Ik denk dat de (Belgische) makers ...
Hoe heeft de mol het, in jouw ogen, hier het beste kunnen aanpakken dan? Hopen dat hij het hoogste biedt en het juiste filmpje kiest zonder hulp? Dat is net zo toevallig als een kandidaat en behoeft dus geen mol. Niet kijken en niet het hoogste bieden staat gelijk aan geen invloed. Zodoende denk ik:
- De mol weet alles en biedt het hoogste + kiest juiste filmpje (niet leuk, jammer voor mij). Lennart.
- De mol weet alles en biedt niet het hoogste + weet dat de hoogste bieder een juist filmpje kiest van de makers (niet leuk, jammer voor mij). Annelotte + Sven.
- De mol weet dat er gekeken is maar niet door wie + kent de andere biedingen niet. Dit staat voor mij gelijk aan een kandidaat die niet kijkt zonder te weten dat een ander wel gekeken heeft. Waar is hier de meerwaarde van de mol zijn? Annelotte, Lennart, Sven.
- De mol kijkt wel in de dossiers en verspeelt zo direct geld + vergroot de kans op een juist filmpje. Phillip.
Dat laatste klinkt voor mij nog steeds het meest aannemelijke en het eerlijkste t.o.v. de kandidaten.