Toen ik in het 'tweets van de mol' topic zag hoe buitengewoon aan Sigrid gekoppeld werd had ik al zoiets van: zul je net zien dat het klopt ook!
Ik vind het jammer dat ze er nu al uitligt, ik had Sigrid verder zien komen. Ze was mijn schot voor de boeg mol al bleek vorige week daar definitief een streep door heen te gaan omdat ze alles goed deed in de duinen, op het strand en bij het navigeren. En dan deze aflevering liet ze zich wel vangen maar de uitgelezen kans om ofwel de pot dik te verzekeren of leeg te trekken liet ze als de nieuwe Dick Jol
aan zich voorbij gaan.
Ik heb genoten van haar deelname, ze speelde het spel ouderwets hard door wellicht net als Peggy iets van de mol te stelen en daarover niks op te biechten. Dat ze bij Art het langste afscheidsgesprek had ooit wijt ik aan de emoties van het moment zelf. Ze voelde zich vast gepiepeld door Jochem maar tegelijkertijd deed ze precies hetzelfde door ook een verbondje als verzekering aan te gaan met Immanuele. Dus in die zin baalt ze er meer van dat ze wellicht al die tijd wellicht een bondje had met de mol. Overmand door emoties van het rode scherm floep je er zo uit dat je iemand nooit meer wilt zien. Begrijpelijk!
Sigrid bedankt dat je meedeed aan wie is de mol! Een Nederlandse Cathy (deelneemster van de Mol 4) daar kan ik alleen maar van genieten.
Cathy kreeg ook een bak aan verwensingen over zich heen hoe zij het spel inging, zo ook Sigrid. Widm is geen kusjekroelschoolreisje, dus wat meer het spel spelen is een welkome aanvulling.