please kick me als er al zoiets bestaat, maar ik heb eerst goed rondgespreurd met de zoekfunctie en ik heb niets gevonden
dagboek analyse, ik weet dat je niet veel hebt aan het dagboek van de mol, maar toch kan je er kleine dingetje uit halen.
Aflevering 3, Dagboek De Mol
"IK WIL EEN BEETJE EER VAN M’N WERK!""
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Dat is nou jammer. Ik heb nog niet het gevoel dat ik mijn werk goed heb kunnen doen. Eentje is ziek naar huis - en daar heb ik dus helemaal niet de hand in gehad - en eentje is terug in het spel.
En dat terwijl het toch mijn taak is om zo snel mogelijk van mijn medespelers/tegenstanders af te komen! Lichtpuntje is dat er tijdens de stoomtreinopdracht niks is verdiend, maar tijdens ons verblijf bij de Hollandse emigranten des te meer, dus ook dat is weer jammer.
Toch heb ik het gevoel dat we er echt ínzitten met z’n allen. Iedereen is ervan overtuigd dat we met een wéreldspel bezig zijn, dus niemand wil naar huis. Toch heb ik met mezelf afgesproken dat ik wat vaart zal maken met het naar huis sturen van de anderen. Ik wil een beetje eer van m’n werk! Ik ben nog aan het nadenken hoe ik dat het beste kan doen, maar ik zie mogelijkheden. Oh ja, ik heb een paar hulpmollen ingeschakeld en het effect is me meteen duidelijk geworden. Makkelijk voor mij, moeilijk voor jullie. Maar kijk goed en je weet wel beter!
Dat is nou jammer. Ik heb nog niet het gevoel dat ik mijn werk goed heb kunnen doen.de mol is dus blijkbaar nog niet zo actief geweest, de opvallende mensen kunnen we misschien al wegstrepen?
Eentje is ziek naar huis - en daar heb ik dus helemaal niet de hand in gehad - en eentje is terug in het spel.misschien een keiharde leugen, misschien het bewijs dat Gijs en Roeland niet de mol zijn/waren
Lichtpuntje is dat er tijdens de stoomtreinopdracht niks is verdiendmisschien ligt het aan mij, maar die is zo passief geschreven dat het lijkt alsof de mol niet in de trein zelf zat
Iedereen is ervan overtuigd dat we met een wéreldspel bezig zijneen sociaal persoon met goeie interactie met de medespelers (?)
Ik ben nog aan het nadenken hoe ik dat het beste kan doen, maar ik zie mogelijkheden.iemand met tactiec, de enige 2 personen die er dan bij me opkomen zijn Sander de Heer en Yvonne Jaspers
Oh ja, ik heb een paar hulpmollen ingeschakeld en het effect is me meteen duidelijk geworden.ik gok op Marc Marie als hulpmol, maar met wie heeft Marc een goed contact?