Uitgebreid commentaar:
Inschrijfformulieren zijn lachen:
Molbelg zou de drie finalisten meenemen op vakantie, misschien denkt ie daar nu wel anders over
.
Bjorrn die kleding mee wil en denkt dat ie halverwege afvalt want dat doet ie altijd
.
Next:
Hoe zou je je karakter in één zin omschrijven? Iemand die een hekel heeft aan dit soort vragen
Jann
:
Wat zijn je hobby's? RN´en en ehm.. ja, dat was het wel zo´n beetje
Hoe zou je je karakter in één zin omschrijven? Conflictvermijdend (behalve in spellen), vriendelijk (behalve in spellen) en verstrooid (ook in spellen)
Ycaris en ik hebben dezelfde BN'er ingevuld
Next zijn theorie over Todd
Hij kan het nog steeds niet loslaten
.
Hoe ik mijn main complot omschrijf was ik ook vergeten
Lucy heeft haar halve familie uitgenodigd, Niek is Ghandi 2.0 en nog steeds een sterke tegenstander, Lulu wil al stoppen voor het begint en Nextgp eet van twee walletjes.
Swifty was inderdaad in het begin best doorzichtig bezig. Was wel grappig want ik wist dus dat zij het antwoord had uit het tequila complot, maar toen Faab in het andere complot ernaar vroeg zei ze: 'Nee ik heb niets'. Jaja Swifty
.
Deze dingen moet ik even gaan quoten Ycaris:
Ik krijg een pm van D*N. Puur een vriendendienst
Superlief van hem Bravo!! Ik lieg tegen hem
Oh ik was zo lief in het begin, ook tegen Loezel:
D*N me ineens aanbood te helpen bij de eerste opdracht
Ycaris stemt op Lucy want Molbelg zit in haar complot, hopelijk hebben ze dan afgesproken dat Molbelg op haar stemt anders gaat daar iets fout
.
Mijn stem gaat naar Lucy. Zij heeft het zwakst gepresteerd deze ronde (samen met Molbelg, maar die zit min of meer in mijn complot Grin)
Ik heb me hier wel aan gehouden:
Ik wil molbelg houden zodat ik volgende keer weer op hem kan stemmen
Bjorrn die de onderhandeling verpest en daarna boos is op Next omdat ie hetzelfde plan had
.
So much win:
In China houdt men van bier en vrouwlijke rondingen.
Oh en ik wil nog steeds mijn 10 euro
.
Hij is er heilig van overtuigd dat Next nooit tegen mij zou liegen (wat op zich ook zo is), maar het idee dat ik wel eens tegen hem zou kunnen liegen komt niet eens in hem op Grin Althans, voor zover ik weet natuurlijk.
Nee joh Lucy, zou nooit in me opkomen
. im not stupid..
Maar wel grappig dat het plan om Next weg te stemmen en het plan om mij weg te stemmen in dezelfde aflevering zaten
.
D*N stemde op Nieky om andere paranoia te laten worden, maar de enige die dat dus was, was hijzelf...
So true
Nieky met zijn meme na het verlies van Shona
Daisy die lol heeft om het cobra gedoe op de molfandag
.
Na Jann moet ook Lukie harakiri plegen dankzij D*N die een trio wil met Nieky en Fabiann
Ik vind bij deze dat D*N Nieky wat beter op moet voeden, want hier heb je helemaal niks aan. Zeker niet! En die jongen heeft dan Survivor gewonnen.
I tried *drama*, het is een lastige jongen hoor
.