Van de 5 overgebleven kandidaten vind ik Lennart het meest mollig in zijn doen en laten. Hij had ook een paar echt verdachte acties (te weinig gevulde glazen, hypnose. Wat nog meer?) Maar wat mij vooralsnog uit de tunnel houdt:
1.1. - roert zich tijdens de indeling, verspilt kogels, houdt kogels over (kreeg hij meer kogels om mee te beginnen?). Daarmee het verdachtst in beeld in linie 3.
1.2. - vindt 'dieren' bij de koekoeksklokken, terwijl Sven er met zijn pet naar gooit. Dit leidt tot een goed antwoord van Jasmien.
2.1. - kent waarschijnlijk zijn liedje niet of nauwelijks, maar zingt toch 346 euro bij elkaar. Doet het uitbeelden goed. Wil meteen ruimte maken voor Noah als die uit beeld verdwijnt.
2.2. - zorgt voor meer dan genoeg druiven voor 6 glazen. Heeft mogelijk meer druiven meegebracht dan we in de montage zagen.
2.3. - bemoeit zich niet met de codes.
3.3. - overtuigt Annelotte om voor geld te gaan i.p.v. pasvragen. Geeft (zoals ik het hoor) instructies bij het vouwen die niet veel duidelijker konden.
4.2. - lijkt niet verdacht te worden door Jasmien bij de tokkelbaan.
5.1. - doet het dansje met Philip goed, en kan de foute afsprong bij de slotact niet worden aangerekend.