Auteur Topic: [Kandidaat] Tim is niet de mol  (gelezen 248675 keer)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #500 Gepost op: 16-02-2012, 23:24:39 »
Wat een prachtige hint Lester! ::ok:: Jij zult je wel trots voelen. ;D


Ik had het tijdens de uitzending erover met een collega via whats-app, vriendin achter de PC, hoopte al dat nog niemand me voor was :D helaas

OT: er wijst deze aflevering wel heeeeeeel veel richting Tim ineens, en dat met nog 2 afleveringen te gaan. beetje te, maar goed, ik kom nooit meer uit mijn tunnel :)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #501 Gepost op: 16-02-2012, 23:25:26 »
Oke maak ruimte, want ik duik de Tim tunnel in.

Valt het andere mensen ook op dat hij de klassiek held (George brug; Inge toren) tactiek toepast... Heel bang zijn maar uiteindelijk toch gaan abseilen... En... daar dan juist geld mee verliezen...En als hij de Mol is dan weet hij dat dus..
Omgedraaid, de Mol zal wel zorgen dat ie minstens zelf geld verliest met de abseilopdracht... Perfecte molactie!
Molloot sinds seizoen 4

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #502 Gepost op: 16-02-2012, 23:29:15 »
Nog even een aanvulling waarom de hint van Lester zo sterk kan zijn (ik heb het niet gecontroleerd, so please correct me if I'm wrong).

Art zegt iets in de richting van: 'wellicht is er meer te zien geweest voor de medekandidaten dan de mol zou willen'. Dit doet mij vermoeden dat er ook voor de kijker misschien meer te zien is geweest dan de mol zou willen.

Qua montagewerk is het zeer goed mogelijk.

Klopt het dat de mol inderdaad voorspelt dat Tim, Liesbeth en Anne-Marie naar beneden gaan? Dan is het antwoord 'Liesbeth en Anne-marie' inderdaad opmerkelijk.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #503 Gepost op: 16-02-2012, 23:29:35 »
De ultieme grap met Tim is ook dat hijzelf al meerdere malen aangegeven heeft dat hij de mol is. Tijdens het invullen van de test bv en vanavond bij de bed actie met William. Hij zegt t gewoon en niemand die hapt.... of toch...
Heerlijk warm hier in de Timtunnel, Thank de lord im home!  ::bravo::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #504 Gepost op: 16-02-2012, 23:32:24 »
Aan de andere kant leggen we nu steeds de link met godsdienst bij Tim, maar mevrouw Minis slaat ook weer een kruisje..  ???

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #505 Gepost op: 16-02-2012, 23:33:36 »
Deze aflevering zorgde er wel voor dat ik nog dieper de Tim-tunnel ingezogen wordt. Een paar puntjes die mij nog opvielen:

Titel: "Zelfkennis"
In voorgaande afleveringen heeft Tim al een paar keer zichzelf als verdachte genoemd... Hij was nummer drie op zijn verdachtenlijst en later een keer "Misschien hebben ze het mij nog niet verteld dat ik de mol ben". Is hier sprake van zelfkennis?

Penningmeester.
Tim werd als eerste geopperd om de nieuwe penningmeester te worden. Als mol zijnde is dit zelden gunstig, je wordt steeds in de gaten gehouden. Dus Tim noemde Hadewych. Maar waarom Hadewych?
In het jokerspel van aflevering 3, ondanks dat William al liet zien dat je voor 2 jokers kon gaan, pakte Hadewych gelijk, zonder nadenken, één joker. En ook vorige week rende ze meteen richting de vrijstelling. In een biecht heeft Hadewych al aangegeven dat ze voor de jokers en dergelijke gaat.
Voor Tim als mol is het dan duidelijk dat Hadewych de nieuwe penningmeester moet worden, omdat het zeker is dat zij voor 500 euro de joker aanneemt.

Daarnaast zijn er wel meer punten in deze aflevering waarom ik nog dieper in de tunnel van Tim terecht gekomen ben, maar die zijn hier hoofdzakelijk al genoemd.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #506 Gepost op: 16-02-2012, 23:34:07 »
tja Tim de mol heeft zelfkennis he...
Volgens mij zijn alle titels nu ook maar Tim te herleiden..

Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #507 Gepost op: 16-02-2012, 23:34:34 »
Ook al gemeld in het afl. 7 topic Mollenvanger. :p
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #508 Gepost op: 16-02-2012, 23:36:00 »
Het wordt ineens druk in de Tim tunnel.. lol.. welkom welkom... ;)
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #509 Gepost op: 16-02-2012, 23:37:19 »
Ook al gemeld in het afl. 7 topic Mollenvanger. :p

ja dat was ook al gemeld in dit topic paar afleveringen terug volgens mij..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #510 Gepost op: 16-02-2012, 23:39:19 »
Ik zweef nog steeds.  ::rofl:: Ik durf geen tunnel in te duiken.
Ik hoop zo dat het Hadewych is, maar ik vrees steeds meer dat we nu daadwerkelijk horen wat we willen horen en zien wat we willen zien, want dat is hoe het tegenwoordig gaat bij WIDM. En dat het dus Tim is. ::vergroot::
Vind dit hele seizoen al één grote mindfucking psychologische draaimolen à la Renate. :-X
Naar iedereen is wel iets te vinden.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2012, 23:41:34 door bUbbeLtjee »
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #511 Gepost op: 16-02-2012, 23:41:42 »
OT: er wijst deze aflevering wel heeeeeeel veel richting Tim ineens, en dat met nog 2 afleveringen te gaan. beetje te, maar goed, ik kom nooit meer uit mijn tunnel :)

Aan de andere kant doet me dit inderdaad ook weer heel erg denken aan de manier waarop Anniek extreem verdacht werd neergezet in de laatste aflevering van seizoen 9.

Ik vind Tim geen sterke Mol, vind zijn opmerkingen als 'Ik heb de jokers niet nodig' en 'Misschien ben ik zelf de Mol wel' erg flauw .. maar die eerdergenoemde hint over het gesprekje met Art is wel heel erg sterk. Ik heb op dit moment een beetje het gevoel van "Ok, het is voorbij, ik zat verkeerd, en waar ik het minst op hoopte is toch de waarheid" .... maar mezelf kennende zit ik over twee dagen ofzo weer hevig terug in de Hadewychtunnel.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #512 Gepost op: 16-02-2012, 23:44:02 »
De ultieme grap met Tim is ook dat hijzelf al meerdere malen aangegeven heeft dat hij de mol is.

Ik vind het juist ultieme flauwheid .. net als Patrick die vorig jaar zegt "Ik ben de Mol" wat dan een officiële hint is. Een goede Mol heeft het helemaal niet nodig om op deze manier door de kijker gevonden te worden.

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #513 Gepost op: 16-02-2012, 23:44:32 »
ik ben het eens dat Tim en ook Liesbeth al vanaf aflevering 1 beide erg verdacht in beeld werden gebracht.
Ik zou zelf ook liever William of Hadewych als mol hebben.. liefst William, maargoed dat kan niet meer.. (hoop dat ie stiekem toch terug komt.. ;))
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #514 Gepost op: 16-02-2012, 23:45:37 »
Ook al gemeld in het afl. 7 topic Mollenvanger. :p
::rofl:: lol okee, ja bedacht het me ineens :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #515 Gepost op: 16-02-2012, 23:46:07 »
Nou, Tim balanceert nog steeds op mijn nummer 1 plekje samen met mijn andere mol! Werkelijk, de ene keer is 'ie super onmols, en daarna slaat hij weer keihard toe. Eerst het hoofd van de stier eraf halen maar vervolgens wordt daar wel op geschreven. En zo gaat het steeds bij hem.

En het gesprekje met Art zou inderdaad een goede theorie zijn! Het móet toch haast wel dat we iets uit deze opdracht kunnen halen? Dat is (bijna) altijd zo. Prachtig trouwens dat de mol onder de neus van de kandidaten loopt te smiespelen. Dit soort dingen zijn het meest fantastisch in het hele spel.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #516 Gepost op: 16-02-2012, 23:49:17 »
Ik ben net als bubbel TE lang zwevende. Ik vind de hint van Lester TE leuk en ga dus lekker in de Tim tunnel maar eerlijk gezegd, t maakt me geen bal uit wie de mol is, ik vind t een prachtig seizoen waarin erg veel verwarring is en er naar alle kandi's van alles is wat op ze wijst. Ik heb alleen niks op met Liesbeth. Kijk DAT zou ik nou een flauwe mol vinden.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #517 Gepost op: 16-02-2012, 23:49:50 »
het eerste wat ik na de gesprekken met Art dacht.. is wie was er weinig in beeld.. moet ze nog ff terug gaan kijken...
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #518 Gepost op: 16-02-2012, 23:50:33 »
En het gesprekje met Art zou inderdaad een goede theorie zijn! Het móet toch haast wel dat we iets uit deze opdracht kunnen halen? Dat is (bijna) altijd zo. Prachtig trouwens dat de mol onder de neus van de kandidaten loopt te smiespelen. Dit soort dingen zijn het meest fantastisch in het hele spel.

Inderdaad ... ik zou het nog eens terug moeten kijken (en dat ga ik ook zeker doen, vast wel meer dan één keer ook) .. maar ik had ook 't idee dat van 't gesprekje met Hadewych niet veel in beeld kwam, en dat Art op 't eind 'Dankjewel' tegen haar zei. Dankjewel Mol, voor je voorspellingen?

Maar ja die hint met Tim is gewoon sterker :-( En dat Hadewych zichzelf verkeerd 'voorspelt' maakt het nog een stukje erger.

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: [Kandidaat] Tim is (niet) de mol
« Reactie #519 Gepost op: 16-02-2012, 23:51:07 »
Precies mijn gedachte Saem. Maakt me geen bal uit wie het is, als Liesbeth het maar niet is.
Heb meer dan genoten van dit seizoen in ieder geval, het is nog steeds heel erg spannend.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.