Makkelijke opdracht:
Ik post hier quotes van afvallers, per afvaller 2 quotes. Die komen uit biechten en pm's over het spel. Aan jullie om te raden wie wat zei. Degene met de meeste juiste antwoorden, wint Head of Household 7! Bij gelijkspel, wint de snelste.
Je mag maar één keer de hele lijst antwoorden opsturen (dus niet in stukjes en niet nadien aanpassen).
Niekypsv, aangezien jij aftredend HoH bent, mag jij niet meedoen. Het gaat dus tussen Addie, hillo, NextGP en vieffan.
Jullie hebben tijd tot zaterdag 20u.
Veel succes!
Hier zijn de quotes:
1. “Ik stem op hulpdakdekker, wat een showoff!”
2. "Ik denk dat ik toch wel ergens bij de laatste 4 of zo eindig. Vooral omdat ik fanatiek, best goed in puzzels en best sociaal ben, maar ook omdat ik vieze spelletjes tot op zekere hoogte niet schuw.”
3. "Als ik iets nu al niet vertrouw dan is het de Turnhout clan."
4. “Mijn negatieve stem is voor kevintuut (of zoiets, iets met tuut in elk geval)”
5. "Mijn zwarte stem gaat deze keer naar: Addie... Helaas, maar waar, ik had je er graag ingehouden, maar misschien wordt het nu wat rustiger in het huis met een jonkie minder..."
6. “Bodejos heeft z’n leeftijd misschien wat tegen."
7. “Mijn negatieve stem gaat naar D*N. Die jongen krijgt veel te snel heimwee. Nou ja, dan kan je beter niet aan het avontuur beginnen.”
8. “Ik ga dit weekend eens even heel goed nadenken aan welk complot ik het meeste heb...”
9. “Dat hele nep gepost van ik bak een taart en ik duik even in de jacuzzi is niet echt iets voor mij.”
10. “Mijn positieve stem: Hillo, de geluksvogel die mee mocht naar El Salvador”
11. “Matchbox mag van mij blijven. Juist omdat ze niet echt de kans heeft gekregen om te laten zien wat ze waard is en wat ze kan bijdragen aan het Huis.”
12. “Om mijn doel te bereiken zal ik gebruik maken van de door het spel aangereikte elementen”
13. “Ik wil mijn stem toch veranderen in: Molcrazy...”
14. “Ohnee wat gebeurt hier allemaal? Ik wordt gek van de draadjes!”