Ja jee, het is weer een heel gepuzzel, de intro's verraden inderdaad al veel, zo weten we dat als er volgende week niets met;
-fietsen (fred)
-kaart lezen en bellen (miloushka)
-treinstation (mary-lou)
-camara op hoofd- doolhofspel (peggy) waarvan ik trouwens denk dat het 1 van de laatste spellen is, omdat dat vorig jaar (isabelle) en dat jaar ervoor ook zo was.
-roderick op een grasveld
is, dan vallen of richard (touwglijden), liz (dansen) of toine (kanoen van vadaag) dus af.
Verder was frederique erg verdacht. Als je van het dagboek uit moet gaan zou je zeggen dat Richard het is. Milouska is inderdaad wel een beetje vervelend, maar dat vind ik van mary-lou (pieperd) en peggy (gillerd) en van frederique (schijnheilig) ook, haha. Ik heb het niet zo op de mensen van dit jaar, plus dat het echt jammer is dat liz en roderick gescheiden van de groep zijn, omdat ik ze steeds vergeet en het megaflauw zou vinden als 1 van de twee de mol zou zijn. Ik verheug me op aflevering 3, want dan zijn ze bijelkaar en kunnen we echt gaan zoeken. Ik verdenk Frederique en Richard momenteel, omdat ze allebei mollerig hebben gedaan. Ik vind Frederique qua acties en manier van spelen ook wel iets van Yvon van vorig jaar weghebben. Zo als met de kaartlezen e.d.