Je hebt al wat gezegd over contacten, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd met wie je allemaal waarom contact hebt opgenomen en jou redenen daartoe?
Ik heb tijdens het spel alleen intensief contact gehad met Swifty, D*N en Hillo. Swifty en D*N eerst omdat ik met hen samenwerkte. Toen had ik het idee dat ik voor hen niet belangrijk was en als ze iemand onder de bus moesten gooien ik het zou zijn.
Toen ben ik contact gaan zoeken met Hillo, we hadden al wel een beetje contact gehad, maar niet echt samengewerkt. Met Hillo wist ik dat hij me ook onder de bus zou gooien als het echt nodig zou zijn, maar ook dat we elkaar zouden helpen als we konden.
Verder heb ik met niemand intensief contact gehad, maar ik heb wel een paar keer met Next en Nieky gepraat. Dit ging voornamelijk over de stemming / POV, ook alleen op momenten dat ik mijn eigen plaats moest verzekeren.
aan Vieffan : Als je 1 moment uit het spel zou willen veranderen/overdoen. Wat zou je dan anders doen?
hm... lastig. Ik ben niet heel ontevreden over hoe ik het spel gespeeld heb. Het enige waar ik spijt van heb is dat ik zo vroeg met Swifty en D*N ging samenwerken. Omdat ik me daar later niet goed bij voelde heb ik me toen tegen (vooral) D*N gekeerd. Ik had het idee dat hij mij eruit zou stemmen als hij wist dat ik niet zo trouw was aan hem. Dat vond ik toen wel vervelend, want ik wil me toch liever aan mijn woord houden. Was ik niet met hen gaan samenwerken had ik dat niet hoeven doen.