Auteur Topic: [WINNAAR] Tim Hofman  (gelezen 120304 keer)

Offline taytay13

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #140 Gepost op: 14-02-2016, 02:07:04 »
Grappig want dat zou normaal gesproken een reactie zijn die ik zelf geschreven zou kunnen hebben. Ik heb het niet zo op de wie zit op wie hints.. Meestal kan je er niks mee. Vooral niet de eerste 6 afleveringen.. dan idd de montage die soms raar doet.
De jokers die ingezet worden etc

Nu was de zwarte ingezet en kreeg je toch redelijk helder te zien hoe het zit...
Die vraag van Rop hoorde denk echt bij Rop. En hij vulde Tim in (4e die ging bij de koffers)



Annemieke en Rop zijn maatjes en Annemieke vult (waarschijnlijk) alles in op Klaas. Dan lijkt het me stug dat Rop niet hetzelfde zou doen. Als ze de joker aan Rop geeft, zegt ze ook tegen hem dat hij goed zijn best moet doen bij de test. Dat komt op mij een beetje over alsof ze al afgesproken hebben om op Klaas te stemmen en dat Annemieke hoopt dat Rop de test goed op Klaas invult. Misschien is die 4e vraag wel gewoon fout ingevuld door Rop?

Ik denk gewoon niet dat je er iets uit kan afleiden. Ik krijg de indruk dat iedere kandidaat de andere kandidaten bij de biecht moet aflopen en over hun moet zeggen wat verdacht aan hen is en dan monteren ze dat later zoals het de regie uitkomt. Anders zou de mol toch ook meteen door de mand vallen doordat hij steeds op een andere stemt. Klaas zit denk ik nog steeds op Annemieke, en Annemieke gaat sowieso de finale halen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #141 Gepost op: 14-02-2016, 02:32:28 »
Misschien is die 4e vraag wel gewoon fout ingevuld door Rop?

 

Ja daarom ligt hij er ook uit..  :P

Het is simpel. Als de montage klopt kan Tim de mol niet zijn.

Zijn ze creatief geweest met de montage en hebben ze lopen knippen en plakken in biechten en zien we cursors rondgaan die eigenlijk bij andere kandidaten horen kunnen we hier helemaal niets mee. Daar zijn we het dan iig over eens.

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #142 Gepost op: 14-02-2016, 08:54:56 »
Annemieke en Rop zijn maatjes en Annemieke vult (waarschijnlijk) alles in op Klaas. Dan lijkt het me stug dat Rop niet hetzelfde zou doen. Als ze de joker aan Rop geeft, zegt ze ook tegen hem dat hij goed zijn best moet doen bij de test. Dat komt op mij een beetje over alsof ze al afgesproken hebben om op Klaas te stemmen en dat Annemieke hoopt dat Rop de test goed op Klaas invult. Misschien is die 4e vraag wel gewoon fout ingevuld door Rop?
Dat idee kreeg ik ook. Dat ze alles al doorgesproken hadden. Rop zou inderdaad een foutje gemaakt kunnen hebben. Ik hecht in ieder geval niet veel waarde aan wat er rond de tests gezegd wordt en krijg inderdaad ook het idee dat ze alle kandidaten moeten aflopen in de biechten zodat er voor de montage altijd wel iets uit te knippen is.

Het lijkt in ieder geval zo gemonteerd dat de finale moet gaan tussen Klaas, Annemieke en Tim. Taeke vliegt er dus hoogstwaarschijnlijk voor de finale uit. Wat ook wel logisch is gezien de jokers die Tim heeft (en de vrijstelling van Annemieke natuurlijk).
« Laatst bewerkt op: 14-02-2016, 08:56:29 door molton »
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #143 Gepost op: 14-02-2016, 12:14:17 »

Miami Vice was een Amerikaanse politieserie uit de jaren 80 van de 20e eeuw.
Nou voel ik me opeens heel oud  :P

Ja daar denk ik dan ook meteen aan: Spuiten en Slikken
En Tim wordt nu ook verdacht gemaakt om zo de finale soort van spannend te houden (Tim vs Klaas)
Meer L

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #144 Gepost op: 14-02-2016, 12:22:34 »
Miami. M I am. Mol I Am. Mol ben ik. Nu nog even de laatste i wegwerken ::tandpastasmiley::

Offline Ehvmolletje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #145 Gepost op: 14-02-2016, 12:25:57 »
Het maakt niet zoveel uit.. kreeft .. krab

Tim kan het niet meer zijn. Qua wie zit op wie kunnen Klaas, Annemieke en Taeke nog de mol zijn.

Tim valt af.

Nogmaals.. Rop is er op Tim uitgevlogen.

Edit: krab bij kas  ::rofl::

Rop is er op tijd uitgegaan. Dit zegt Art voor de executie en in het exit gesprek. Dat betekend dat er minimaal door een andere kandidaat evenveel fouten gemaakt zijn !!! Dan hoeft hij dus niet fout te zitten en sluit het Tim niet uit als mol.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2016, 12:30:05 door Ehvmolletje »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #146 Gepost op: 14-02-2016, 12:34:25 »
Rop is er op tijd uitgegaan. Dit zegt Art voor de executie en in het exit gesprek. Dat betekend dat er minimaal door een andere kandidaat evenveel fouten gemaakt zijn !!! Dan hoeft hij dus niet fout te zitten en sluit het Tim niet uit als mol.

Annemieke zit vol op Klaas. Iedereen die Tim nog maar een beetje meeneemt in zijn/haar test moet het beter doen dan haar en dat is met Rop dus niet gebeurd.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #147 Gepost op: 14-02-2016, 12:36:22 »
Annemieke zit vol op Klaas. Iedereen die Tim nog maar een beetje meeneemt in zijn/haar test moet het beter doen dan haar en dat is met Rop dus niet gebeurd.

Dus dit...

Dit alles gebaseerd op dat de montage klopt dan he

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #148 Gepost op: 14-02-2016, 12:41:18 »
Dus dit...

Dit alles gebaseerd op dat de montage klopt dan he

Sinds vorig jaar geef ik het ook op om uit die testbiechten iets te halen, maar ik kan er toch echt niet om heen dat Annemieke vol op Klaas moet zitten gezien haar reactie op zijn zwakke aanbod en wat ze dan inderdaad zegt in haar testbiecht. Dit feit alleen sluit Tim uit, omdat Rop vragen op Tim invulde.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #149 Gepost op: 14-02-2016, 12:47:08 »
Sinds vorig jaar geef ik het ook op om uit die testbiechten iets te halen, maar ik kan er toch echt niet om heen dat Annemieke vol op Klaas moet zitten gezien haar reactie op zijn zwakke aanbod en wat ze dan inderdaad zegt in haar testbiecht. Dit feit alleen sluit Tim uit, omdat Rop vragen op Tim invulde.

Ja dat is dus precies hoe ik het zie. Tim kan de mol niet meer zijn...
En daardoor geloof ik ook dat de rest van de montage klopt.. Dat Tim dus op Annemieke zit, hierdoor blijft het ook een beetje spannend voor de Annemieke verdenkers.. en Taeke blijft een beetje vaag.

Spannend vlg week. Of Tim of Taeke eruit.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #150 Gepost op: 14-02-2016, 12:52:39 »
Citaat
Ja dat is dus precies hoe ik het zie. Tim kan de mol niet meer zijn...

Dat was al langer duidelijk. Wat ik me wel afvraag... Hij regelt de korting op de kip (300). Het eindbedrag is 5250. Zonder de korting was het 4950 geweest. Is de Mol hier op stiekeme wijze buiten gelaten?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #151 Gepost op: 14-02-2016, 13:05:58 »
Dat was al langer duidelijk. Wat ik me wel afvraag... Hij regelt de korting op de kip (300). Het eindbedrag is 5250. Zonder de korting was het 4950 geweest. Is de Mol hier op stiekeme wijze buiten gelaten?

Lol ja was duidelijk vanaf afl 1  ::rofl::

Hoe bedoel je buiten gelaten? Je ziet Tim onderhandelen dus de mol was hier niet bij.. of bedoel je dat niet?

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #152 Gepost op: 14-02-2016, 13:08:29 »
Dat Klaas het niet geweten heeft uiteraard. Er is maar één mol ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #153 Gepost op: 14-02-2016, 13:09:41 »
Dat Klaas het niet geweten heeft uiteraard. Er is maar één mol ;)

  ::rofl:: dat was mijn punt

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #154 Gepost op: 14-02-2016, 15:16:56 »
Ik denk eigenlijk dat het een hint naar de pot is. Ze zitten wel erg krab/p bij kas.  ;D
::rofl::

Waarom wordt er ingezoomd en enkele seconden het beeld gefocust op het Miami Vice shirt van Tim?

Miami Vice was een Amerikaanse politieserie uit de jaren 80 van de 20e eeuw.
Ik vind het mooi dat er bij wordt gezegd dat het in de 20e eeuw was. Een tv-serie uit de 19e eeuw zou best lastig zijn geweest, aangezien de televisie toen nog niet was uitgevonden.  :P

Dat shirt van Tim zag eruit als iets wat je in een hele foute club in Zuid-Europa zou dragen.
En ja, dit was volledig offtopic.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #155 Gepost op: 14-02-2016, 16:31:16 »
Ik vond de reactie van Tim op het rode scherm van Rop wel heel opvallend. Normaal reageert hij nooit en nu heel uitbundig alsof hij echt verrast was. Zat Tim toch op Rop?

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #156 Gepost op: 14-02-2016, 16:48:44 »
Ik vond de reactie van Tim op het rode scherm van Rop wel heel opvallend. Normaal reageert hij nooit en nu heel uitbundig alsof hij echt verrast was. Zat Tim toch op Rop?
Ik denk eerder dat Tim het goed kon vinden met Rop en het oprecht erg vond dat hij een rood scherm kreeg. Dit kon je merken aan zijn biecht en aan de reactie van zowel Tim en Rop nadat ze te horen kregen dat ze met de derde opdracht geld hadden gewonnen.
En als Tim op Rop heeft gezeten dan kunnen we helemaal niks meer geloven wat widm betreft..
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #157 Gepost op: 14-02-2016, 17:57:01 »
Tim enfant terrible ::rofl::
iedereen draagt netjes het naambordje rechts en Tim als enige links

het is andersom ... iedereen draagt het links en Tim als enige rechts

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #158 Gepost op: 14-02-2016, 18:15:29 »
Dacht eerst even dat Annemieke er geen had. Moest echt even goed kijken. Niet erg hoor  ::rofl::

OT: Is Tim linkshandig? Ik wel en ik zou het ook zo doen. Anders wordt het echt heel onhandig allemaal.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Tim Hofman
« Reactie #159 Gepost op: 14-02-2016, 18:40:36 »

OT: Is Tim linkshandig? Ik wel en ik zou het ook zo doen.

Zat ik ook te denken.. Ik ben ook links en zou m ook rechts dragen