Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 111053 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #240 Gepost op: 4-03-2012, 20:28:55 »
Hoe werden de groepen eigenlijk verdeeld bij de schilderijenopdracht? Hoe is bepaald dat Anne-Marie en William Picasso gingen uitbeelden en Liesbeth en Hadewych Dali? Stel die vraag (misschien iets anders geformuleerd) maar aan degene van die vier die nog het minste vragen heeft :)

En bij nog veel meer opdrachten ; waarom Marit luisterend ad portofoon tijdens de duikopdracht, waarom Tim mensen laten zoeken die de schilderijen konden duiden, waarom werd Liesbeth ontvoerd enz. enz. anders gezegd wie bepaald welke kandidaat een bep. opdracht gaat doen in het geval de keus niet aan de kandidaten zelf wordt gelaten?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragenvuur
« Reactie #241 Gepost op: 5-03-2012, 16:02:48 »
Waarschijnlijk ook gewoon weer met "jongens" aangezien hij de kandidaten bij Peking Express ook altijd zo aansprak dus dat is een gewoonte van hem net zoals Angela de kandidaten bij alle afl. die zij heeft gepresenteerd altijd met "vrienden" aan heeft gesproken.
Hieruit kunnen de ''niet Anne-Marie verdenkers'' dus nog enige hoop putten.....

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #242 Gepost op: 5-03-2012, 16:11:19 »
En bij nog veel meer opdrachten ; waarom Marit luisterend ad portofoon tijdens de duikopdracht, waarom Tim mensen laten zoeken die de schilderijen konden duiden, waarom werd Liesbeth ontvoerd enz. enz. anders gezegd wie bepaald welke kandidaat een bep. opdracht gaat doen in het geval de keus niet aan de kandidaten zelf wordt gelaten?

In het geval van Marit koos zij er zelf voor. Althans ze stak haar hand op zonder te weten waarvoor ze koos.

Bij Tim met de schilderijen is denk ik bewust gekozen voor degene die het slechtst Spaans spreekt (want leuker)


Ontvoering is moeilijker te beredeneren. Indien ze de mol is daarom. Indien ze niet de mol is denk ik dat er mogelijk gewoon een muntje is opgeworpen om 1vd 2 niet mollen te kiezen.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #243 Gepost op: 5-03-2012, 16:49:38 »
Ontvoering is moeilijker te beredeneren. Indien ze de mol is daarom. Indien ze niet de mol is denk ik dat er mogelijk gewoon een muntje is opgeworpen om 1vd 2 niet mollen te kiezen.

Ik denk dat ze gewoon de grootste chaoten bij elkaar hebben gezet... >:D
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #244 Gepost op: 5-03-2012, 20:28:38 »
Liesbeth, Anne-Marie, Hadewych, crew:
Hoeveel tijd zat er nog op de klok toen de ontvoerde Liesbeth teruggevonden werd?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragenvuur
« Reactie #245 Gepost op: 5-03-2012, 20:57:44 »
Ik dacht ineens aan exact dezelfde vraag Rat :) (vanwege de discussie in het aflevering 9-topic).
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline TheVeganMole

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #246 Gepost op: 5-03-2012, 21:50:12 »
Misschien dat de vraag al eerder is gesteld, maar aan alle onderhandelaars: wat ging er mis in het Höfdihuis?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #247 Gepost op: 5-03-2012, 21:55:38 »
Misschien dat de vraag al eerder is gesteld, maar aan alle onderhandelaars: wat ging er mis in het Höfdihuis?

Ik neem toch aan dat we dat donderdag te weten komen. ::jaja::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #248 Gepost op: 7-03-2012, 21:04:10 »
Frits, hoe oordeel je nu over jezelf na jouw uitspraken hoe enorm naief Marit wel niet was door het achterlaten van die testvraag op het dak van het Spaanse echtpaar ::rofl::?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Vragenvuur
« Reactie #249 Gepost op: 7-03-2012, 22:23:39 »
Marit: heb je tim zijn beloning nog gegeven?  ;)

crew: waarom worden er geen vrijstellingen geveild?
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #250 Gepost op: 8-03-2012, 21:32:02 »
Kan ik de vragen toch stellen aan Anne-Marie ;D

1) Hoe was het om de rol van mol te spelen in een groep kandidaten die enorm veel met elkaar deelt?

2) De groep zag je ook steeds vaker als (hoofd)verdachte, had je dit tijdens dit spel door?

3) Op welke manier(en) hebben bovenstaande punten de gevoerde mollenstrategie beinvloed?

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Vragenvuur
« Reactie #251 Gepost op: 8-03-2012, 22:28:16 »
Waarom had Anne-Marie een mollenboekje bij de hand op de reünie?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #252 Gepost op: 8-03-2012, 22:29:58 »
Kan ik de vragen toch stellen aan Anne-Marie ;D

1) Hoe was het om de rol van mol te spelen in een groep kandidaten die enorm veel met elkaar deelt?

2) De groep zag je ook steeds vaker als (hoofd)verdachte, had je dit tijdens dit spel door?

3) Op welke manier(en) hebben bovenstaande punten de gevoerde mollenstrategie beinvloed?

Antwoord op vraag 1, 2 en 3 ; gewoon, door niet te mollen...

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragenvuur
« Reactie #253 Gepost op: 8-03-2012, 22:33:52 »
Bij nader inzien sluit ik me toch aan bij de volgende vraag, te stellen aan Art:
Welke aanspreekterm ga je gebruiken in seizoen 13?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Vragenvuur
« Reactie #254 Gepost op: 8-03-2012, 22:34:56 »
Bij nader inzien sluit ik me toch aan bij de volgende vraag, te stellen aan Art:

Als Sylvie van der Vaart nou nog Meis heette en als mol gekozen zou worden had hij meisis kunnen zeggen  ::rofl::
No Milk today???

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragenvuur
« Reactie #255 Gepost op: 8-03-2012, 22:43:40 »
@Milk: oh, volgend jaar even goed opletten dan ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Vragenvuur
« Reactie #256 Gepost op: 8-03-2012, 22:50:53 »
Dan zou een betere vraag zijn:
Welke aanspreekterm ga je gebruiken in seizoen 13?

Ben ik ook heel benieuwd naar. "Jongens" kan nu echt niet meer, vooral omdat die nu een onderdeel van een hint naar AM was. Als ie um volgend jaar weer zou gebruiken zou het dit jr een zwakke hint zijn. Maar aangezien het een bewuste hint was lijkt het me dat ie volgend jaar iets anders kiest. Ben benieuwd wat het word!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #257 Gepost op: 8-03-2012, 22:54:18 »
Antwoord op vraag 1, 2 en 3 ; gewoon, door niet te mollen...

Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik? Zal het even voor je achter elkaar plakken:

1) Hoe was het om de rol van mol te spelen in een groep kandidaten die enorm veel met elkaar deelt? 'gewoon, door niet te mollen...'

2) De groep zag je ook steeds vaker als (hoofd)verdachte, had je dit tijdens dit spel door? 'gewoon, door niet te mollen...'

3) Op welke manier(en) hebben bovenstaande punten de gevoerde mollenstrategie beinvloed? 'gewoon, door niet te mollen...'

Zie je nu wat er niet klopt in de antwoorden die jij voor iemand anders geeft?

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #258 Gepost op: 8-03-2012, 23:05:04 »
Ben ik ook heel benieuwd naar. "Jongens" kan nu echt niet meer, vooral omdat die nu een onderdeel van een hint naar AM was. Als ie um volgend jaar weer zou gebruiken zou het dit jr een zwakke hint zijn. Maar aangezien het een bewuste hint was lijkt het me dat ie volgend jaar iets anders kiest. Ben benieuwd wat het word!

Het was geen onderdeel van een hint, Art gebruikt de aanduiding al jarenlang in alle programma's die hij presenteert.

Begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik? Zal het even voor je achter elkaar plakken:

1) Hoe was het om de rol van mol te spelen in een groep kandidaten die enorm veel met elkaar deelt? 'gewoon, door niet te mollen...'

2) De groep zag je ook steeds vaker als (hoofd)verdachte, had je dit tijdens dit spel door? 'gewoon, door niet te mollen...'

3) Op welke manier(en) hebben bovenstaande punten de gevoerde mollenstrategie beinvloed? 'gewoon, door niet te mollen...'

Zie je nu wat er niet klopt in de antwoorden die jij voor iemand anders geeft?

Je hoeft niet zo sarcastisch te doen hoor, ik ben gewoon zwaar teleurgesteld in haar zgn. molacties, sorry.   :\'(

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #259 Gepost op: 9-03-2012, 03:49:09 »
Tim mag nog wel even goed doorgezaagd worden over het groen stemmen... we hebben nog steeds geen verklaring ervoor (ikzelf denk dus simpelweg verwarring bij hem, dat hij dacht doorgaan=groen).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)