Auteur Topic: [Kandidaat] Marit is niet de mol  (gelezen 120254 keer)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #320 Gepost op: 26-01-2012, 19:23:33 »
In de biecht, nadat Art aan land komt en begint over "tijd voor wat adrenaline", zien we Marit die aangeeft dat ze dacht dat ze zouden gaan raften. Dat is idd wat anders dan op een waterfiets. Kan goed zijn dat ze daar bang voor is.

Dat is heel goed mogelijk. Maar "ik hou niet van water", wat we haar als (dubieus) excuus horen aandragen is heel wat anders dan "het leek me eng om in een riverjet te zitten". Of ze is gewoon niet zo precies in zichzelf verwoorden (net als "ik stapte per ongeluk eerder over de lijn")

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #321 Gepost op: 26-01-2012, 19:57:29 »
Dat is heel goed mogelijk. Maar "ik hou niet van water", wat we haar als (dubieus) excuus horen aandragen is heel wat anders dan "het leek me eng om in een riverjet te zitten". Of ze is gewoon niet zo precies in zichzelf verwoorden (net als "ik stapte per ongeluk eerder over de lijn")

klopt maar dat bedoel ik ook met gemakzucht, (ik ben aan het internetten ipv ik zit op het wie is de mol forum te posten) of wellicht speltechnisch... maar blijft rare uitspraak idd..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #322 Gepost op: 26-01-2012, 20:46:18 »
Komaan Marit, stel ons niet teleur. Doe waarvoor je gekomen bent en plunder die pot helemaal leeg tot er geen rotte IJslandse kroon meer overblijft! >:D Zodat we straks allemaal fier kunnen zijn op onze mooi & meedogenloze Mollemarit! ::trots

EDIT: en ze is penningmeester! ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 26-01-2012, 20:50:12 door FenikXII »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #323 Gepost op: 26-01-2012, 20:52:14 »
Ik kruip m'n Marit-tunneltje maar weer in..!

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #324 Gepost op: 26-01-2012, 21:23:00 »
Bij mij is Marit na het zien van vooral opdracht 1 en 3 ook wel weer gestegen..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #325 Gepost op: 26-01-2012, 21:24:17 »
Ongelooflijk wat een serie! En Marit zat wéér niet in de grootste groep, maar wel in belangrijkste bij de duikopdracht!

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #326 Gepost op: 26-01-2012, 21:34:24 »
waar ook wat voor te zeggen zijn, zijn de kruizen ook in het nieuwe land..(wat op zijn minst toch wel vort zeer opvallend te noemen is)

Als zuster (kon er helaas geen plaatje van vinden) zal ze ook wel een rood kruis op dr pakje hebben gehad..

Een tegenwerping naar Marit zou kunnen zijn, dat ze wellicht de mol in opdracht 3 juist niet bij de onderste 2 hadden willen zetten, zodat de mol wel kon mollen hier tijdens het overleg..( waar zowel Marit als William eigenlijk geen imput hadden)

Maar aan de andere kant zou de mol juist wel bij de onderste 2 zetten weer een tactische move kunnen zijn om de mol minder verdacht te maken..

 
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #327 Gepost op: 26-01-2012, 21:36:05 »
Marit geeft weer aan dat water "Niet haar ding is", na afloop duikopdracht.
Omnia vincit amor

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #328 Gepost op: 26-01-2012, 21:40:29 »
Genoeg reden om in de Marit-tunnel te blijven na aflevering 4. Ze zit overigens wel bij heel veel opdrachten in de 'kleine groep' of sleutel positie. Dat vindt ik wel jammer.

Bij de eerste opdracht is Marit met stip de kandidaat die het meest verdacht doet IMHO. Veel tijd op maken door naar te verre loodsen en Art te fietsen.

Bij opdracht 2 heeft ze een sleutelpositie, waarin ze eenvoudig zou kunnen mollen. De mol weet de volgorde en kan kiezen welke fouten zij overneemt die andere kandidaten maken. Als Frits zijn eigen foto fout neerzet, dan ga je daar natuurlijk in mee en kom je niet verdacht over.

Bij de laatste opdracht stond ze buitenspel. Aan de ene kant doet het mij een beetje twijfelen aan haar molschap, want het is een beetje zot dat de mol niet verantwoordelijk is voor het legen van de pot. Aan de andere kant is het ook wel flauw als de mol wel mee onderhandeld en het nooit mogelijk zal zijn om unaniem groen te  stemmen.

De pot is leeg!!!

Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #329 Gepost op: 26-01-2012, 21:44:12 »
Ik kruip m'n Marit-tunneltje maar weer in..!
waarom draagt zij in de opdrachten gouden oorbellen en in de excecutie niet?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #330 Gepost op: 26-01-2012, 21:45:02 »
Bij de laatste opdracht stond ze buitenspel. Aan de ene kant doet het mij een beetje twijfelen aan haar molschap, want het is een beetje zot dat de mol niet verantwoordelijk is voor het legen van de pot. Aan de andere kant is het ook wel flauw als de mol wel mee onderhandeld en het nooit mogelijk zal zijn om unaniem groen te  stemmen.

De kijker denkt nu misschien dat Marit niet de mol kan zijn omdat ze misschien rood zou krijgen. Dus voor een mol is dit een prima positie! De gemiddelde kijker is nu even afgeleid van Marit als mol. En als zij de mol is is dat voor de makers alleen maar gunstig!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #331 Gepost op: 26-01-2012, 21:49:57 »
Maar als mol ga je toch niet zo opvallig fietsend mollen?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #332 Gepost op: 26-01-2012, 21:53:54 »
De kijker denkt nu misschien dat Marit niet de mol kan zijn omdat ze misschien rood zou krijgen. Dus voor een mol is dit een prima positie! De gemiddelde kijker is nu even afgeleid van Marit als mol. En als zij de mol is is dat voor de makers alleen maar gunstig!
Maar toch... -€10800 uit de pot zonder dat Marit er invloed op had.  :-\\

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #333 Gepost op: 26-01-2012, 21:57:59 »
nog ff over nagedacht en aan de andere kant, wat marit voor mij verdachter maakte, was voornamelijk opdracht 1... maargoed waarom daar je zelf onnodig verdacht maken als je toch weet dat er een grote kans is dat de pot na de opdracht volledig leeg is..
Dus dat kan ook weer juist gezien worden als een reden waarom dat Marit toch niet de mol is...

Grrr krijg maar geen hoogte van haar.. maar ze staat inmiddels wel redelijk in het midden van mijn lijstje..

Hadewych en Anne Marie staan onderaan..

Tim en Liesbeth bovenaan.. en dan volgen William en Marit (gedeeltelijk 3/4de plaats) en dan Frits..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #334 Gepost op: 26-01-2012, 22:28:43 »
ah gelukkig - kan Marit weer met een gerust hart verdenken, begon me al zorgen te maken na aflevering 3  ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #335 Gepost op: 26-01-2012, 22:31:19 »
Maar toch... -€10800 uit de pot zonder dat Marit er invloed op had.  :-\\

Voor mij ook absoluut een extra reden om Marit niet als Mol te zien.

Ongetwijfeld voor anderen juist wèl een reden om haar als Mol te zien, want de aflevering zat wederom vol van dit soort dubbelzinnigheden. Maar als ik moet kiezen tussen "de Mol heeft de eerste 2 opdrachten verkloot en stond buitenspel bij de onderhandelingen" en "de Mol doet de eerste 2 opdrachten goed mee en heeft de hand in het legen van de pot" kies ik voor het laatste scenario. Omdat het niet te verkopen zou zijn als de pot dan niet leeg zou zijn gegaan, of erger nog: er ook nog 3000 euro verdiend zou worden!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #336 Gepost op: 26-01-2012, 22:32:20 »
Maar toch... -€10800 uit de pot zonder dat Marit er invloed op had.  :-\\

True... :-\\ Dit is echt de verwarrendste serie ooit. Ik ben er nog niet uit of de mol per se bij de onderhandelingen moet zitten. Mijn gevoel zegt van wel, maar Marit is wel zó ongelooflijk mollig bezig dat ik het nog niet met volle overtuiging kan zeggen.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #337 Gepost op: 26-01-2012, 22:32:45 »
waarom draagt zij in de opdrachten gouden oorbellen en in de excecutie niet?

Ik zou het werkelijk niet weten!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #338 Gepost op: 26-01-2012, 22:34:20 »
Marit kan de mol gewoon niet meer zijn. Ze zouden nooit de mol bij de laatste twee laten zitten. Het zou ook best zielig zijn als de ultieme molactie, de hele pot laten verdwijnen, gewoon door een groepje kandidaten is gedaan en niet door de mol.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Marit is (niet) de mol
« Reactie #339 Gepost op: 26-01-2012, 22:35:29 »
Plus, als Marit als mol niet bij de onderhandelingen zat en iedereen groen had gestemd, dan was het toch wel bijna zeker dat Marit of William de mol was?
« Laatst bewerkt op: 26-01-2012, 22:54:38 door Alek »