Hm @Fabiann, ik zou het ook overwegen. Als je zo cruciale informatie kan pakken..
Wat ik veel opvallender vind is dat het zo duidelijk is vastgelegd met blijkbaar een cameraploeg die spontaan in de buurt was en hoezo had zij die sleutel. Kregen we eerder dit soort streken ook duidelijk in beeld? Volgens mij niet. Dit soort dingen krijgen we meestal pas te zien bij de beelden van de mol in actie die we in de laatste aflevering te zien krijgen, want die doet dit soort dingen wel. Misschien dacht de regie het eens anders aan te pakken en zo'n beeld te laten zien in de serie zelf? Ik vind het in ieder geval vreemd.
Verder: "Einde verhaal.." .. Sigrid en Jeroen zaten niet in de voorste auto, wat trouwens heeel onlogisch is en wat Jeroen terecht aangeeft, en hebben het op die manier verpest. Zaten ze hiermee aan het einde van het verhaal? Met de laatste opdracht is immers best veel om zeep geholpen.
Jochem geeft Sigrid het initiatief om de route te leiden en zij doet dit niet goed. Sigrid lijkt ook even te slikken wanneer Jochem haar nomineert als navigator. Ik verdenk Jochem er al langer van dat hij Sigrid als hoofdverdachte heeft, en zelfs bij de test geeft hij aan duidelijk een idee te hebben over wie het is.