Auteur Topic: [kandidaat] Lieselot  (gelezen 8725 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #160 Gepost op: 16-04-2023, 22:11:04 »
Een van de meest kleurrijke kandidaten ligt eruit. Hoe zeg je 'straffe madam' in het West-Vlaams? ::love::
...óf niet!

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #161 Gepost op: 16-04-2023, 22:39:23 »
Heerlijk, zo'n Speler in de mol.   ::zwaai::
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #162 Gepost op: 16-04-2023, 22:41:12 »
Niet mijn favoriete kandidate, maar een pain in the ass voor de mol waardoor ze toch veel kleur gaf aan het seizoen. Bedankt voor je deelname.

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #163 Gepost op: 16-04-2023, 22:44:25 »
Vond haar steeds leuker worden als kandidaat. Had er van mij nog wel in mogen blijven. En (blijkbaar onbewust) gaf de andere kandidaten het gevoel ook geen vrijstelling meer te mogen pakken.

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #164 Gepost op: 16-04-2023, 23:01:19 »
Precies wat ik wilde schrijven Vonne.  ::rofl::

Offline Eenhoorntje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #165 Gepost op: 17-04-2023, 01:59:04 »
Een van de meest kleurrijke kandidaten ligt eruit. Hoe zeg je 'straffe madam' in het West-Vlaams? ::love::
Een stief stravve madam! Ben het helemaal met je eens.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #166 Gepost op: 17-04-2023, 03:17:21 »
Leuke, en ook slimme kandidaat! Maar eh, zou ze nu nog gaan werekeren? (Dat ze dus terug komt?)  ::oink:: ::rofl::

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #167 Gepost op: 17-04-2023, 08:23:18 »
Heb het zo niet voor kandidaten die keer op keer op keer de fysieke proeven willen vermijden. Ze leek me ook helemaal niet de juiste kandidaat bij de drones/filmvragen. Zo maak je het de mol wel makkelijk, en dat is jammer.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #168 Gepost op: 17-04-2023, 14:08:34 »
In cafe de mol gaf Lieselot aan dat ze er van overtuigd was dat zij eruit zou gaan, toen Comfort terug kwam na haar rode scherm.

Zou ze in afl 4 vol voor Comfort zijn gegaan? En kwam ze dus tot de conclusie dat zij zelf ook een heel slechte test zou hebben?

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Lieselot
« Reactie #169 Gepost op: 18-04-2023, 17:14:26 »
In cafe de mol gaf Lieselot aan dat ze er van overtuigd was dat zij eruit zou gaan, toen Comfort terug kwam na haar rode scherm.

Zou ze in afl 4 vol voor Comfort zijn gegaan? En kwam ze dus tot de conclusie dat zij zelf ook een heel slechte test zou hebben?
Voor Comfort ging ze niet, maar tot die conclusie kwam ze waarschijnlijk wel.

HUMO Lieselot! Vijf afleveringen ‘De mol’, da’s lang niet slecht, maar mocht het toch niet ietske meer zijn?

LIESELOT «Ik vond het toch fijn dat ik zo ver ben geraakt. De ‘bezoekersaflevering’ is toch een kaap die je wil ronden. Maar na de eliminatie van Leïla vorige week moest ik op zoek naar een nieuwe mol, want ik had telkens toch een groot deel op haar ingezet.