Tja, bevestigen wordt moeilijk omdat we niet alles in beeld zien. Maar Chris heeft bij de eerste keer deponeren 1 pakketje in z'n hand en zegt duidelijk 'één' en graaft dan nog verder in z'n jaszak. Bij de 2e keer deponeren zegt hij 'dit zijn de laatste twee'. Het lijkt er dus sterk op dat hij en Mary-Lou op alle plaatsen hun geld hebben opgehaald.
En er zijn echt 12 pakketjes geweest, want dat is het enige wat wij kijkers duidelijk te horen krijgen bij de uitleg van Karel: "Voor elk team liggen op 4 plekken mooie bedragen".
Dan is het vreemd dat Mary-Lou en Chris nog aan het zoeken zijn naar plaatsen waar pakketjes liggen nadát het al gedeponeerd is?! (waar ze elkaar zijn kwijtgeraakt - als ze weer bij elkaar terugkomen is het van : heb jij nog iets gevonden, nee niets, enz).
Hebben ze het niet goed begrepen? Heeft Mary-Lou Chris bewust erop uit gestuurd om nog verder te zoeken (zoek jij daar dan zoek ik hier) en heeft ze in de tussentijd geld laten verdwijnen?
Verder denk ik dat Frédérique redelijk dichtbij de bank zat in haar hol, bovendien was zij op de hoogte waar iedereen zo'n beetje was en wie er al geld hadden gedeponeerd, dus misschien heeft zij ook nog wel snel iets kunnen wegnemen?
Natuurlijk kan er ook onderweg geld zijn verloren (per ongeluk expres), of domweg geld niet gevonden zijn.
In ieder geval zijn er 3 groene, 1 gele, en 1 rood pakketje uit de kist gekomen. Dit zijn ook de pakketjes waarvan we met zekerheid hebben kunnen zien dat ze erin gestopt zijn.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat er pakketjes minder uit de kist zijn gekomen dan dat erin gestopt zijn, want dan had Milouska toch heeeeel erg verdacht moeten worden door iedereen? Zou een mol zo opvallend mollen?