Auteur Topic: [kandidaat + De Mol] Uma  (gelezen 21940 keer)

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #100 Gepost op: 7-04-2022, 11:43:22 »
En nee ik verwijs gewoon naar t andere forum.. ga niks overnemen of screenshots maken daarvan of opnieuw al die foto’s posten. Een verwijzing en link vind ik voldoende.

Inderdaad. Echt dingen overnemen zou wat link zijn.

Met bronvermelding uiteraard, zoals ik al zei. En samenvatten is ook prima. Dit om te voorkomen dat er om de haverklap "kijk daar en daar op wieisdemol.be" geschreven wordt en je iets pas kan begrijpen als je daar eerst kijkt.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #101 Gepost op: 7-04-2022, 12:04:28 »
Precies dus wat ik deed. Gezegd dat daar n kledinghint is.. in het kort gezegd dat zij in afleveringen kledingstukken van kandidaten draagt en voor verdere info en foto’s je het daar kan lezen. Was best n lange post daar. Ook nog de link geplaatst.

Volledig dingen overtypen..citeren en screenshots maken etc van anderen doe ik niet aan als t andere fora betreft.

En dit betreft geen kledinghint alszijnde dat iemand een m op zn shirt draagt.

Dit is redelijk bizar. Benieuwd of ze weer iets van n ander draagt volgende aflevering

(En toch stap ik hierdoor niet af van Sven.. heb n hinttrauma opgelopen😬)


Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #102 Gepost op: 7-04-2022, 12:06:59 »
(heb n hinttrauma opgelopen😬)
Niets meer aan doen!

Online Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #103 Gepost op: 7-04-2022, 12:12:24 »
Precies dus wat ik deed. Gezegd dat daar n kledinghint is.. in het kort gezegd dat zij in afleveringen kledingstukken van kandidaten draagt en voor verdere info en foto’s je het daar kan lezen. Was best n lange post daar. Ook nog de link geplaatst.

Prima gedaan, alleen de samenvatting mocht wat uitgebreider. ;)

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #104 Gepost op: 7-04-2022, 12:24:17 »
Als ze echt (stiekem?) steeds kleding van andere kandidaten aantrekt voor haar biechts dan zal dat de andere deelnemers tijdens het kijken van de uitzendingen toch behoorlijk opvallen

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #105 Gepost op: 7-04-2022, 12:28:59 »
Dat is zo

Maar wel vreemd toch dat ze een petje draagt wat hetzelfde petje is die we bij Sven thuis voor vertrek zien liggen.. we Sven helemaal niet zien dragen verder en ze alleen ff opdoet tijdens een biecht?
Dat ze zo’n zelfde jasje als Yens aantrekt maar dan binnenstebuiten zodat t niet echt opvalt en dezelfde trui aanheeft als Gretel maar dan n andere kleur.

Ik weet ook niet wat ik ervan moet maken maar t is wel opvallend

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #106 Gepost op: 7-04-2022, 12:36:02 »
In theorie zou het kunnen dat de productie haar helpt en dat mensen van de productie even stilletjes een kamer binnensluipen om een kledingstuk te lenen en het later weer terug te leggen. Hoe dan ook: komende aflevering ga ik haar kleding heel goed analyseren.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #107 Gepost op: 7-04-2022, 12:59:33 »
Misschien hebben Uma en Yens allebei de verleiding niet kunnen weerstaan om zo'n leuk jasje te kopen in zo'n winkeltje dat je altijd in een vakantie resort aantreft.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #108 Gepost op: 7-04-2022, 13:00:11 »
Een mol in kandidaatskleren?  8)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #109 Gepost op: 7-04-2022, 13:06:03 »
Een mol in kandidaatskleren?  8)

Ha ha! En ondertussen eet de wolf elke keer een kandidatenschaapje op.   ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #110 Gepost op: 10-04-2022, 17:36:00 »
In aflevering 1 (aan het begin)wordt aan iedereen gevraagd ben jij de mol? We zien daar als tiende Uma in beeld. Zij is de enige die zegt ja ik ben de mol ( met een lach dat wel).
Ook zien we daarna Gilles bij dat bord de mol X staan. De x is zo groot dat ik denk dat dit een hint kan zijn dat de mol een vrouw is. Er wordt in ieder geval geen 10 gebruikt. Het is een opmerkelijk ontwerp. ::)

Waarom zou Uma de vrijstelling gepakt hebben? Het kost geld uit de pot en je komt over als een kandidaat. Verder vind ik het vreemd dat ze niet ging duiken bij de piratenopdracht. En bij het duiken bij de beelden, deed ze geen moeite om de tijd in de gaten te houden en was de tekening niet op tijd beneden. Maar het tweede deel van de opdracht doet ze goed waardoor ze weer als een prima kandidaat overkomt. Maar hier is toch de helft van de opdracht verklooit.  Er is nog wel meer waardoor ik in haar een mol zie. >:D

Wordt vervolgd.. Misschien brengt afl 4 nog wat nieuws. :o
« Laatst bewerkt op: 10-04-2022, 17:38:40 door Lonneke*L »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #111 Gepost op: 10-04-2022, 22:21:06 »
Dus niet De mol🤪….maar ze zei wel dat ze het spel speelde als de mol…
Misschien is ze wel gekozen als nieuwe mol. Op naar afl. 5 en hopen dat er niks meer gebeurt.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2022, 22:32:39 door Lonneke*L »

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #112 Gepost op: 10-04-2022, 22:53:11 »
Dus niet De mol🤪….maar ze zei wel dat ze het spel speelde als de mol…
Misschien is ze wel gekozen als nieuwe mol. Op naar afl. 5 en hopen dat er niks meer gebeurd.
Ja idd. Vond het sterk dat Uma dat zei. Ze is daarnaast realistisch (dat ze denkt dat ze goed kan liegen, maar dat iedereen dat van zichzelf denkt).

Verder heel weinig in beeld van haar mollicitatie. We horen bijv. niet of ze al veel gelogen / gemanipuleerd heeft in het spel. Op m'n radar voor nu.

Minpuntje is haar voorstelvideo waarin ze zegt dat ze niet veel liegt (waarom ze mss geen goede mol zou zijn). Maar was voor het spel begon. Nu weten zij en de productie meer.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2022, 22:57:59 door Amethyst »

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #113 Gepost op: 10-04-2022, 23:30:16 »
Weer immuniteit voor Uma, en nu misschien wel tot het einde ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #114 Gepost op: 11-04-2022, 12:37:49 »
Blijft strak kijken.. leest t 2x en haar borstkas komt meteen omhoog op t moment dat ze de boodschap leest.
Dit zie je vaak bij spanning

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #115 Gepost op: 11-04-2022, 12:44:38 »
Ja ik vond. De reactie van Uma ook het meest opvallend, en daarnaast die van Sven.
Zojuist vertraagd afgespeeld en je ziet bij de rest de ogen verder naar links gaan, het woordje ‘niet’ lezend in mijn beleving.
Uma leest een kortere zin, Sven beweegt nauwelijks.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #116 Gepost op: 11-04-2022, 13:17:02 »
U: Het is iets wat ik al van in het begin wilde zijn. Maar ik heb eigenlijk heel het spel gespeeld alsof ik de mol zou zijn. Zonder dingen expres te saboteren, maar gewoon iedere keer gedacht: ik ben de mol. Ik ben de mol.
G: Kan jij goed liegen?
U: Ik denk van wel, maar ik denk dat iedereen dat denkt, maar ik denk allee.
G: Ben je bestand Uma, tegen die zware druk?
U: (knikt ja)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #117 Gepost op: 11-04-2022, 13:26:29 »
U: Het is iets wat ik al van in het begin wilde zijn. Maar ik heb eigenlijk heel het spel gespeeld alsof ik de mol zou zijn. Zonder dingen expres te saboteren, maar gewoon iedere keer gedacht: ik ben de mol. Ik ben de mol.

Dit vond ik wel apart...  want dat was niet erg terug te zien in haar gedrag. Dat ademde kandidaat zijn. De juiste selfie, meteen roepen dat el leon de leeuw is. Zou een mol nooit doen. Dus ja als ze haar kiezen, is het wel een interessante om op te letten.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #118 Gepost op: 11-04-2022, 14:06:56 »
U: Het is iets wat ik al van in het begin wilde zijn. Maar ik heb eigenlijk heel het spel gespeeld alsof ik de mol zou zijn. Zonder dingen expres te saboteren, maar gewoon iedere keer gedacht: ik ben de mol. Ik ben de mol.

Dat is opmerkelijk, want ik heb het vanaf het begin in haar gezien. Ben benieuwd of de productie het in tweede instantie ook zag.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Uma
« Reactie #119 Gepost op: 11-04-2022, 14:25:20 »
Ik dacht niet dat een mol zich op deze manier zou willen voorstellen, en had Uma meteen al ergens onderaan mijn lijstje bengelen.
Maar nu ligt de zaak toch wat anders, ze komt met stip 1 of 2. :)