Ik moest wel ff wennen aan de US-stijl.
Maar ik heb gisteren mijn achterstand ingehaald, en de laatste 3 afleveringen bekeken, en ik heb genoten.
Meer dan eens had ik een lach op m'n gezicht.
Craig is gewoon de held dat ie Nicolle en Paul in een lama pak stopte!
En Clay's Paul offensief was ook fijn: Paul: "I WAS ASSAULTED WITH A PIECE OF FRUIT!"
Gevolgd door het liedje: "WE'RE PAUL FREE IN VAN NUMBER 2 "
En het zien van de drie dames in molondergoed was erg plesant. Dat ze achtervolgt werden door een vijftigtal puberende jongens is toch top-tv!
(Dat molondergoed is een mooi veilingsitem op de fandag!!! Ik geef € 100 voor het broekje van Ali
)
En de opdrachten vond ik ook erg prettig.
Die ketting opdracht werkte gewoon briliant omdat het wantrouwen zo groot is onderling, en ze allemaal zo'n uitgesproken mening hebben. Ik vond het echt spannend of iemand de vrijstelling zou pakken.
Het verbranden van de boekjes is natuurlijk erg cru. Voor de speler. Voor mij als kijker vond ik 't wel cool. Haha, ze schudden en rammelen die kandidaten echt helemaal door elkaar.
En verder nog:
Craig die afgevoerd wordt in een ambulance, vanwege onderkoeling.
Ali die zich uit 't spel koopt. Jammer dat dat geld niet van de pot af ging. Dat had ik verwacht.
En wie is de mol? Craig heeft m'n voorkeur. Maar 't maakt me niet uit. Ik kijk nu al uit naar de volgende aflevering.