tsja smaken over wat een leuke mol is verschillen nu eenmaal.
Wat betreft de kritiek over de " Thomas tunnelaars": Er is een heel topic met 9 pagina's vol geschreven over waarom Thomas niet de mol is. Dat kun je van Jochem niet zeggen. Zijn topic heeft maar 17 pagina's overigens
Daar heb je dan weer helemaal gelijk in. De reden dat dat topic (thomas NIET de Mol) er is, komt denk ik omdat, zoals ik dat zelf ook ieder jaar heb, mensen vurig hopen dat hij het niet is.
Er wijst inderdaad het meeste naar Thomas, maargoed, ikzelf heb bijna 4 jaar een fanserie gepresenteerd, maar ook gemaakt / gemonteerd. Ik weet inderdaad hoe makkelijk het is om beelden te manipuleren.
Jammer dat ik er niet meer 'onwetend' naar kan kijken, maar dat kan ik al een paar jaar niet meer.
Wat mij dus al-tijd opvalt is dat als kandidaten hun verdenking (tijdens het maken van de test) uitspreken in een biecht, is dat wanneer ze de naam uitspreken, je nóóit het biechtbeeld daarbij ziet. Daarom kan dat volledig geknipt en geplakt zijn qua audio. Erg vervelend, omdat het echte 'speuren' tegenwoordig niet echt meer op gaat. Stel het is Jochem straks, dan denkt echt 80% van het forum HOE DAN! etc. etc.
Dit alles gezegd hebbende, vind ik dit visueel en om 'lekker weg te kijken' een van de fijnste seizoenen in jaren.
Hoop nu alleen dat ik hetzelfde vind van de Mol van dit jaar.
Vorig jaar vond ik de Mol echt heel slecht. Niet eens de Mol zelf, maar de manier waarop deze in de afleveringen gemonteerd was.
Ik geloof bijvoorbeeld dat hij een super Mol was als ik een van de kandidaten was geweest.