Ik heb mijn pool nog steeds niet ingevuld....Twijfels alom. Is het dan toch Dennis? HELP!
-Waarom is Patrick de enige die topito's heeft gestolen? Waarom heeft bijv. Dennis dat niet gedaan,
hij had al langer een bijna volle topo? Het lijkt mij voor de mol juist een groot voordeel om
die vrijstelling te krijgen. Als ik Dennis was en de mol zou ik zeker die vrijstelling voor een
kandidaat wegkapen.
-Ik vind ook (al eerder) gelezen dat de mol bij het vlaggenspel meer geld kon verspelen bij de groep die geld
moest binnenhalen...Aan de andere kant heeft Dennis daar wel de 500 euro door vieren gedeeld en werd hij
snel gepakt door een jager. Beetje slappe mollenactie zou dat zijn..
-Ik begrijp niet dat Dennis met het beantwoorden van de 6 vragen tijdens het bommenspel alle hendels ging verschuiven, dan moet ie wel zeker geweten hebben dat de antwoorden goed waren want als er een bom af zou gaan had ie eruit gemoeten..Als mol zou je dan toch niet zo'n groot risisco nemen om eruit te vliegen? Bij de weegschaal gebeurt dat even later ook, Dennis gaat eruit, Patrick mag door.
Dat Dennis de eerste envelop pakte bij het enveloppenspel vind ik wel erg verdacht. Het lijkt logisch dat de mol weet welke envelop hij moet hebben en dus toeslaat. De kans is dan 50% dat de volgende envelop weer de verkeerde was. Dennis-als ie de mol is- weet zo tenminste zeker dat er niet twee positieve enveloppen getrokken worden (wat zal hij gelachen hebben toen Edo een zelfde envelop pakte..)
- Dennis maakt vaak anderen verdacht in zijn biechts en dat is een bekende mollentactiek.
-Dennis laat Patrick de drie namen uitbeelden, waarom als mol niet zelf een slechte uitbeelding uitvoeren? Beetje passief. Te bang om ontmaskerd te worden?
-In afl. 7 is daar dan dat stomme idee met die poppen, dit lijkt toch echt een mollenstreek en van tevoren bedacht. Hoe Dennis alles tekende om Dunya te overtuigen (dat Dunya hem nog niet verdacht!). En nu zie ik dus meer
acties van Dennis die ik eerst onschuldig achtte die nu toch tegen hem pleiten. Zit ik dus al vanaf afl.2 op de verkeerde mol?? Waar was Patrick in afl.7? Die topo misschien? Ineens vind ik die 4kg bagage van Dennis verdachter dan het helemaal niet inleveren van Patricks bagage. En Dennis had net zo goed zijn vraag in spel 1 fout als Patrick...En schoot géén geld binnen, Patrick wel...
Moet ik overstappen op Dennis