Ja vind ik ook, Vicky (van Little Britain haha?!)
Ontzettend raar.
Toch nog even gevraagd of het niet Sarah is maar computer zei nee.
Mooi overzicht Lo. Vergeet ook de 9 verschillen opdracht niet waar ze “dacht” dat ze het zo goed gedaan had En dan fanatiek naar de molpuzzel rennen terwijl ze wist dat er geen tijd meer voor was. Echte molactie.
Bedankt! Ja ik zei daarover dat ik denk dat ze daar snel een steentje verlegd heeft, om zo al helemaal zeker te zijn dat die laatste opdracht ook verknald werd. Maar inderdaad, haar eigenlijke opdracht ging natuurlijk ook prima de mist in. Begon zelf over de kar en toen zag RP daar een groot verschil en liet ze hem de fout maken.
Ze is echt heerlijk bezig elke week. Wel too obvious maar ja, ze is nieuwslezer.
En het is nu wel heel erg duidelijk dat iedereen haar wel en masse verdenkt, iedereen ging vol op haar. Ze proberen het nu nog een beetje spannend te houden door al weken Sarah's verdenking niet te geven maar geloof mij, die zit ook al weken op Merel in te vullen. Dus dan wordt het een saaie bedoening volgende week met beiden op Merel. Ik denk dat er wel weer een twist zit en we eerst de afvaller horen: Niels. Dan blijft wellicht zelfs nog in het midden op wie Sarah zat en zien we pas in aflevering 10 wie van de dames de mol is.