Auteur Topic: Complimenten productie!  (gelezen 30688 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Complimenten productie!
« Gepost op: 15-01-2017, 00:18:07 »
Wauw, wat een aflevering was dit. Misschien wel de beste ooit!!!!!

Na de kritiek die hier door een aantal mensen erg vroeg is gepost wil ik de productie op deze manier heel veel complimenten geven voor deze aflevering!!

Chapeau wat ontzettend goed ::bravo::
You'll never walk alone

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Complimenten productie!
« Reactie #1 Gepost op: 15-01-2017, 00:23:06 »
Ik vond ook dat het qua inhoud zo sterk was. Het leek zoals in de aflevering ook benoemd alsof de kandidaten in een horrorfilm terecht waren gekomen.
ook plottwist kwamen er voorbij die ik niet zag aankomen. Wie had ooit kunnen denken bijvoorbeeld dat op het moment dat de kandidaten in een pretpark (ook geweldige opdracht trouwens) een spel aan het doen waren er 1 kandidaat aan het optreden was als elvis en weer een andere zat te feesten in Las Vegas.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Complimenten productie!
« Reactie #2 Gepost op: 15-01-2017, 00:25:40 »
Wauw, wat een aflevering was dit. Misschien wel de beste ooit!!!!!

Na de kritiek die hier door een aantal mensen erg vroeg is gepost wil ik de productie op deze manier heel veel complimenten geven voor deze aflevering!!

Chapeau wat ontzettend goed ::bravo::

Maar Nieky, waarom is kritiek na 1 ondermaatse aflevering 'erg vroeg' maar luid applaus na 1 genietbare avond kennelijk wél toegestaan? Hanteer je dan geen dubbele standaard?

(Wat niet weg neemt dat dit inderdaad zeer veel beter was dan vorige week trouwens. Wel jammer dat de vrijstellingen je inmiddels om de oren vliegen).
« Laatst bewerkt op: 15-01-2017, 00:30:56 door Michmol »
Woosie down?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Complimenten productie!
« Reactie #3 Gepost op: 15-01-2017, 00:30:14 »
Volgens mij is er gewoon een topic genaamd afl 2 meegaand. Hier kan je je kritiek of lof over de afl plaatsen.

Ik bedoel om te voorkomen dat er teveel topics geopend worden die allemaal hetzelfde zijn.

Waar bemoei ik me trouwens mee, Lukie heeft nog dienst  :-[

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #4 Gepost op: 15-01-2017, 00:32:24 »
Sluit mij aan bij de complimenten!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Complimenten productie!
« Reactie #5 Gepost op: 15-01-2017, 00:33:19 »
Volgens mij is er gewoon een topic genaamd afl 2 meegaand. Hier kan je je kritiek of lof over de afl plaatsen.

Ik bedoel om te voorkomen dat er teveel topics geopend worden die allemaal hetzelfde zijn.

Waar bemoei ik me trouwens mee, Lukie heeft nog dienst  :-[

Ach, ze hebben het al zo druk met lezen op zo'n avond. ;)
Maar misschien is dit inderdaad een overbodig topic.
Woosie down?

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Complimenten productie!
« Reactie #6 Gepost op: 15-01-2017, 00:39:48 »
Sluit me helemaal aan bij Nieky. Ik vond het ook fantastisch  ::jaja:: alles zat erin wat Wie is de Mol zo bijzonder maakt, naar mijn mening

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Complimenten productie!
« Reactie #7 Gepost op: 15-01-2017, 00:50:51 »
Laat dit topic staan a.u.b. De makers lezen hier mee en verdienen het ook om conplimemten te krijgen en meteen te zien. Natuurlijk heeft ieder zijn mening. Maar als er ook een kritiek topic is, mag er ook een complimenten topic zijn.

In ieder geval een van de beste aflevering ooit. Geweldig gedaan makers. ::bravo::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Complimenten productie!
« Reactie #8 Gepost op: 15-01-2017, 02:08:21 »
Ik wilde dit topic aanmaken voor de positieve noot! Vind namelijk dat dat na vandaag ook zo duidelijk benoemd mocht worden als de eerdere kritiek. Anders bestaat er serie na serie een topic over de verbeterpunten etc etc en niks apart positiefs. Dus bij deze daar een plek voor :)
You'll never walk alone

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #9 Gepost op: 15-01-2017, 02:28:27 »
Helemaal mee eens, de mysterie vind ik dus wel gewoon echt spannend. Het kan me dan niet zoveel schelen hoe een bepaald groepje tot stand is gekomen, omdat ik me constant zit af te vragen wat er gaat gebeuren.

Mol speuren is wel moeilijker zo, maar dat vind ik juist ook alleen maar leuk. Geen zak aan als je alleen maar let op "wie brengt wat in de pot" en daarmee klaar. Het is nu echt een complete mindfuck.

Zal wel persoonlijke voorkeur zijn.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Complimenten productie!
« Reactie #10 Gepost op: 15-01-2017, 11:03:58 »
Een topic met complimenten en een topic met tips voor de makers
Waarom niet.
Ik had trouwens mijn complimenten voor de aflevering al in het tips topic gezet.
Maar wat was het gaaf.  Mensen met portofoons die verdwijnen (of gewoon uitzetten ;D), een oude lege fabriek, een leeg pretpark, 's avonds met snipers. Leugenachtige verhalen, rare wendingen, de locatie voor een ondervraging (weer eens wat anders dan een lift of een gevangenis). 
En heel veel om te puzzelen, de woorden in de fabriek, de code in de fabriek, de brief in de fabriek en daarna waarom zien we de ene heel uitgebreid in het pretpark en de ander alleen maar heel kort en die prachtige verhalen van Jeroen, Roos en Diederik.
Een doorlopend verhaal ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Complimenten productie!
« Reactie #11 Gepost op: 15-01-2017, 11:18:33 »
Ik sluit me hier helemaal bij aan Lukie  ::bravo::

Zelfs zo goed, dat ik voor het eerst in jaren zoveel verdachten heb na aflevering 2 en ik van links naar rechts schiet met mijn verdenkingen.
Briljant! Zelfs bij Mol 4 had ik de MOL (zal geen namen noemen) meteen in het vizier, als 1 van de hoofdverdachten. Maar hier ga ik verrast worden. Echt heel mooi gedaan, met al die verhaallijnen, en vermoedelijke plot twists die nog gaan komen.

Dank!
Meer L

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Complimenten productie!
« Reactie #12 Gepost op: 15-01-2017, 11:51:01 »
Ben ik de enigste die het raar vind dat er geen penningmeester is?

er zit 4200 euro in de pot, het hoogste bedrag na aflevering 2 in jaren.. Wie beheert dit geld? Het blijft Wie is de mol en geld kan verdwijnen..

Waarom stemde Imanuelle niet mee in de rechtbank? Ze stak geen enkele keer haar hand op als er op een verdachte werd gestemd.

Hoewel ik vind dat we met veel vragen zitten (geen penningmeester? Imanuelle die niet meestemt?, waarom krijgt alleen Diederik kans op een vrijstelling? waarom hebben Roos en Jeroen weer opdrachten apart van de groep? vind ik WEL dat het een boeiend verhaal is. De aflevering zat qua locaties, opdrachten an sich, en spelinhoud goed in elkaar.

Het is velen malen beter dan vorig jaar ::bravo::, maar ik zie nog steeds verbetering. Al dan niet in sfeer dit keer, maar misschien wel in duidelijkheid in waarom bepaalde dingen gebeuren. Niet alles hoeft open gegooid te worden maar ik vind het wel interessant om te weten waarom juist de 3 personen weg werden gehaald bij de fabriek en niet iemand anders? Was dit willekeurig? want als je steeds dezelfde mensen los stelt van de groep hebben hun dus minder kans op informatie. Ik vind het dus soms ook een beetje oneerlijk voor een eventuele afvaller. Losse groepjes opdrachten zijn tof en ik heb een paar jaar geleden wel eens gezegd dat er teveel chaos is in aflevering  1 & 2 met 10 kandidaten maar ze moeten wel de kans krijgen om als groep elkaar aan het werk te zien. Als dit pas in aflevering 3 gebeurt zijn er dus 2 afvallers die 0 opdrachten en-group hebben gespeeld en dat vind ik moeilijk..  :D

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Complimenten productie!
« Reactie #13 Gepost op: 15-01-2017, 11:54:21 »
Ik had inderdaad ook wel verwacht dat er deze aflevering iets over het penningmeester gebeuren zou komen. We zagen wel dat Yvonne het verdiende geld kreeg na de eerste opdracht... maar daar bleef het bij.

In De Mol 4 waren er vrijwel elke aflevering groepjes, die dan ook elkaar informatie moesten geven (of niet), dus ik vind dat niet per se iets negatiefs want ik vond De Mol 4 fantastisch. Het enige verschil is inderdaad dat ze daar in elk groepje geld konden verdienen, en hier niet...
« Laatst bewerkt op: 15-01-2017, 11:56:58 door hoelahoep »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Complimenten productie!
« Reactie #14 Gepost op: 15-01-2017, 12:18:12 »
Ik had inderdaad ook wel verwacht dat er deze aflevering iets over het penningmeester gebeuren zou komen. We zagen wel dat Yvonne het verdiende geld kreeg na de eerste opdracht... maar daar bleef het bij.

In De Mol 4 waren er vrijwel elke aflevering groepjes, die dan ook elkaar informatie moesten geven (of niet), dus ik vind dat niet per se iets negatiefs want ik vond De Mol 4 fantastisch. Het enige verschil is inderdaad dat ze daar in elk groepje geld konden verdienen, en hier niet...

Klopt, het penningmeester gedeelte zit me ook niet perse dwars maar het is wel iets essentieels in wie is de mol dus ik vind het eerder gewoon raar dat er niet over gerept wordt tot nu toe.

Qua groepjes ben ik het met je eens. Maar ik vind groepjesopdrachten leuker zo vanaf aflevering 3, 3 groepjes van 2 ofzo en 1 van 3. Ik vind het leuk als er iig 1 opdracht in aflevering 1/2 bijzit waar we iedereen samenzien en waar iedereen elkaar kan zien. Los van geld even.

En waarom was het vooraf vastgesteld dat alleen Diederik een vrijstelling kon winnen. Wat was het nut voor Roos en Jeroen binnen deze opdracht?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Complimenten productie!
« Reactie #15 Gepost op: 15-01-2017, 12:19:59 »
En waarom was het vooraf vastgesteld dat alleen Diederik een vrijstelling kon winnen. Wat was het nut voor Roos en Jeroen binnen deze opdracht?

Diederik zijn vrijstelling neutraliseren?
klaar voor de strijd

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Complimenten productie!
« Reactie #16 Gepost op: 15-01-2017, 12:21:20 »
Complimenten voor de meeslepende serie die het nu al is! ::cheerleader::

(Over dit topic: Ik ben bang dat er nu discussies over de serie in meerdere topics gaan lopen...)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Complimenten productie!
« Reactie #17 Gepost op: 15-01-2017, 12:25:13 »
ik ook ;D  misschien toch maar samenvoegen, komen we op terug ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Complimenten productie!
« Reactie #18 Gepost op: 15-01-2017, 12:29:56 »
ik ook ;D  misschien toch maar samenvoegen, komen we op terug ;)

Dat bedoelden FS en ik gisteravond dus... ;D
Woosie down?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Complimenten productie!
« Reactie #19 Gepost op: 15-01-2017, 12:39:24 »
ik ook ;D  misschien toch maar samenvoegen, komen we op terug ;)

Prima maar dan moet wel de titel anders.
Stel iemand van de productie komt hier. En ziet naast de gebruikelijke topics alleen dat kritiektopic dan snap ik dat je daarvan baalt na dat harde werk. Wanneer dat topic complimenten en verbeterpunten heet is het al anders.

Vandaar dat ik dit statement even wilde maken. Ik hoop dat de mensen die mijn favoriete programma maken dit nog jaren willen doen namelijk ;)
You'll never walk alone