Vorig jaar met Klaas, na aflevering 1, kon Klaas absoluut niet de Mol zijn, op een enkele molloot na...
En het kan goed zijn dat je gelijk hebt hoor. Nadat we vorige week ook al een mini discussie hadden, heb ik mijn ogen geopend voor de mogelijkheid dat Jochem de Mol is en dat we dan inderdaad een Mol hebben waarvan alles overduidelijk in beeld wordt gebracht.
Als Thomas vandaag of volgende week afvalt, ga ik dus zeker en vast switchen naar Jochem.
Maar er zijn gewoon ook mensen die op Jeroen zitten, hem dan zien vertrekken en maar zoeken om te zoeken om toch niet meer te gaan met de Thomasverdenking. Dat is gewoon het spel niet.
Ik wil alleen nog zeggen dat ik oprecht nog niet overtuigd ben van het molschap van Thomas. Als Imanuelle er vanavond uitvliegt (niet onwaarschijnlijk gezien het niveau van mijn voorspellende gaven tot nu toe ) zit het er echter dik in dat ik ook deze tunnel inrol. Ook al heb ik Diederik nog niet helemaal uitgesloten.
Tijd voor de volgende aflevering, misschien krijgen we dan wat meer duidelijkheid.
Maar als Ima er uit vliegt, dan is Diederik enkel de Mol als iedereen vol op Diederik zit. Ik hoop dat je het met die uitspraak eens bent?