Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte  (gelezen 135965 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #140 Gepost op: 22-01-2017, 02:47:23 »
Dit lijkt meer op een dagboek dan op een molboekje.

De enige medespeler die ik zie staan is Sanne. En dan in het zinnetje: 'Sanne lag lekker te slapen', als ik het goed gelezen heb.

Hij gebruikt wel vaak het woord 'ondertussen'. Vier keer op één bladzijde.

En wie is Kenneth? Zijn briefje was ie kwijt.


Het kan natuurlijk zo zijn dat de andere pagina's vol met verdenkingen staan. ;D Wat ik uit zijn molboekje wel haal, is dat zaterdag 21 mei een vakantiedag was aangezien ze om 19u al terug naar Portland gingen die dag. Het vuurwerk moet dus 20 mei geweest zijn.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #141 Gepost op: 22-01-2017, 02:54:35 »
Het kan natuurlijk zo zijn dat de andere pagina's vol met verdenkingen staan. ;D

Dat kan. Maar waarom zulke lange verhalen opschrijven in je Molboekje? Dat neemt toch veel tijd en ruimte in beslag?! Is niet erg als je die tijd en ruimte hebt, natuurlijk.

Wat ik uit zijn molboekje wel haal, is dat zaterdag 21 mei een vakantiedag was aangezien ze om 19u al terug naar Portland gingen die dag. Het vuurwerk moet dus 20 mei geweest zijn.

De linkerbladzijde kon ik niet goed lezen. Daar doel je op? En dat ie dit alles dus op die vrije dag geschreven heeft? Dan nog neemt het veel tijd en ruimte in. ::tandpastasmiley::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #142 Gepost op: 22-01-2017, 02:57:13 »
De linkerbladzijde kon ik niet goed lezen. Daar doel je op? En dat ie dit alles dus op die vrije dag geschreven heeft? Dan nog neemt het veel tijd en ruimte in. ::tandpastasmiley::


Nee hoor, de rechterbladzijde. Op andere shots die ik heb staat daar 21/05 19u 'Blablabla we verplaatsen ons terug naar Portland blablabla'.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #143 Gepost op: 22-01-2017, 03:04:07 »
Nee hoor, de rechterbladzijde. Op andere shots die ik heb staat daar 21/05 19u 'Blablabla we verplaatsen ons terug naar Portland blablabla'.

Nogmaals gekeken, Ik zie de helft van die zin nu, ja.
Ook de woorden 'bar' en 'chill'. Of hij dat gecombineerd heeft?  ;)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #144 Gepost op: 22-01-2017, 09:05:13 »
Ja ik schrijf Jeroen nu definitief af van mijn lijstje.
Twee afleveringen buiten de groep met weinig invloed op de pot en nu een aflevering in de groep en weer weinig invloed gehad.

Wat ik dan wel vreemd vind is dat hij zover gekomen is, terwijl hij zoveel gemist heeft. Aan het eind van aflevering twee beklaagt hij zich over het feit dat hij meer dan 24 uur bij de groep is weggeweest en dus de hele groepsdynamiek gemist heeft. Tijdens de test zegt hij: "Ik kan er geen kant mee op, dus God zegene de greep."

Wel knap dat hij er dan toch nog in zit. Het was natuurlijk pas de tweede aflevering, dus de kans dat iemand anders de test slechter maakt is uiteraard aanwezig, maar ik vind het wel opvallend. Of misschien wordt Jeroen wel de Freek Bartels van dit seizoen.  ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #145 Gepost op: 22-01-2017, 11:02:59 »
Wow, aan zijn boekje te zien moet hij haast wel de mol zijn. Hij zoekt gewoon wat dingen om op te schrijven om het schrijven zeg maar  ::rofl::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #146 Gepost op: 22-01-2017, 11:41:24 »
een deelnemer waar ik echt nog helemaal niks van heb gezien. te vaak afwezig van de groep en als hij dan al aanwezig is, is zijn gedrag afwezig. neemt nergens een duidelijke rol in, zijn mening wordt zelden op beeld vastgelegd.

is dit een Mol die onderduikt in de groep en vanuit die positie alles in zich opneemt en subtiel bijstuurt indien nodig, of is t gewoon een niet zo extraverte kandidaat.

voorlopig een van mn minder favoriete deelnemers en hij staat laag op mn Mol lijstjes


Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #147 Gepost op: 22-01-2017, 12:24:48 »
Adapter?

Wist hij dat hij naar Amerika ging of? ??? ???

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #148 Gepost op: 22-01-2017, 12:25:52 »
Adapter?

Wist hij dat hij naar Amerika ging of? ??? ???

Of hij kocht het daar ter plekke op dag 1.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #149 Gepost op: 22-01-2017, 12:28:14 »
kan ook! ::tandpastasmiley::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #150 Gepost op: 22-01-2017, 14:13:25 »
Wow, aan zijn boekje te zien moet hij haast wel de mol zijn. Hij zoekt gewoon wat dingen om op te schrijven om het schrijven zeg maar  ::rofl::
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik die bladzijde las.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #151 Gepost op: 22-01-2017, 15:37:05 »
Adapter?

Wist hij dat hij naar Amerika ging of? ??? ???

Ze hebben vantevoren allemaal een paklijst gekregen. Bovendien zijn er adapters met meerdere uitgangen (bijv. ook voor Engeland), maar uit ervaring kan ik vertellen dat die van de Action niet zo fijn werken.  ;D

Offline mollega

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #152 Gepost op: 23-01-2017, 10:53:10 »
Kenneth is de partner van Jeroen.

Overigens heeft Jeroen ook een België/Vlaanderen connectie: hij woont in Antwerpen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #153 Gepost op: 23-01-2017, 11:39:46 »
Adapter?

Wist hij dat hij naar Amerika ging of? ??? ???
Op Jochems voorstelpagina op de website:
Citaat
Wat mocht er absoluut niet ontbreken in jouw koffer?

"Mijn wereldstekker, tsja, omdat contact met mijn vertrouwenspersoon erg belangrijk was. Daarnaast was het in eerste instantie de enige aanwijzing naar het land wat we zouden bezoeken."
...óf niet!

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #154 Gepost op: 23-01-2017, 12:25:52 »
Thanks! Goed gevonden.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #155 Gepost op: 23-01-2017, 16:09:19 »
Mijn schot voor de boeg, maar hij is zó passief... Denk dat ik op zoek ga naar een ander  :-\\
No Milk today???

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #156 Gepost op: 23-01-2017, 16:50:56 »
Jeroen drong er bij Sigrid wel heel erg op aan om voorop te rijden toen ze naar hun bestemming moesten rijden tijdens de auto-opdracht. Sigrid wilde dit pertinent niet en zei dat ze de aanwijzingen wel via de portofoon zou geven.

Waarom? Denkt Sigrid dat Jeroen de mol is en dat hij de boel in het honderd laat lopen als hij voorop rijdt? En waarom raadde hij Sigrid aan het begin van de opdracht meteen af om de envelop te openen met hints voor het zoeken van de boeken? Omdat ze daaruit zou kunnen afleiden dat de eindbestemming een boekenwinkel was?

Jeroen is vreselijk passief, lijkt alles wel best te vinden. En toch lukt het me maar niet om hem af te schrijven als mol.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #157 Gepost op: 23-01-2017, 19:34:54 »
Jeroen als de passieve mol. Daar kan ik me tot nu toe prima in vinden. "Gaan jullie maar puzzelen en mekaar gek maken, ik ga gewoon op een brug staan helicopter vliegen, Elvis spelen, en zoek het maar even uit. En bij de autorit alles lekker in de soep laten lopen, als ze die enveloppen maar niet openen. Begint wie is de mol pas net?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #158 Gepost op: 23-01-2017, 19:40:48 »
Ik hoop stiekem nog steeds dat de mol op de kermis op kandidaten aan het schieten was. Daarvoor is Jeroen de enige overgebleven optie. Zou een leuke stunt zijn.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [KANDIDAAT] Jeroen Kijk in de Vegte
« Reactie #159 Gepost op: 23-01-2017, 19:42:42 »
Jeroen als de passieve mol. Daar kan ik me tot nu toe prima in vinden. "Gaan jullie maar puzzelen en mekaar gek maken, ik ga gewoon op een brug staan helicopter vliegen, Elvis spelen, en zoek het maar even uit. En bij de autorit alles lekker in de soep laten lopen, als ze die enveloppen maar niet openen. Begint wie is de mol pas net?


Inderdaard, volgende week een veiling en dan pas begint hij echt te mollen. Tot nu toe gewoon een leuke vakantie gehad.  ;D
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?