Auteur Topic: [Presentator] Pieter Jan Hagens  (gelezen 35295 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #60 Gepost op: 17-01-2008, 23:35:15 »
Ook in aflevering 3 stelt ie niet teleur.. Het stukje vooraf doet Pieter Jan ook prima, helemaal top! ::ok::

Ja, helemaal met je eens. Prima presentator.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #61 Gepost op: 18-01-2008, 00:45:29 »
Vind dat Pieter Jan het echt geweldig doet!
Het is natuurlijk wel even wennen nadat we eerst aan Karel gewend waren, maar toch.

Ik vind dat we Pieter Jan natuurlijk wel even het protocol uit moeten leggen voor op de molfandag  ;D

1. Hij is verplicht tot het komen opdagen op de molfandag
2. Hij dien leuke en grappige opmerkingen te maken tijdens het leiden van de veiling
3. Daaruit volgt dat hij ook de veiling moet doen :P
en de belangrijkste:

4. Hij moet bereid zijn de dag tot sluitingstijd van het gebouw door te brengen, genietend van een biertje of een ander drankje naar keuze, met de kern van molfans. Waarbij natuurlijk allerlei tactieken en spelstrategieën besproken zullen worden, met als afsluiting een groepsfoto en de begeleiding (onder paraplu indien van toepassing) tot aan het station/Burger King  ;D
Triomf!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #62 Gepost op: 18-01-2008, 00:46:47 »

1. Hij is verplicht tot het komen opdagen op de molfandag
2. Hij dien leuke en grappige opmerkingen te maken tijdens het leiden van de veiling
3. Daaruit volgt dat hij ook de veiling moet doen 
en de belangrijkste:
4. Hij moet bereid zijn de dag tot sluitingstijd van het gebouw door te brengen, genietend van een biertje of een ander drankje naar keuze, met de kern van molfans. Waarbij natuurlijk allerlei tactieken en spelstrategieën besproken zullen worden, met als afsluiting een groepsfoto en de begeleiding (onder paraplu indien van toepassing) tot aan het station/Burger King  ;D

en het belangrijkste: hij moet vooral GEEN taart van 100 euro verwachten!  ::rofl::

Offline dech2410

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #63 Gepost op: 18-01-2008, 01:33:22 »
nee idd >_> alleen kale mannen krijgen die ^_^

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #64 Gepost op: 18-01-2008, 01:34:55 »
En hij moet haarfijn uitleggen hoe hij na 3 afl. wist wie de mol was en waardoor...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #65 Gepost op: 18-01-2008, 02:21:43 »
Afl 3 of 4, zei hij, was niet meer helemaal zeker. Zal blijkbaar toch 4 zijn geweest, wat best zou kunnen, omdat er weer een 'meet the mole'-achtige opdracht aankomt, waarschijnlijk.
The British are not impressed.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #66 Gepost op: 18-01-2008, 10:50:17 »
Was aflevering 3 weet ik zeker!
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #67 Gepost op: 18-01-2008, 16:37:38 »
Misschien dat als 100 mensen het proberen het 1 iemand toch lukt om het hier terug te kijken: >link<, want volgens mij zei hij heel duidelijk 3 of 4.
The British are not impressed.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #68 Gepost op: 18-01-2008, 17:34:49 »
Leuk om het stukje weer es terug te zien.

 ::bravo::

Maar ik PJ zeggen dat bij de voorbereidingen van aflevering 3 hij erachter kwam wie de mol is en dat dat op gegeven moment ook wordt toegepast in een opdracht. Enfin, met aflevering 3 weet PJ dus wie de mol is. Nu goed op zijn gezicht en ogen letten.  ::vergroot::

Het is echter niet duidelijk wanneer deze kennis in een opdracht wordt toegepast. Afl. 3 lijkt me niet, kan in afl. 4 of zelfs pas in afl. 9. Afwachten dus, net als elk jaar.

 8)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #69 Gepost op: 18-01-2008, 20:12:39 »
Vind dat Pieter Jan het echt geweldig doet!
Het is natuurlijk wel even wennen nadat we eerst aan Karel gewend waren, maar toch.

Ik vind dat we Pieter Jan natuurlijk wel even het protocol uit moeten leggen voor op de molfandag  ;D

1. Hij is verplicht tot het komen opdagen op de molfandag
2. Hij dien leuke en grappige opmerkingen te maken tijdens het leiden van de veiling
3. Daaruit volgt dat hij ook de veiling moet doen :P
en de belangrijkste:

4. Hij moet bereid zijn de dag tot sluitingstijd van het gebouw door te brengen, genietend van een biertje of een ander drankje naar keuze, met de kern van molfans. Waarbij natuurlijk allerlei tactieken en spelstrategieën besproken zullen worden, met als afsluiting een groepsfoto en de begeleiding (onder paraplu indien van toepassing) tot aan het station/Burger King  ;D


 ::rofl::

Mooi samengevat Thessa!  ::bravo::

Aan ons natuurlijk dan de taak om tijdens de fandag te laten zien dat we `m hebben omarmd  ::jaja:: (hint voor PJH: wij kunnen je dat makkelijker laten zien als je tot sluitingstijd blijft :P).



Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #70 Gepost op: 18-01-2008, 21:01:11 »
6. Pieter-Jan moet slijmen bij de dames  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 18-01-2008, 22:23:28 door Megan, Reden: post aangepast »
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #71 Gepost op: 18-01-2008, 21:06:15 »
Vind dat Pieter-jan het goed doet!  ::ok::
Maar mis karel wel.. Mis ze geheimzinnige stem.. :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #72 Gepost op: 18-01-2008, 21:16:13 »
Omdat dit natuurlijk wel het Pieter Jan Hagens topic is

 ::bravo:: ::bravo:: Pieter Jan  ::bravo:: ::bravo::

Ik vind dat hij het erg goed doet. Heel anders dan Karel op een goede manier, meer op de manier van Angela. Ik vind het eigenlijk onverwacht verfrissend tot nu toe :).

Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #73 Gepost op: 28-01-2008, 22:25:29 »
Voor wie het wil terugzien of nog nooit gezien heeft: Pieter Jans bungeesprong voor Jules Unlimited (1992): klik hier.

(Heeft niets met WIDM te maken, maar ik zocht er naar en vond het zojuist. Misschien vinden jullie het ook leuk om te bekijken.) :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #74 Gepost op: 28-01-2008, 22:57:23 »
Heinz, dank voor het plaatsen van de link. Heb het filmpje net bekeken en echt:  ::oink:: persoonlijk zou ik nooit ten nimmer bungee jumpen. Abseilen zoals in Thailand van een hoog gebouw wil ik wel proberen, want dan ga je langzaam naar beneden en niet, ik citeer:

Citaat van: Pieter Jan
De vrije val is 85 meter en zal gaan met een snelheid van 90 km
Nou, mij niet gezien!  :o

Afijn, on topic:

Ik vind dat Pieter Jan de rol van presentator erg leuk invult in Mexico. Geen idee of ze het met voorbedachte rade gedaan hebben, maar ik kan me niet ontrekken aan de indruk dat PJ de Mexicaanse setting wel ligt. Hij is qua presentator totaal anders dan Karel, de strenge, afstandige presentator. (maar dat kenmerkte Karel dan ook) En ook anders dan Angela, de moederlijke, rechtvaardige presentatrice (en ook dat kenmerkte Angela)

Ik vind PJ meer 1 van: de ontspannen en op zijn gemak voelende presentator. En dat siert hem in deze WIDM 8 in Mexico des te meer, want het past zo verdraaid goed in het totaalplaatje vind ik. Vraag het me niet hoe de AVRO het flikt, maar ondanks de veranderingen in de wacht, blijft de rol van presenteren wel telkens goed ingevuld.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MagicEgidius

  • Forumlid
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #75 Gepost op: 28-01-2008, 23:01:36 »
Zou hij de Mol zijn?:P (zzucht, brings back memories)

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #76 Gepost op: 29-01-2008, 00:37:10 »
Ik denk dat ik niet meer op zoek ga naar de hint van PJH wanneer hij wist wie de mol was. Hij zei in DWDD iets met afl. 3, anderen zeggen weer 3 of 4, Teun zegt afl. 5... Je kunt er niks van op aan. Ik kijk wel of PJH na afloop van het spel weet wie de mol is.

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #77 Gepost op: 29-01-2008, 01:05:59 »
Ik vind dat Pieter Jan het way better doet dan Karel. Ik irriteerde me altijd aan Karel, met die stomme hoed en zijn verwijtende opmerkingen aan de afvallende kandidaten. Alsof hij het allemaal wist.
PJ laat de mensen in hun waarde en probeert met ze mee te voelen. Veel beter. Houden, deze presentator! ::ok::
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #78 Gepost op: 29-01-2008, 01:53:47 »
Ik denk dat ik niet meer op zoek ga naar de hint van PJH wanneer hij wist wie de mol was. Hij zei in DWDD iets met afl. 3, anderen zeggen weer 3 of 4, Teun zegt afl. 5... Je kunt er niks van op aan. Ik kijk wel of PJH na afloop van het spel weet wie de mol is.
PJH zei "ongeveer de 3e" in DWDD, daarop baseerde veel mensen 3. Ik dacht 3 of 4, omdat hij het niet heel zeker zei en om ons een beetje te helpen zei Teun 5. Derhalve, de enige juiste oplossing van het raadsel is 5. Teun zit het dichtst bij de bron en weet dat allemaal wel zeker, daar behoort niet aan getwijfeld te worden.
The British are not impressed.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Pieter Jan Hagens
« Reactie #79 Gepost op: 29-01-2008, 09:13:24 »
Als je terugdenkt aan wat voor een drama het hier was toen Angela wegging en daarna Karel  :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'( :\'(   ::schaam:: ::rofl::

Pieter Jan vind ik ook prima als molpresentator.