Hoewel ik mijn stem al heb ingestuurd, zou ik eigenlijk wel van de 3 finalisten willen weten wat zij de leukste opdracht hebben gevonden, en waarom!
Leuke vraag:
- Ik vond Nostalgia erg leuk, het bord was zeer knap gemaakt. Jammer dat mijn toenmalige partner het nodig vond om een blik te gooien tegen mijn schaduwaccount.
Maar daarnaast ook:
- Uiteraard het uitwerken van het survivor spel. Mijn PM box knalde bijna uit elkaar van de lange berichten en ik was zelf ook niet ontevreden met het bord dat ik in elkaar had geknutseld.
- Het rondje strategie, ook al was het het niet voor mezelf. Heb me kapot gelachen om de Jury Clue, echt superleuk gedaan.
- De dierenopdracht, die munt moest en zou ik hebben. Ik was echt bloedje fanatiek daar. Datzelfde geldt voor de foto opdracht, ik heb wel 10 foto's van een maan gemaakt in de hoop dat er eentje duidelijk was bijv.
- De eieren opdracht in het moeras kon ik letterlijk mijn ei in kwijt (de huidige uitkomst was beter dan ik had gehoopt, had nl eerst een ander idee, maar dat had iemand anders blijkbaar ook
)
- De finale quiz van Schulz in het moeras, ik stierf af en toe duizend doden als er weer een vraag kwam die ik niet wist. Ben nog steeds supertrots dat ik die heb gewonnen, want je was echt heel goed daar Ldh.
Aan elke finalist:
Wat zou je op welk moment in het spel anders gedaan hebben?
Als ik had geweten dat er een final 2 deal was tussen Hillo en Nieky, had ik uiteraard eerder ctc gezocht met Robbie. Dan had het een hele andere 'road to the final' kunnen worden. Maar ik mag trots zijn op wat ik heb bereikt.