Het grootste kritiekpunt is voor mij altijd de lengte van de uitzending. Maak die uitzending een half uur langer zodat er meer molacties besproken kunnen worden. En besteed minder tijd aan het publiek en geen tijd aan de familie/vrienden van de mol.
Het is een live-uitzending op locatie met nadrukkelijk een 'komt allen' publiek. Dan moet je die ook laten zien. Maar ik ben het volledig eens met de kritiek hier, dat het qua tv waardeloos is. Ook nog alleen kinderen gevraagd, want die staan vooraan.
En dan vraag je vooraf zes personen op wie ze zitten, en nadat dan de mol bekend is vraag je nog eens zes man of zij ook op die mol zaten, of op een ander....lokale zender tv.
De Mol-M hint en de verspreking in het 'jullie beide gefeliciteerd' waren voor mij doorslaggevend.
Verder vond ook ik het een teleurstellend seizoen met te veel plusgeld.
Is FTM daarmee als speurmiddel definitief om zeep geholpen?
Het gaat toch om het spekken van de pot?
Zo'n Sinan, die nog eens nadrukkelijk stelt dat het hem totaal niet om de pot te doen was.
Niemand brengt geld in de pot om maar alsjeblieft niet verdacht te lijken,
en de mol brengt geld in de pot om maar niet verdacht te lijken.
Is dat wat ze bedoelen met 'niets is wat het lijkt?'
Wel goed om een volgende keer nog nadrukkelijker de sleutelposities in de gaten te houden.
ik kan me nog het seizoen met Maarten vd Weijden herinneren, die dacht een mooie logische oplossing gevonden te hebben door steeds het antwoord met het grootste aantal kandidaten bij een testvraag te selecteren.
Hij vloog er als een van de eersten uit
Dat zijn nl precies niet de sleutelposities.