Auteur Topic: Formule 1  (gelezen 73468 keer)

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Formule 1
« Reactie #280 Gepost op: 20-03-2005, 19:08:04 »
Positie 4760 van ongeveer 6000! ::regenboog::
4611e en dat ondanks dat ik toch best wel wat puntjes had verdient deze keer... ::)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #281 Gepost op: 20-03-2005, 19:17:01 »
Het lijkt wel alsof wij nog de enige zijn die F1 kijken? Is de rest na het saaie 2004 seizoen afgehaakt?

Overigens heb ik na vandaag het idee dat de F1 ten dode is opgeschreven, die belachelijke motor en bandenregels. Die GPWC is zo gek nog niet.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #282 Gepost op: 20-03-2005, 19:30:31 »
Ben ook om 8 uur opgestaan om 't te kijken hoor!  ::jaja::

Vond 't niet zo'n bijster spannende race op de crash van Fisichella en Webber na natuurlijk.  :-\\  Wel erg opmerkelijk dat Ferrari er in de eerste 2 races niks van bakt. Ben benieuwd hoe dit verder gaat dit jaar.

Goed dat Albers de race uitgereden heeft! ::ok::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #283 Gepost op: 21-03-2005, 19:24:10 »
Ik had de video ingesteld alleen op het verkeerde kanaal ::), dus heb de herhaling gekeken... maar super spectaculair vond ik het niet...

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #284 Gepost op: 25-03-2005, 10:36:47 »
4611e en dat ondanks dat ik toch best wel wat puntjes had verdient deze keer... ::)

ik sta momenteel 2929, terwijl ik 1702 stond
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Mpje

• Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 26-03-2005, 15:39:42 »
Woohoo! Al sinds 1996 de trouwste fan van Fisichella!!! ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Ben ook lid van z'n forum. ::jaja::

Hoop echt dat dit z'n jaar wordt. Hopen jullie met me mee? ::trots::

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 26-03-2005, 18:39:29 »
Dit moet zijn jaar worden, hij heeft eindelijk een winnaarsauto, dus zo'n fout als in Maleisië mag ie niet nog 1x maken. Heb het idee dat Alonso wel iets sneller is, t is dat ie van achter moest komen anders had Alonso in Australië ook kunnen winne. Maar Fisico heeft t in zich.

Offline Mpje

• Forumlid
« Reactie #287 Gepost op: 27-03-2005, 14:52:55 »
Ik vraag me af of Alonso sneller is. Fisico was zuinig met z'n auto in Australië, daarom was Alonso sneller. Maleisië en Fisichella zijn geen vrienden van elkaar, dus daarom denk ik dat Fisi het dit jaar HEEL goed gaat doen. Ik hoop het echt zo! Goed, misschien dat mijn mening niet helemaal objectief is, maar goed, wiens mening is dat nou wel? *smiles*

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 27-03-2005, 14:58:12 »
Daar heb je absoluut gelijk in. En daarnaast is het seizoen pas 2 races oud, er valt nog niet veel te zeggen, misschien domineert Ferrari de volgende race weer, als ze hun nieuwe auto gaan inzetten. Time will tell wie er sneller is, heb al zin in de volgende race (ondanks dat ik 'm niet kan zien, maar ik heb een goed excuses ;D)

Offline Mpje

• Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: 27-03-2005, 18:14:13 »
Ja, ze zetten hun nieuwe auto nu in Bahrein al in. Zwak! ::ohno::
Als er één coureur is die ik niet hoef te ontmoeten, dan is het wel Michael Schumacher. Ik kan die gast echt niet uitstaan!!! >:(

En ik kan de volgende race wel zien! :P

Offline FFWD

• Forumlid
  • button4ever
« Reactie #290 Gepost op: 30-03-2005, 16:53:10 »
Montoya rijdt definitief niet in Bahrein. Hij is te geblesseerd aan zijn schouder om verantwoord te rijden. Pedro de la Rosa vervangt hem
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Mpje

• Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 31-03-2005, 18:03:47 »
Yep. Jammer voor Wurz. Hoop dat Fisico wint. ::jaja:: ::tandpastasmiley:: ::jaja::

Offline Mollovic

• Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 31-03-2005, 21:54:31 »
Eerst zeiden ze dat Monyoya was gevallen met tennis, maar nu zeggen ze dat ie met motorcrossen naast zn motor lag.... raar verhaal

Offline Mpje

• Forumlid
« Reactie #293 Gepost op: 7-04-2005, 19:02:47 »
Nou, Bahrein inmiddels achter de rug.
Leuk resultaat voor Michael S. :P, minder voor Fisico. :\'(
Hoop dat in San Marino Fisi wat meer geluk heeft dan de afgelopen twee races. ::jaja::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #294 Gepost op: 7-04-2005, 19:51:57 »
Ik heb de race een soort van niet gezien aangezien ik in Amersfoort zat... maar ik ben iig weer zo ongeveer 500 plaatsen gestegen naar 4137e... ::) :)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 12-04-2005, 19:47:59 »
Ik heb de race een soort van niet gezien aangezien ik in Amersfoort zat... maar ik ben iig weer zo ongeveer 500 plaatsen gestegen naar 4137e... ::) :)

Ik sta in de top 1000! :D

Ander leuk nieuws:

Juan Pablo Montoya becomes a Father
A baby boy for Connie and Juan Pablo

Connie and Juan Pablo become parents

Juan Pablo Montoya may be out of action as a race driver at present due to his tennis injury that forced him out of the Bahrain Grand Prix and subsequent tests in Barcelona and this coming week at Paul Ricard, but this doesn't mean is had no work at all to do as the Colombian is now a Father.

McLaren Mercedes sent their best wishes to Connie and Juan Pablo Montoya who became the proud parents of a healthy baby boy on Monday. Sebastian weighed six pounds nine ounces and was born at approximately 13.30 AT / 18.30 BST.

Juan Pablo Montoya has yet to be cleared for the San Marino Grand Prix and one would expect the Colombian to undergo a further scan on the injured shoulder next Monday before a decision is taken as to whether he or Pedro de la Rosa will race at the San Marino Grand Prix.

Offline Mpje

• Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 14-04-2005, 18:33:40 »
Yeah, congrats to them! ;)

Trulli wordt binnenkort ook vader en Heidfeld in juli of zo. ::jaja::

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 15-04-2005, 18:23:54 »
Trulli wordt binnenkort ook vader en Heidfeld in juli of zo. ::jaja::
Virusje! ;D Nee hoor, leuk voor ze allemaal! ::jaja::

Offline Mpje

• Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 16-04-2005, 15:21:35 »
En Trulli is inmiddels ook vader... ::jaja::
Ook gefeliciteerd! ;)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 16-04-2005, 15:28:25 »
Zo dus over 20 jaar weer duels tussen de zoons van Trulli, Montoya, Schumacher enz. ::rofl::

In de nieuwe klasse GP2, de klasse onder de F1 rijden komend jaar Nelson Piquet Jr, Nico Rosberg en Matthias Lauda mee, idd zoons van. Vooral de eerste twee zie ik de F1 wel halen, die zijn goed.