Poll

wie denk jij dat de mol is!

Jochem van Gelder
15 (10.4%)
Sanne Wallis de Vries
7 (4.9%)
Thomas Cammaert
122 (84.7%)

Totaal aantal stemmen: 144

Auteur Topic: Wie is de Mol ? - poll  (gelezen 149888 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #500 Gepost op: 25-02-2017, 13:45:05 »
In de app zit nu zelfs 32% op Thomas. En 28% op Diederik, 24% op Jochem en 17% op Sanne.

Dat is wel opvallend, dat een ruime meerderheid op dezelfde mol zit als wij hier.

Daar zit de opdracht met het al schietend paardrijden waarschijnlijk voor iets tussen. Eerst als laatste over de meet lopen in de duinen met mingeld (en vermoedelijk ook 500 euro kwijt spelen), dan net voor de finish gevangen worden met een lasso en nu heel snel paardrijden in het begin om dan maar weinig tijd te hebben voor de echte opdracht. Dat moet ook de modale kijker gaan opvallen.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #501 Gepost op: 25-02-2017, 13:46:46 »
Daar zit de opdracht met het al schietend paardrijden waarschijnlijk voor iets tussen. Eerst als laatste over de meet lopen in de duinen met mingeld (en vermoedelijk ook 500 euro kwijt spelen), dan net voor de finish gevangen worden met een lasso en nu heel snel paardrijden in het begin om dan maar weinig tijd te hebben voor de echte opdracht. Dat moet ook de modale kijker gaan opvallen.

Denk ik ook, plus het gebrek aan een goed alternatief. Met wegstrepen kom je ook gewoon op Thomas uit.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #502 Gepost op: 25-02-2017, 13:47:31 »
Denk ik ook, plus het gebrek aan een goed alternatief. Met wegstrepen kom je ook gewoon op Thomas uit.

Inderdaad. En ik wilde net nog mijn reactie aanvullen met het feit dat Thomas gewoon een joker uit handen geeft aan iemand waar hij geen bondje mee heeft.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #503 Gepost op: 25-02-2017, 13:54:05 »
Inderdaad. En ik wilde net nog mijn reactie aanvullen met het feit dat Thomas gewoon een joker uit handen geeft aan iemand waar hij geen bondje mee heeft.

Ja ook een goeie.

'T is alleen dat ik niet weet hoe alert de modale kijker op dit soort dingen is. Waar trek je de grens als modale kijker? Geen idee hoe dat werkt in hun hoofd :P
Misschien moet ik mn woorden dan wat terugnemen mbt het wegstrepen, want Jochem kan follow-the-money gewijs goed de mol zijn.

Voor de molloot is het iig meer dan duidelijk, tenzij je al een tijd in een andere tunnel zit, dan overtuigt niks je meer om naar een ander (Thomas  :-X) te switchen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #504 Gepost op: 25-02-2017, 14:05:38 »
Ja ook een goeie.

'T is alleen dat ik niet weet hoe alert de modale kijker op dit soort dingen is. Waar trek je de grens als modale kijker? Geen idee hoe dat werkt in hun hoofd :P
Misschien moet ik mn woorden dan wat terugnemen mbt het wegstrepen, want Jochem kan follow-the-money gewijs goed de mol zijn.

Voor de molloot is het iig meer dan duidelijk, tenzij je al een tijd in een andere tunnel zit, dan overtuigt niks je meer om naar een ander (Thomas  :-X) te switchen.

Inderdaad. Ook ik kan begrijpen dat men Jochem verdenkt. Ik trek gewoon mijn persoonlijke grens bij het feit dat Jochem zijn acties wel altijd mooi naar voren gebracht zijn en die van Thomas niet. Indien 1 van de 2 er vanavond uit ligt, dan is zelfs het laatste restje spanning weg.

En de modale kijker is enorm moeilijk te begrijpen. Jan-Willem hoorde na die windmolen in 2014 gewoon op 0% verdenking te staan, maar dat gebeurde ook niet. Ook nu kan men blijkbaar zeggen dat Sanne mag hameren op de 's' van molboekjes, dat ze 4 ballonnen stuk mag schieten,... en dat ze toch nog de Mol is.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #505 Gepost op: 25-02-2017, 19:27:58 »


'T is alleen dat ik niet weet hoe alert de modale kijker op dit soort dingen is. Waar trek je de grens als modale kijker? Geen idee hoe dat werkt in hun hoofd :P

Ik kijk als 'modale' kijker naar De Mol op 4 en dat toch heel anders kijken dan naar WIDM. Ik wordt veel meer gevangen door de opdrachten, i.p.v.  op te letten wie er molt. Ik geniet er ook meer van.
Dat ik dan ook meer mis? Ja, maar hoe verder in de afleveringen, hoe meer er op gaat vallen.

Offline de therMOLmeter

  • Forumlid
  • altijd zuiver op de graad.
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #506 Gepost op: 25-02-2017, 19:30:56 »
Ik kijk als 'modale' kijker naar De Mol op 4 en dat toch heel anders kijken dan naar WIDM. Ik wordt veel meer gevangen door de opdrachten, i.p.v.  op te letten wie er molt. Ik geniet er ook meer van.
Dat ik dan ook meer mis? Ja, maar hoe verder in de afleveringen, hoe meer er op gaat vallen.


Precies dit. ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #507 Gepost op: 25-02-2017, 21:35:53 »
Diederik Jekel    - 5 (3.8%)
Jochem van Gelder    - 9 (6.8%)
Sanne Wallis de Vries    - 6 (4.5%)
Thomas Cammaert    - 113 (85%)

we gaan weer naar 0
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #508 Gepost op: 26-02-2017, 00:19:10 »
De productie, die denken van als we nou een groot aantal opdrachten erin stoppen waarbij ze geen geld kunnen verdienen, dan verdienen ze ook geen geld ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #509 Gepost op: 26-02-2017, 01:49:15 »
De productie, die denken van als we nou een groot aantal opdrachten erin stoppen waarbij ze geen geld kunnen verdienen, dan verdienen ze ook geen geld ;D.

En omdat de mol dan niet hoeft te mollen hebben ze in plaats van acties extra hints er in gestopt.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #510 Gepost op: 26-02-2017, 03:00:20 »
En omdat de mol dan niet hoeft te mollen hebben ze in plaats van acties extra hints er in gestopt.

Als ik hints wil spelen doe ik dat thuis wel. Op tv zie ik liever een mol die opdrachten saboteert.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #511 Gepost op: 26-02-2017, 04:47:43 »
Eerlijk denk ik dat de gemiddelde kijker hier en daar de krant leest. Zo'n beetje elk medium is de molloten gaan volgen en ook op Thomas uitgekomen. Of ben ik nu te zwartgallig?

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #512 Gepost op: 26-02-2017, 09:37:59 »
Ik ga niet meer van Jochem afwijken. Thomas toont wat mij betreft te veel kandidaats gedrag en bovendien wordt ie door de regie extra verdacht neergezet.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2017, 11:28:09 door Avogadro »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #513 Gepost op: 26-02-2017, 11:22:48 »
Diederik

Grapje. Thoma(s) natuurlijk  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #514 Gepost op: 26-02-2017, 16:21:34 »
Ik blijf ook op Jochem als mol...
Ich bin ein Bärliner!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #515 Gepost op: 26-02-2017, 16:58:12 »
Ik ga niet meer van Jochem afwijken. Thomas toont wat mij betreft te veel kandidaats gedrag en bovendien wordt ie door de regie extra verdacht neergezet.

grappig. Ik vind al het hele seizoen..incl deze afl.. dat Jochem MEGA verdacht neergezet wordt. Alles van hem wordt uitvergroot.. al zijn oeps net mis situaties.. Sanne haar speech over dat Jochem de mol wel zou moeten zijn .. eigenlijk alles rondom Jochem krijgt extra aandacht van de regie.

Dus nog steeds Thomas.. Al vanaf 1. Ik ga niet meer om


Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #516 Gepost op: 26-02-2017, 17:31:53 »
dat Jochem MEGA verdacht neergezet wordt.

Jochem doet ook MEGA-verdacht!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #517 Gepost op: 26-02-2017, 19:43:20 »
Ik hoop zo enorm dat Sanne de mol is, maar ik zit al sinds aflevering 3 op Thomas. Ik  hoop gewoon dat we allemaal fout zitten  ::rofl::. Maar ik vul toch Thomas in als mol, omdat ik hem enorm verdenk.
Frankje Lapi

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #518 Gepost op: 26-02-2017, 20:37:03 »
Langs de ene kant zou het natuurlijk tamelijk hilarisch zijn als praktisch geheel dit forum er ingetuind is en Sanne de Mol blijkt te zijn, maar langs de andere kant zou dat voor mij ook een fikse teleurstelling zijn. Het primaire doel van de Mol is geld uit de pot te houden en het er zeker niet in te brengen. Wat dat laatste betreft heeft Sanne dan toch meermaals zeer slecht gemold.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol ? - poll
« Reactie #519 Gepost op: 26-02-2017, 20:50:24 »
Ik hoop zo enorm dat Sanne de mol is, maar ik zit al sinds aflevering 3 op Thomas. Ik  hoop gewoon dat we allemaal fout zitten  ::rofl::. Maar ik vul toch Thomas in als mol, omdat ik hem enorm verdenk.

Dan hoop je toch beter op Jochem? Dan ben je zeker dat de Mol ook geld uit de pot gehouden heeft. Sanne zou ik (net zoals RICKDEMOL zegt) een teleurstelling vinden.