kan me voorstellen dat hij als Mol mogelijk dacht: als ik nou het tegenovergestelde zeg van wat waar is, dan ben ik niet verdacht.  ::)

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #62 Gepost op: 9-03-2020, 21:45:35 »
Els, Christian of Bart zeg ik nu eventjes...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #63 Gepost op: 9-03-2020, 22:13:37 »
Kan me voorstellen dat hij als Mol mogelijk dacht: als ik nou het tegenovergestelde zeg van wat waar is, dan ben ik niet verdacht.  ::)

Ja precies! Die gedachtengang had ik ook al bedacht. En vervolgens lachen en meteen proberen vriendjes te worden met Christian. Maar ik denk dat Mol Bart hier Christian behoorlijk heeft onderschat!
Het zou wel eens een cruciale fout van hem kunnen blijken te zijn.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #64 Gepost op: 9-03-2020, 22:21:40 »
Bruno
You'll never walk alone

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #65 Gepost op: 9-03-2020, 23:09:15 »
En Bart die met de blinddoek nog op en vlak naast hem zei dat Christiaan als een lange vent klonk; zelfs Christiaans stemgeluid kwam van onder Bart, niet van boven hem. Typisch.. Inderdaad, als Christiaan ver komt dan kan dit wijzen op Bart
Ik had juist het idee dat hij dit ironisch bedoelde, omdat hij ook wel hoorde dat zijn stem van onder hem kwam.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #66 Gepost op: 9-03-2020, 23:10:19 »
Ik had juist het idee dat hij dit ironisch bedoelde, omdat hij ook wel hoorde dat zijn stem van onder hem kwam.

Dat dacht ik ook, maar hij leek wel verbaasd bij het afdoen van de blinddoek.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #67 Gepost op: 9-03-2020, 23:11:53 »
Christian. 'Ik had geen verrekijker'. Die had je toch even kunnen vragen? Mijn allereerste idee was Jolien, die heb ik ingevuld.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #68 Gepost op: 9-03-2020, 23:15:53 »
Ik denk dat de verrekijker en de portofoon vast zaten aan één kant. Anders kunnen ze vallen, maar daardoor konden ze niet zomaar wisselen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #69 Gepost op: 9-03-2020, 23:19:06 »
Ik denk dat de verrekijker en de portofoon vast zaten aan één kant. Anders kunnen ze vallen, maar daardoor konden ze niet zomaar wisselen.
Als dat zo zou zijn, goed, maar hij heeft die kano gezien zegt hij achteraf, en wijst daar Dorien niet op, dat ze daar beter naar moet kijken.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #70 Gepost op: 9-03-2020, 23:19:18 »
Dat dacht ik ook, maar hij leek wel verbaasd bij het afdoen van de blinddoek.
Dat je door hebt dat iemand klein is betekent natuurlijk nog niet direct dat je dan ook denkt aan iemand met dwerggroei.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #71 Gepost op: 9-03-2020, 23:28:30 »
Ik vond zijn algemene kennis maar matig, terwijl hij daar nogal hoog van opgaf. Kleine Nachtmuziek en Mozart, Blondie en Hitler, dat had ie moeten weten.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #72 Gepost op: 10-03-2020, 00:11:17 »
Die van Dorien was niks beter.  Het is wel de positie Van waaruit je makkelijkst kan mollen.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #73 Gepost op: 10-03-2020, 00:38:02 »
Jazeker een makkelijke, goede mol positie. Meeste invloed lijkt mij, even vol gas em er vliegen er weer een paar af....
Meer L

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #74 Gepost op: 10-03-2020, 13:24:33 »
salim. Niet opgevallen in de aflevering , noch mols, noch kandidaats.

Bart, veel in de picture door bod op vrijstelling, goede inzet bij kajak. Voorlopig kandidaat.

Bruno . Erg rare actie met het goochelen, maar ik kreeg meteen nepmol idee, teleurstelling was van zijn gezicht te lezen dat er iemand hoger had  Geboden.  Rare actie bij het noemen van salim ipv de correcte uitspraak.

Els, op zich ook vrij afwezig, maar in vilvoorde is zij de enige van wie we geen reactie zien op het feit dat ze mee zou mogen. En haar lachen als Bart het over de lengte van Christian heeft

Dorien. Speelt precies zoals ik het verwacht had op basis van introfilm. Klunzig, vertragend.  Ziet niks door verrekijker en schuift schuld heel snel af op Christian.

Laure, heel raar lachje soms en het gesprek in vilvoorde tegen de mol komt geacteerd over. Verder weinig opvallend, geeft direct weg dat het haar hond zal zijn.

Christian . Opvallend slecht in de vragen, 0 euro in vilvoorde. Enorm analytisch . Eerder winnaar s gevoel dan mol

Alina. Vreemde Val op het water, ze had al schever gehangen. Wel de bel geluid, goed doorgeefpunt op de rotsen.

Jolien. Op voorstel filmpje enorm aanwezig, springerig bijna. In aflevering valt dat wat minder op.  Zegt ze nu gilles? Terwijl hij zich nog niet voor gesteld heeft? Melocakes . Enorm stil en afwezig in opdracht 3

9 Bart
8 salim
7 Christian
6 Alina
5 bruno
4 laure
3 els
2 Jolien
1 Dorien

Het is maar een eerste vermoeden

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #75 Gepost op: 10-03-2020, 15:21:52 »
Na aantal keer gekeken te hebben Jolien op 1 .. toch wel verdacht dat ze de naam Gilles riep terwijl ze nog geblinddoekt was .. verder vermoed ik dat de mol niet aan de parasail hing

Maar meestal zit ik in afl 1 nog niet op de juiste mol van de belgische versie dus ze zal t wel niet zijn  ::rofl::


Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #76 Gepost op: 10-03-2020, 17:13:31 »
Na aantal keer gekeken te hebben Jolien op 1 .. toch wel verdacht dat ze de naam Gilles riep terwijl ze nog geblinddoekt was ..
Ik denk eigenlijk dat de kandidaten van te voren al wel íets van info over elkaar hadden gekregen, aangezien er meerdere waren die meer leken te weten (zoals Bruno die Salim met een 'ah'-klank uitsprak, en Bart die die opmerking maakte over de lengte van Christian).
Sky might be falling but remember you can fly

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #77 Gepost op: 10-03-2020, 17:15:29 »
Pfoe ja... bij het herbekijken vind ik Dorien toch iets minder verdacht.
Ik neig toch ietwat meer naar Christian, omdat hij in het straatje 'onwaarschijnlijke mollen' past (waar 2 oud mollen in De Mol blijkbaar ook in pasten), hij een mogelijk Kiev momentje had door te gaan roepen bij opdracht 1 waardoor Gilles doorkreeg dat hij ook nog andere kandidaten moest bevrijden en omdat hij 6 van de 7 foute antwoorden gaf bij opdracht 3 en zich voor de sleutelpositie aanbood. Ook had hij een mogelijk mol = held momentje door als laatste te abseilen in opdracht 1 en de opdracht te doen slagen. Net iets trager dan Gilles 0 euro bieden past wat minder bij dat hij de mol is m.i., maar dit kan ook een tactiek zijn van hem om beter in de groep te liggen omdat dit wel sympathiek is.

Wel vind ik dat er in de montage al iets te veel op hem wordt gefocust (2 kandidaten leken hem te verdenken bij de test en aan tafel merkte Gilles op dat de mol 0 euro had kunnen bieden), dus ik twijfel wel.. maar bij de rest krijg ik minder een molgevoel tot nu toe.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #78 Gepost op: 10-03-2020, 17:41:23 »
Voorlopig Dorien.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #79 Gepost op: 11-03-2020, 14:12:51 »
Els.
Opdracht 1: ze biedt een bedrag dat niet te hoog is, maar ook niet te laag.
Opdracht 2: het duurde wel een tijde voordat de Postcodes Opdracht was opgelost.
Opdracht 3: van de band gevallen.